Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השתלת מנוע פינטו 2 ליטר מוזרק בתוך סיירה


JEP
שימו לב! השרשור הזה בן 5415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה דעתך על השתלת מנוע ZETA 1600בסיירה?

 

המנועים מאוד נפוצים וזולים, עם שיפורים ממש עדינים וזולים ועם צמד וובר 45 אתה גם נפתר מהסיבוך של צמת החשמל וגם מקבל איזה 130 סוסונים בריאים ומודרנים.

 

ו"הכי חשוב", אתה נשאר חוקי :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא מכיר בכלל לא סיירה ולא סקורפיו, אבל אתה בטוח צריך גם צנרת דלק ומשאבת דלק, וכנראה גם מיכל דלק.

ואת הצמה לאן תחבר? המערכת חשמל מן הסתם שונה לגמרי בין 2 המכוניות.

ואת האגזוז של ה-2000 סמ"ק יש לך? גם אם האגזוז של ה-1600 מתאים, הוא בטוח צר מדי ובמקרה הטוב לא יתן לך להגיע למלוא ההספק, במקרה הרע יגרום להרבה בעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

JEP - אני קצת התעניינתי (ובעתיד הלא רחוק מאוד גם מתכוון לבצע). התשתית של הרכב לא טובה בהעלאת הספק משמעותית. הדרייב שאפט והדיפרנציאל לא עומדים בהספקים של קוזי, השילדה של קוזי שונה מאוד משל ה-1.6, ולמעשה אם רוצים מנוע של קוזי צריך את הקוזי עצמה על כל המכלולים.

 

אני חשבתי ללכת על ה-2 ליטר EFI במצב טוב, פרוייקט גדישה צנוע שהמנוע יכול לעמוד בו, בולמים + קפיצים וכו'. סה"כ סביב 15 אשחים לפני גדישה, ניראה לי אפשר להרים דריפטרית חבלז. פשוט עד שניגשים לזה, מיאטה יד 2 תעלה אותו דבר..

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בהכרח, גם מנוע 2 ליטר רגיל מתאים למשימה.

יש אחת כרגע למכירה, ולקנות אותה זה הדבר הכי זול שיש כדי להיכנס לתחום.

 

בגירה, אני לא בטוח שה-1.6 מספיק, זה לא רק הסוסים אלא המומנט.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר בכלל לא סיירה ולא סקורפיו, אבל אתה בטוח צריך גם צנרת דלק ומשאבת דלק, וכנראה גם מיכל דלק.

ואת הצמה לאן תחבר? המערכת חשמל מן הסתם שונה לגמרי בין 2 המכוניות.

ואת האגזוז של ה-2000 סמ"ק יש לך? גם אם האגזוז של ה-1600 מתאים, הוא בטוח צר מדי ובמקרה הטוב לא יתן לך להגיע למלוא ההספק, במקרה הרע יגרום להרבה בעיות.

 

מצטער להגיד לך, על שלי, 2 ליטר פינטו היה מורכב צנרת שלמה של 1.6.

היא הוציאה 88 כ"ס בגלגל, שזה נתון מאוד מאוד יפה.

לא בעיות ולא בטיח.

 

ואנזו - מניסיון של שנה כמעט על דיפרנציאל נעול ב-100%. לא הרגשתי שיש בזה סיכון כלשהו.

למעשה, הרכב הפך ליותר מאוזן ויציב!

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמת ההצתה של שני הרכבים היא שווה אחד לאחד. אני צריך את הצמה של המנוע, כמובן את מנוע הרכב, משאבת הדלק (אשמח אם מישהו יכול לעזור לי, המשאבת חיצונית?).

 

תודה, JEP.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה דעתך על השתלת מנוע ZETA 1600בסיירה?

 

המנועים מאוד נפוצים וזולים, עם שיפורים ממש עדינים וזולים ועם צמד וובר 45 אתה גם נפתר מהסיבוך של צמת החשמל וגם מקבל איזה 130 סוסונים בריאים ומודרנים.

 

ו"הכי חשוב", אתה נשאר חוקי :wink:

 

נשמע מעניין מאוד. ההערכה של הכ"ס לא מוגזמת?

רגע, אבל המנוע מתאים להנעה אחורית? לגיר של הסיירה?

שי אסרף - Team Kobi-Racing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר השתיל מנוע ZETA 1800 בפיאסטה, התוצאה יפה מאוד אבל מדובר במנוע מסובך שדורש ניהול מנוע ואין לו הרבה שיפורים בשוק.

