Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טלוויזיה 29" זולה אך סבירה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרוב, אבל לא בדיוק. זה נכון שהשם "ניתן" על ידי חברה גרמנית,

אבל זאת ממש לא חברת-מדבקה מהסגנון הנפוץ בארץ,

אלא קונצרן ענק סיני ותיק למדי (1984), שיצא בשנים האחרונות לכבוש את העולם.

http://www.haier.com/AboutHaier/HaierWorldwide/milestone.asp

 

זה משהו שונה לגמרי מה"נקסומי" וה"טובישי", שלא קיימים בשום מקום בעולם חוץ מאשר כאן בארץ, בדימיון הקודח של כמה יבואני זבל סיני ממקור לא ידוע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בכלל, LCD יותר טוב מפלזמה.

 

הפוך.

למי שרואה טלוויזיה, עדיף פלזמה.

 

האייר זה מותג מדבקה סיני. לצערי יצא לי לבלות עם מכשיר כזה בשבועיים האחרונים בפינת ההמתנה של בית חולים מסויים ומדובר במוצר שצועק "זול" מכל הכיוונים.

 

עם איזה חיבור לאיזה ממיר?

אל תמהר לשפוט.

כמו שכתבו כבר, זה לא מוצר מדבקה.

 

 

לפותח השרשור - שלם לסבל וקנה CRT משומשת טובה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפזמה במחירים האלו איכות ירודה ביותר ו MS איטי ביותר.

דברים האלו אינם מדוייקים. נתחיל מזה שלפלזמה אין זמן תגובה. תמונה שמקבלים בפלזמה יותר טובה בכל פרמטר לצפייה בשידורי טלויזיה וסרטים (עיניין של טעם כמובן). בפלזמה שתומכת ב-HD, היא עדיפה על LCD שתומך ב-HD. יש כמובן כמה חסרונות, ממליץ לעשות חיפוש [נצרבת (גם יקרות אבל במקרה הזה לוקח הרבה יותר זמן), צריכת חשמל גדולה יותר, אם יש תאורה ישירה על מסך לא רואים טוב], כבר היו כאן דיונים על פלאזמה מול LCD. באופן כללי, רוב LCD, גם יקרות למדי, משתמשות בתאורת פלורוסנטים, שחור הוא לא ממש שחור, במסכים גדולים גם זמן תגובה שהוא יחסית קצר, לדוגמא 4MS - רואים השהיה בתנועה מהירה. LCD מיועד לעבוד ברזולוצייה אחת ספציפית שנבנה בשבילה, אם זה HD אז HD, כלומר כל מה שיהיה ברזולוצייה אחרת, רואים פחות טוב.

ככל שמסכים גדולים יותר - בכלל אין מה לדבר, שם פלזמה חוגגת עוד יותר.

גם פלזמה זולה נותנת איכות תמונה לא רעה בכלל, מסך של SANSUI בגודל 32" עולה החל מ-2.5K. לטעמי איכות שנותן SANSUI הזה הרבה יותר טובה מ-TOSHIBA REGZA וכמה דגמים די יקרים של LG - מול אחרים לא השוואתי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
הפוך.

למי שרואה טלוויזיה, עדיף פלזמה.

 

נכון ולא רק טלויזיה.

 

עם איזה חיבור לאיזה ממיר?

אל תמהר לשפוט.

כמו שכתבו כבר, זה לא מוצר מדבקה.

 

אני לא אכנס איתך לויכוח על זה כי חבל על הזמן.

מוצר מדבקה או לא מוצר מדבקה, אם יש לך LG שהיא יותר טובה ובאותו מחיר, אין סיבה בכלל להתלבט.

 

 

לפותח השרשור - שלם לסבל וקנה CRT משומשת טובה.

5 תווים

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כמה נקודות על בנושא:

היצרנים הגדולים והטובים כבר לא מיצרים מסכי CRT היות והרווח על מוצר זה הוא אפסי

כך שצד אחד היכולת לרכוש מוצר של חברה ידועה וטובה בתחום זה קשה (כי לא מיצרים :) )

ומצד שני הטכנולוגיה הזו כבר מזמן הגיעה לבשלות שגם מוצרי מדבקה יתנו מסך טוב - ההבדל יהיה באיכות יצור והרכבה לא מוצלחת.

