Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השתלת מנוע פינטו 2 ליטר מוזרק בתוך סיירה


JEP
שימו לב! השרשור הזה בן 5636 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכם. יש לי הזדמנות לרכוש את המנוע הבא במחיר סמלי, מדובר במנוע פינטו 2 ליטר EFI אשר יורד מפורד סקורפיו משנתון 1987.

המנוע נכנס בצורה חלקה אל תוך הסיירה, אבל אותי מעניין איך נעשה המעבר בין הצמה החשמלית של הרכב? אצטרך לקחת את הצמה הקיימת של הסקורפיו?

 

תודה על העזרה, JEP.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נכון , לסקורפיו הזרקה בניגוד לסיירה יש צמה של הזרקה נפרדת מצמת חשמל של הרכב אזתצטרך רק להעביר את צמת המנוע

כרגע: Alfa Romeo Giulietta Sportiva

בעבר: פורד קפרי 2.0 1975

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר שאני יכול להשיג את המנוע הוא מאוד זול. הוא עדיף בהרבה מהפינטו 1600 שיש לי כרגע. למרות שאפשר להגיע איתו לסביבות ה150 כ''ס, אבל לדעתי אין טעם לשפר אותו כרגע (ללא טורבו, אטמוספרי).

 

גם 115 כ''ס ממנוע 2000 SOHC EFI יספיקו לדריפטים להתחלה. לא מחפש לדרפט מעל להילוך שלישי כרגע.

 

:-)

 

JEP.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שאפשר להגיע איתו לסביבות ה150 כ''ס

 

JEP.

 

פרשן בבקשה. איך אפשר להפוך את ה-1.6 ל-150 כ"ס? יש משהו שאני לא יודע עליו ?? :shock:

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערוך חיפוש בפורום, היו לא מעט נושאים על המנוע המדובר ודרכים שאפשר לשפר אותו.

לפי קריאה בפורומים שונים בחו''ל וגם כאן, בקארס פורום. אפשר להחליף לקאמשפט יותר חם, להחליף סעפת יניקה וקרבורטור לאחד גדול יותר, יביאו שיפור לא קטן. אפשר לחשוב על עוד דברים מסביב. הכל עניין של עומק הכיס.

 

JEP.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זיפזפתי ולא מצאתי על ה-1.6 .. יש לי 1.6 אבל הוא מעט עייף, גם אם הייתי מחליף לו מלמעלה קאמשאפט הוא היה מאבד שמן מהלחץ העודף. קשה לי להאמין שאפשר להגיע איתו אפילו ל-100 כ"ס. כדי להתחיל דריפט אני חייב הילוך ראשון. בהילוך שני אי אפשר להתחיל. המשך דריפט עם מעבר להילוך שני נמשך גג 2 שניות והכח נעלם. המנוע לא נותן את הכוחות להחזיק דריפט.

 

אני חשבתי ללכת על ה-2 ליטר, כניראה אסתפק בייבוא.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שאני מבין אותך לגבי חוסר הכוח ב1600. נותר לחכות לימים גשומים ולדיפ' נעול. על הדרך, קפוץ לאתר:

 

http://www.trampdrift.co.uk/Forum/

 

דריפטים בזול זה הכי אחי.

 

JEP.

 

:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שאני מבין אותך לגבי חוסר הכוח ב1600. נותר לחכות לימים גשומים ולדיפ' נעול. על הדרך, קפוץ לאתר:

 

http://www.trampdrift.co.uk/Forum/

 

דריפטים בזול זה הכי אחי.

 

JEP.

 

:wink:

לא הייתי רוצה שאמא/חברה/או חבר נהג לא משו ינהג לי ברכב בזמן גשם עם דיפרנציאל נעול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי רוצה ש"נהג לא משו" ינהג לי ברכב בכלל!! עם דיפרנציאל נעול, לא נעול או עם רכב ללא דיפרנציאל בכלל.

במחשבה נוספת - שלא ינהג בכלל.

היכן שבטוח, כדאי, וסביר לנהוג מהר - הזהר!

שם השוטר מחכה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5636 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...