Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שמצחיק זה שהקריין בכתבה באמת חושב שהבחור הזה (ואין לי מושג מי זה) הוא היחיד שמביא לארץ מדבקות כאלו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כולה מישהו שניסה לעשות השלמת הכנסה קלילה :roll:

שלב הבא יהיה שאתם תמכרו שדרוג כזה או אחר וסביבכם מערב משטרתי מפואר מלווה בבלשים מהשורה הראשונה שיאזקו אותכם ויורדו אותנו לריצפה , כי כל הסיפור פתאום נראה מאוד דומה , הרי מה ההבדל בכלל ?

פורסם
לא ראיתי את הסרטון אבל בכל אופן מאז הבריחה המפורסמת של בני סלע לא לוקחים שום סיכונים יותר וע"פ הנחייה יש חובה בכבילה של אזיקים על כל עצור.

אין בעיה בכבילה

אבל לא צריך לזנק עליו כאילו הוא מחבל מתאבד

זה לא שהוא התחיל לרוץ או לא יודע מה.. הם עמדו במקום כמו ילדים טובים והשוטרים קפצו עליהם כאילו הם היו עם RPG

Opel Astra Hatcback 1.6 16v 1996

8)

פורסם

RON23 התאוריה שלך מבוססת על מה בדיוק?

מכל הצילומים שמראים בטלויזיה, עד כמה שאני רואה, המפגש של שוטרים על מצלמות מסתיים בדרך כלל במשפט מצד השוטרים : "אל תצלם".

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מה שמצחיק זה שהקריין בכתבה באמת חושב שהבחור הזה (ואין לי מושג מי זה) הוא היחיד שמביא לארץ מדבקות כאלו.

 

כן, הוא גם מוסיף ואומר שנכון לעכשיו נבלמה המכירה...

איזה נבלמה ואיזה נעליים? הוא לא היחיד.

 

גם אני מנסה לחשוב על איזה סעיף יאשימו אותו ואני לא מצליח למצוא אחד.

פורסם

מעניין עם על בני משפחות פשע, השוטרים מפעילים "כוח סביר" כמו שהם הפעילו פה.

 

מה שבטוח, המעצר הזה זה לא מה שיפחית את התופעה.

כמו שהבחור בסרטון אמר, זה מחזירי אור, לא כזה קשה להשגה..

פורסם

עכשיו הבנתי למה שוטר עצר אותי שלשום ודבר ראשון התכופף לגרד לי את לוחית הרישוי

 

:roll:

 

בדק לי את זה ואת גודל הצמיג אם רשום ברשיון ובירך אותי להמשך יום יפה

 

מעניין אותי (כמו תמיד) שוב ושוב , למה עוצרים אותי לבדיקה ולא את כל אלו http://www.hnn.co.il/galleries_cat6.html

פורסם

למשטרה באמת נמאס לעשות צחוק מעצמה, אז היא פעלה הפעם בצורה מעולה.

 

למרות שהוא לא היחיד - זה לפחות סוג של פיצוי אחרי הפרסומת שהם עשו למדבקות בתפיסת הפורשה...

:twisted:הליסינג שלך זה רכב השטח הטוב ביותר...:twisted:

 

איביזה 2006 שחורה

פורסם

אבל על מה הם יאשימו אותו? איזה כתב אישום יוגש נגדו? מה הם יכולים לעשות לו?

אני שואל ברצינות כי אני רוצה לדעת.

 

לדעתי הם רק עשו לזה עוד יותר פרסומת. עדיף שלא היו מראים שום דבר (לא את תפיסת הפורשה ולא את זה).

פורסם

אל תצלם - נועד למנוע צילום ראיות שישמשו כנגד השוטרים.

 

בכל אופן משטרת ישראל תפסיקו עם הבילבולי ביצים שלכם ותתחילו לטפל בפשיעה אמיתית.

 

תפסתם כבר את כל האנסים והרוצחים?

 

 

סליחה רגע, יצרני מדבקות? מייצרים המדבקות בארץ? נו שוין, עוד טמטום

 

 

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

מה הקטע עם השוטרים האלה? הם קפצו על המדביקים כאילו הם מינימום מחבלים מתאבדים :lol:

הקריין נשמע ממש תמים. הוא מאמין שזה שהדביק הוא המפיץ היחיד ועם יעצרו אותו אז התופעה של המדבקות מחזירות האור תיגמר. ובאמת על איזה סעיף בדיוק יאשימו אותו? אני חושב על זה כבר הרבה זמן ולא מוצא סעיף כזה.

רעיונות מישהו/י?

"הקש על ה5 ביטוח ישיר, הקש על ה6 גיהנום :evil:"

"יש שלושה סוגים של נהגים: הנהג הזהיר (שמודע להכל), השיכור (שמודע לחלק) והאישה (מהסוג שלא מודעת לכלום מעבר למראת האיפור)"

פורסם
זה נקרא הפעלת כוח סביר.

ואם צריך לאזוק אדם אז השוטר יאזוק אותו כדי שהוא לא ימלט.

ל'

להרים מישהו באויר ולהטיח אותו ברצפה, וכל זה בלי שהוא התנגד בדרך כלשהי למעצר, לא נקרא הפעלת כוח סביר.

(היה פה מישהו שרשם "מה רציתם שיגידו לו יפה כנס לניידת?" למה לא??? ישר להעיף לזרוק להתייחס כמו כלב?)

 

RON23 התאוריה שלך מבוססת על מה בדיוק?

מכל הצילומים שמראים בטלויזיה, עד כמה שאני רואה, המפגש של שוטרים על מצלמות מסתיים בדרך כלל במשפט מצד השוטרים : "אל תצלם".

ל'

 

את פשוט תמימה אין מילים אחרות

 

 

אחרי עריכה:

כל מספר צהוב יש עליו תו תקן ישראלי

(המאשר כי המוצר נבדק במכון התקנים)

ברגע שעושים איזשהו שינוי במספר, עוברים עבירה על החוק.

(אני מאמין שהאישום שהוא יואשם יהיה זיוף והפצה, חומרת העונש-מבחינת ביהמ"ש, כנראה לא כל כך גדולה)


×
×
  • תוכן חדש...