נוצר מצד שאני לא בטוח שמוצר אכותי יד שניה יהיה פחות אמין ממוצר חדש :) ההחלטה היא של הרוכש.

 

בקשר למסכי פלזמה ו LCD בגדלים של 32''

עבור TV אין מה לדבר על פחות מכך למרחק צפיה נורמלי - כמובן שיש יוצא מן הכלל מסך לשרותים או למטבח :) ) אין מבחר גדול של מסכי פלזמה בגדול של 32'' ויש מבחר טוב מאוד בגדלים של 42''.

לדעתי מסך פלזמה נותן תמונה הרבה יותר מוצלחת בשידור רגיל ( DVD זה גם שידור רגיל - HD זה לא שידור רגיל).

מסכי LCD זולים לא נותנים פתרון אכותי ומומלץ לראות שידור טלויזה (רגיל) לפני רכישה האם זה מתאים.

קשה למצוא היום מסכים שלא תמכים בשידורי HD וגדול 32'' (גם ל 42'') אין צורך ביותר מרזולוציה של HD READY (פשוט לא מרגישים בהבדל) גם בשידור HD.

 

אחרי שאמרתי כל כך הרבה (יש לי עוד הרבה מה להגיד בנושא, אבל בפעם אחרת :) ) לדעתי הכי חשוב לראות בעניים את המסכים לשידור רגיל ואם זה מתאים - העניים שלך זה מה שקובעות.

Tubes Rule

פורסם

אני מצטרף לתומכי היד2. 34 אינטש איכותית תעלה לך פחות מ-1000, ואישתך לא צריכה לדעת שהיא לא חדשה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

יש לי פה טלויזיה 29 CRT של SONY, טריניטרון, עובדת פיקס, עם שלט.

300 שקל והיא שלך.

תוסיף עוד 100 ותקבל עוד אחת 19" מתנה :-D

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
א. לא רוצה לסחוב משומשת - היתה לי פריצת דיסק ואני לא רוצה שהיא תחזור.

ב. אני רוצה אחריות, לפחות לשנה.

ג. אשתי לא רוצה LCD כדי לא להרגיש נובורישית. מספיק שיש לה גולף 160. -> אין מה להתווכח עם זה בכלל.

 

אתה הורג אותי כל פעם מחדש?

 

אתם גם משתמשים בטלפון חוגה? בשירותים אתם מורידים מים עם דלי?

 

יאללה, כולה גולף, מה הקשר לנובורישית? יש מילה אחרת שהייתי משתמש בה.

 

blockbuster.jpg

פורסם

אח של אשתי מאוד מצליח. אני מהמר שבערך בקנ"מ של משפחת חברנו בעל ה- A3 השחורה (אפילו שלא נפגשנו מעולם). אבל הוא לא נוסע ב- A6/8 אלא בפג'רו משומש שיש בו מספיק מושבים לכל המשפחה, ומנהל אורח חיים פשוט יחסית עם משפחתו (כולל טלוויזיה CRT 21 ישנה בסלון, ואחת 29 ישנה במרתף). הוא המודל שלה, ואני חוזר ואומר -> אין מה להתווכח עם זה בכלל.

 

חוצמזה, אם לא הייתי הורג אותך עם השטויות האלה, איך היה לך מעניין פה? ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תשמע, בטל מה שאמרתי לך בה"פ, יש לי רעיון יותר טוב.

 

מתי היומולדת של אח שלה? או יום נישואים? או סתם תירוץ כלשהו...

 

תקנה להם מתנה טלויזיה LCD, ועל הדרך תקנה לעצמך גם אחת.

 

נכון, זה יעלה לך סביב ה-6.5-7 אלף ש"ח (2 טלויזיות), אבל עדיין... עדיף מלהשקיע כסף על CRT

פורסם

עדכון:

נרכשה טושיבה בומבה 29" משומשת, ב- 350 ש"ח. הבעלים אומר שהיא בת 5, לדעתי בת 7-8.

נראה כמה זמן תחזיק מעמד...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...