Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם, לצערי אני צריך למכור את הרכב שלי עקב הגיוס המיתקרב לצה"ל, חשוב לציין שאפילו שאני אוליי "ילד" המכונית לא ננהגה מעולם באכזריות ומי שמכיר אותי יודע, אז בלי הרבה קישקושים:

 

פג'ו 306, 1995 נפח 1400.

דגם 5 דלתות XN .

המכונית עברה 207 אלף. ( קניתי אותו עם 180 K).

אני יד 03 ברישיון.

 

מכאני :

קלאץ' חדש ליפני 7 אלף קילומטר.

טיפול גדול ב 200 אלף.

הוחפו ציריות ומשולשים ליפני 10K.

 

בכללי לא ביקרתי כימעט במוסך פרט לטיפולים, כול 10 K הרכב עובר טיפול של החלפת שמנים מים פלאגים ועוד.

אין נזילות והרכב לא אוכל שמן.

 

בישביל מכונית שנת 95 המצב המכאני מצויין !

 

חיצוני:

חיצוני המכונית במצב מושלם !

צבע עובר ווקס כול חודש בדוק בחומרים הכי טובים, שטיבה פעם בשבוע ידנית, מה שרואה את צבע הרכב לא מאמין שהוא לא עבר צביעה.

מבחינת פחחות הרכב עם מכות חניה קטנות שלא רואים כמעט !

 

תוספות:

אנג'ל אייז שחורים ממש יפים ( יש את הפנסים המקוריים גם אצלי).

אגזוז זרימה חופשית רעש יפה לא חופר ( האגזוז המקורי אצלי גם כן).

הגה ספורט יפה ונוח (ההגה המקורים גם כן אצלי).

לרכב יש ריפודים של בופלו שחורים ממש יפים ושמורים !

חלונות מושחרים עלידי בן אדם מתמחה מאחורה, מדבקה על השמשה הקידמית.

נעילה מרכזית עם שלט.

ג'נטים יפים במידה 185/65/14 +אישורים.

יש עוד המון המון תוספות אני אפילו לא זוכר ניתן לשאול בפלאפון.

סט קומפוננט של הרץ היי אנרג'י מקדימה נישמע מעולה, רדי דיסק של סוני ופיוניר מאחורה.

 

יש גם כמה בעיות קטנות אבל לא משהו רציני :

יש מזגן חדש ליפני שנה + מדחס חדש מאוורים חדש הכול עלה לי 2500 ש"ח אבל יש נזילה קטנה של גז וכול 8 חודשים צריך למלות גז, אבל כשיש גז המכונית מקררת וטוב !

הבולמים שמחזיקים את הבגאג' לא מחזיקים ( 140 ש"ח 2 בולמים).

 

המכונית עברה עלידי תאונה קטנה בחניה מאחורה יש קצה שלדה אבל ממש קטן שלא משפיע על ערך הרכב הכול תוקן עלידי פחח ואין בכלל הבדלי צבע, יש תמונה של המכה ליפני שתוקנה.

 

בכללי, רכב שמור חיצונית ופנימי מי שיקנה לא יצטער יש טסט עד סוף אפריל 2010 זה עוד 9 חודש !

 

מחיר: 12,500, וזה כי אני מיתגייס בקרוב ויהיה לי קשה להחזיק מכונית, גמיש אבל לא נערת גומי השקעתי במכונית הרבה יותר.

 

קוראים לי יגאל אני נמצא באשדוד, פלאפון : 054-797-7818, אם אני לא עונה נא להשאיר הודעה אני יחזור.

 

תמונות :

P7030443.jpg

P7030438.jpg

P7030434.jpg

P7030433.jpg

P7030432.jpg

P7030431.jpg

P7030429.jpg

P7030428.jpgP7030427.jpg

×
×
  • תוכן חדש...