Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את אותם אנשים שעשו שימוש כנגד החוק במדבקות אפשר להאשים.

אבל הבחור בסך הכל מכר מדבקות. איפה בחוק אסור למכור מדבקות?

 

מה גם שבמקום להגדיל את שכרם של השוטרים משתמשים בתקציב ומשלמים למשרדי חקירות פרטיים.:roll:

 

בעניין ההסתערות - לפני כמה ימים כוחות משטרה גדולים (יס"מ ועוד כל מיני) הקיפו וילה של ראש אירגון פשע. אחר שעתיים של "הפגנת נוכחות" התקפלו והלכו.

 

לפעמים אני תוהה אם המטרה שלהם היא בכלל לצלם איזה סרט פעולה הולווידי?

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איפה בחוק אסור למכור מדבקות?
נראה לי שהטענה היחידה שלהם יכולה להיות שהוא הדביק את המדבקה על הלוחית של ה"לקוח", ולפי החוק הלוחית חייבת להיות גלויה, קריאה ותקנית. הבעיה שלדעתי זה חל כאשר הרכב בנסיעה, כך שאם אפשר להאשים מישהו זה רק את בעל הרכב. זה כמו שיעצרו בעל קיוסק שמוכר באנגים - הוא לא אחראי למה שעושים איתם, הוא מוכר את זה לקישוט כמובן.
פורסם

אני לא מבין למה אנחנו כל פעם נופלים בפח של המשטרה.

הם מפרסמים סרטון בדיוק בשביל הדברים האלו, כדי שניראה שהם עושים משהו ולעורר בהלה אצל הציבור (אצלינו צחוק).

ואפילו שהמקרה הזה טיפשי ויגמר בכלום, עצם העובדה שאנחנו דנים בכך, השיגה המשטרה את מה שרצתה.

אני אומר שצריך להסתכל על הסרטונים הללו לצחוק כמה דקות ולהמשיך כאילו כלום לא קרה.

פורסם

הכותרת שלי מהפרשה הזו שאת החקירה עשה משרד חקירות פרטי ולא המשטרה.

למשטרה אין כל תחכום להגיע אל האנשים האלה.

חוקרים פרטיים הביאו להם את הכל על מגש של כסף, הם רק ביצעו את המעצר וגם בהפעלת כח מוגזמת.

פורסם

אבל לא יותר ריווחי לעצור את כל מי שמשתמש במדבקות האלו?

כל אידיוט יכל להבחין בסינוור שלהם.

פורסם
זה נקרא הפעלת כוח סביר.

ואם צריך לאזוק אדם אז השוטר יאזוק אותו כדי שהוא לא ימלט.

 

 

משרד חקירות בשירות המדינה? wtf??

 

 

איזה כוח סביר הופעל על אותו אחד שפתאום קפץ עליו ג'קי צ'אן עם חניקה והוריד אותו לריצפה ? על מה ולמה בדיוק ?

 

מי ישמע עצרו ראש משפחת פשע (אותם הם לא היו מעיזים לעצור ככה מפחד שאותה משפחת פשע תעלים את השוטר ומשפחתו).

 

שיא השיאים מבחינתי בסרטון הזה היה שמשטרת ישראל שוכרת את שירותיו של משרד חקירות, אם זו לא תעודת עניות אז מה כן ?

 

מה שמצחיק זה שהקריין בכתבה באמת חושב שהבחור הזה (ואין לי מושג מי זה) הוא היחיד שמביא לארץ מדבקות כאלו.

 

רוני,

 

המשטרה כבר במגעים עם המוסד, רוצים לשלוח לוחמים לבצע התנקשויות בחו"ל בכל יצרני המדבקות (כאלה שמייצרים מדבקות ללוחיות הרישוי,אבל גם כאלה שמייצרים מדבקות של ברקודים,מדבקות שמדביקים על מחברות,יצרני פלסטרים ובעצם יצרנים של כל דבר שאפשר להדביק,רק ליתר ביטחון).