אם כבר הולכים על סדר גודל של 100-130 כ"ס הייתי הולך על הפינטו הישן והפשוט, אם רוצים להתפרע אז כדאי ללכת על הדבר האמיתי - קוזי (שידרוש הרבה התאמות בדיוק כמו מנוע ZETA).

אם צריכת דלק וזיהום אוויר לא מעניינים אותך הייתי אפילו מוותר על ההזרקה והולך על קרבורטורים רק כדי לפשט את ההשתלה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואנזו - מניסיון של שנה כמעט על דיפרנציאל נעול ב-100%. לא הרגשתי שיש בזה סיכון כלשהו.

למעשה, הרכב הפך ליותר מאוזן ויציב!

 

אביחי

 

לא זוכר שאמרתי משהו על דיפרנציאל נעול..

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת, אנחנו מדברים על זטה ב 3000 ש"ח ואתה ממליץ על קוזי ?:shock:

 

זטה עם צמד קרבורטורים לא צריך שום ניהול מנוע וה 16 שסתומים שלו יתנו תגובת דוושה ששום פינטו או קנט עצלן לא יתן(מה שמאוד חשוב בדריפטים).

 

הוא מגיע בסטנדרט עם 90 כ"ס.

מנוע משופר קלות מקורי של פורד נותן 105.

עם צמד ווברים, 130 הוא בהחלט נתון שפוי בהחלט ואני לא אתפלא אם יהיה אפילו יותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר השתיל מנוע ZETA 1800 בפיאסטה, התוצאה יפה מאוד אבל מדובר במנוע מסובך שדורש ניהול מנוע ואין לו הרבה שיפורים בשוק.

אם כבר הולכים על סדר גודל של 100-130 כ"ס הייתי הולך על הפינטו הישן והפשוט, אם רוצים להתפרע אז כדאי ללכת על הדבר האמיתי - קוזי (שידרוש הרבה התאמות בדיוק כמו מנוע ZETA).

אם צריכת דלק וזיהום אוויר לא מעניינים אותך הייתי אפילו מוותר על ההזרקה והולך על קרבורטורים רק כדי לפשט את ההשתלה.

הספק המנוע לא ישתנה באופן דרסטי?

יש למישהו מושג מה היא מידת הקרבורטור אצל מנוע דומה (גם כן, 2000 פינטו) שהגיע כיחידת כוח בטרנזיט משנת 1991 עד 1996? מעניין אותי אם זו היא אותה מידה כמו שיש ב1600 פינטו.

 

תודה, JEP.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק סיימתי לעשות פרויקט כמו שאתה רוצה לעשות והרכב עדיין אצלי,אז אתה מוזמן לקפוץ\להתקשר לראות ולהתיעץ, אשמח לעזור במה שאוכל ויש לי אפילו כמה חלקים בשבילך.

יום טוב

בועז

אלי,תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם.

אומץ לשנות את הדברים אשר ביכולתי.

ואת התבונה להבדיל בין השניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספק המנוע לא ישתנה באופן דרסטי?

יש למישהו מושג מה היא מידת הקרבורטור אצל מנוע דומה (גם כן, 2000 פינטו) שהגיע כיחידת כוח בטרנזיט משנת 1991 עד 1996? מעניין אותי אם זו היא אותה מידה כמו שיש ב1600 פינטו.

 

תודה, JEP.

 

ישתנה, לא דרסטי, מ-2 סיבות:

1) זה הדור הראשון של ההזרקות שהוא לא היה להיט מבחינת תוספת כ"ס.

2) תרומת כ"ס בקרבורטורים תלויה מאוד בכיוון שלהם.

 

בגירה, קח בחשבון שהשתלה של ZETA תעלה הרבה יותר מפינטו וכל זה בשביל מה? 20-30 כ"ס שגם אותם אפשר לסחוט מהפינטו על חשבון יומיומיות. נכון שה-ZETA מנוע יותר מתקדם וספורטיבי אבל כפי שרשמתי מקודם ככל שהמנוע מודרני יותר פוטנציאל התקלות עולה ויותר קשה להתקין אותו ברכב. חבר שלי אכל הרבה ח*א במשך שלוש שנים עד שהוא הגיע למצב שהרכב נוסע באמינות (אני רק אציין למען הסדר הטוב שהוא עשה בכל בעצמו ולא נעזר בבעלי מקצוע, הכל הוא "למד על בשרו").

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...