Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

מדובר בפיג'ו 205 טורבו של חבר טוב.

 

הבעיה היא,הגדישה לא יציבה.

 

רוקד בין 1.1 ל 1.3 ממש משחק.

 

הבחור החליף פורק ובוסט קונטרולר,אפילו ביטל את הבוסט קונטרולר,ולא עזר כלום.

 

מה יכול לגרום לתופעה הזאת?

 

מדובר בטורבו של אימפרזה TD04

 

תודה רבה לכל העונים!

DSCF901111111105_resize1.jpg
  • ספונסר פורום
פורסם

ווסטגייט נבדק?

לרוב הבעיה היא סדקים בבית הפליטה או בדלת הווסטגייט עצמה או בתא מפעיל הווסטגייט.

אורן

פורסם

בריחת אויר מאיפה שהו, עשית בדיקת לחץ?

יש רעש מוזר כאשר זה קורה?

 

תן קצת פרטים.

פורסם

הוויסטגייט אפשר להגיד שעובד,הבוסט קונטרולר מווסת את הגדישה יופי (בעזרת הממברנה שמתחברת לוויסטגייט כמובן)

 

חבר שלי מתח עכשיו את הוויסטגייט עד הסוף,עכשיו הוא גודש 0.6 שהבוסט קונטרולר מכובה (מקודם הוא גדש רק 0.46 שהבוסט קונטרולר היה מכובה.)

 

 

מחר הוא יבדוק בבוסט גבוהה אם הבעיה נפתרה...

 

אגב בגדישה של 0.8 אין שום בעיה והבוסט יציב,הבעיה היא רק בבוסט גבוהה.

 

 

אין רעש משונה בזמן לחיצה או משהו כזה,הכל נשמע רגיל.

 

אורן,האם בריחת גדישה יכולה לגרום לתופעה הזאת? שהבוסט ישחק חזק בין ה1.1 לבין ה1.3? (אגב הבחור יכול להגיע לבוסט של 1.6 בלי שום בעיה.)

 

לדעתך מדובר בבריחת גדישה?

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

סרג'ים זה מושג מאוד כללי שיכול לקרות מכל מיני מצבים

סרג'ים משמעותו שהגדישה לא יציבה ומשחקת ... כלומר ניתן לראות בשעון גדישה

שהוא עולה ויורד

 

יכול להיות בגלל פיק גבוהה מדי והמחשב מנסה להוריד גדישה (מה שנקרה צ'יפ אגרסיבי)

יכול לקרות בגלל בריחות אויר או פורק לא תקין

יש מצבים שבוסט קונטורלר גורם לסרג'ים (ב- SPEC2 בלבד)

יש גם מצבים בטורבואים גדולים שזה קורה בגלל הWG החיצוני

פורסם

לי זה עדיין נראה כמו בריחת אוויר, אני אשאל שוב, עשית בדיקת לחץ?

 

וסרג'ים בגדול זה בדיוק מה שאתה חווה, אבל הסיבות יכולות להיות שונות ומגוונות.

פורסם

קופרה666,לא עשיתי בדיקת לחץ.

 

היכן הבחור יכול לעשות בדיקת לחץ לצנרת הגדישה וכל הנלווה? (מן הסתם המערכת והטורבו לא מקוריים של הרכב)

DSCF901111111105_resize1.jpg
×
×
  • תוכן חדש...