כמובן שכגיבוי ישלחו גם צוותי צילום,הרי צריך להראות ברבים הוכחה לכך שהמשטרה עושה משהו.

 

פשוט בושה,משטרת ישראל מיום ליום הופכת עצמה לבדיחת המדינה עם כל הסרטונים המטומטמים והמיותרים האלה, היה אפקט הרבה יותר "מרשים" אם היו מפרסמים כתבה בעיתון שבעקבות חקירה ממושכת הצליחו לעצור את מפיץ המדבקות,מאשר לעשות סרטון עם התנפלות של 15 שוטרים על 3 "עברייני צמרת".

 

פשוט מטומטמים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

את הבחור הזה עצרו בגלל שהוא לא רק מכר את המדבקות אלא הדביק אותן בעצמו על הרכב של הלקוח כמו שרואים בסרט.

 

למי שלא ראה:

 

אם הוא היה רק מוכר את הספרות אי אפשר היה לעשות לו כלום כי למכור ספרות זוהרות זו לא עבירה בשום מדינה !

 

ברגע שהוא הדביק בעצמו את הספרות על הלוחית הוא ביצע עבירה כי הוא פגע בתקינות הלוחית, ועל זה אפשר להאשים אותו.

 

מישהו יודע איזה עורך דין הוא לקח ?

 

ברור לכם שהמשטרה יודעת עכשיו בדיוק מי היו הלקוחות שלו !

 

אם המשטרה היתה רוצה להתלבש על משפרי הרכבים, הם היו שולחים מישהו עם רכב לשיפור לא חוקי ואז עוצרים את המשפר...

אמרו שלא מפרסמים כאן בלי רשות של רגע ודודלי :shock:, בסדר.

שמו אותי במעקב של שני גורילות, גם זה בסדר.

פורסם

אני פעם במקרה נקלעתי להדגמה ע"י הבחור הזה של המוצר שלו.

אני חייב להגיד שהמדבקה לא הייתה נראית בכלל על לוחית רישוי אבל בזמן צילום עם פלאש התבררה כיעילה ביותר.

 

ולא קניתי. באצם לא ראיצי אף אחד שקנה.

 

בזמן חיפוש של רכב חדש נתקלתי במוצר אחר שהיה מותקן על אחד הרכבים שבאתי לראות - מדיבר במסגרת לוחית רישוי אחורית עם פלאש מובנה אשר אמור לסנוור בחזרה את המצלמות.......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

  • ספונסר פורום
פורסם

כמעט בכל חנות מדבקות אפשר לקנות מדבקות זוהרות בצבע שחור של חברת 3M שאלו בעצם אותם מדבקות שהבחור מכר.

 

אבל מה שאני לא מבין,למה להסתבך בשטויות? למה לא לקנות וולנטיין,שהוא חוקי למהדרין,ויעיל נגד כל אמצעי המדידיה שקיימים היום,אבסורד.

אורן

פורסם

מהסיבה הפשוטה

זה עולה 150 ללוחית

וולנטיין עולה 3000+

 

בכל מקרה לפי בירורים עניין המדבקות נשרף כבר

צריך לעבוד על פיתרון אחר :p

פורסם

אותי מעצבן דבר אחד, למה לעזאזל הוא מכר לוחית ב-600 ש"ח , גנב מגיע לו שעצרו אותו .

בקשר לאזיקים , זה נוהל מעצר , כל בן אדם שנעצר חובה לשים עליו אזיקים . 

ועוד דבר , מישהו יודע עוד איפה אפשר להשיג את המדבקות האלו , ניראה שווה (למרות שעם הסובארו קשה להגיע למהירויות צילום)

פורסם
אותי מעצבן דבר אחד, למה לעזאזל הוא מכר לוחית ב-600 ש"ח , גנב מגיע לו שעצרו אותו .

 

זכותו לגבות כמה שהוא רוצה, בדיוק כמו הסכום שאתה מבקש כשאתה מפרסם למכירה את הרכב שלך.

 

ובקשר לאזיקים כנראה שהמוכשרים האלה למדו משהו מאז בני סלע.


×
×
  • תוכן חדש...