Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בדו"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המלצתי לך:

 

קח את כל העצות הטובות שקיבלת פה, תארוז את כל האינפו' שאספת יפה בשקית ותלך למצוא עו"ד שמנוסה בתעבורה. בלי עו"ד כזה, ישי צודק לחלוטין - אין לך הרבה סיכוי לצאת יותר טוב מאשר לשלם את הדו"ח.

 

עם עו"ד, ולפי הפרטים שכתבת פה, יש סיכוי יותר מסביר שתוכל לצאת בלי כלום. שים לב שבתקדים שהביא לך עמית הנאשם היה מיוצג, ולדעתי אם הוא לא היה מיוצג - הוא היה משלם כמו גדול. מצד שני לעו"ד יש עלות שהיא בוודאות יותר מהקנס. לכן

אם אתה מתבאס מהכסף: תתבאס ולך לשלם.

אם אתה מתבאס מהנקודות ו/או הפרינציפ: לך תשכור עו"ד.

רוצה המלצה ? עו"ד שמעון מזרחי (כן, "ה"שמעון מזרחי) מנוסה מאוד, אבל ייטחן אותך בכסף (צפה לכ-2000 ש"ח). אותי הוא הוציא משלילה בטוחה בקנס קטן בימים שעוד הייתי מתלהב ממהירות בקו ישר. אבל במקרה שלך לא צריך תותח כבד.

My responses are limited. You must ask the right questions

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ישיבה ברכב עומד/חונה אינה מחייבת בחגורה.

 

עמית

 

:?:

 

אני חשבתי שכל עוד המנוע פועל ויושבים בתוך הרכב, יש להיות עם חגורה, שלילי?

פורסם
ישיבה ברכב עומד/חונה אינה מחייבת בחגורה.

 

עמית

 

:?:

 

אני חשבתי שכל עוד המנוע פועל ויושבים בתוך הרכב, יש להיות עם חגורה, שלילי?

 

שלילי בזנט :!:

אין חובת חגירת חגורת בטיחות בעת עצירה וכן בעת נסיעה לאחור.

ישנם עוד מס' פטורים אך הם מתייחסים לסוגי רכבים, בעיות רפואיות וכד'.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

איך אני אדע אם לא ישלחו אותי לבית משפט באילת ?

 

 

ולא הקטע זה לא הכסף , אולי קצת הנקודות אבל מה שבאמת מעצבן זה שלא עשיתי כלום .

 

אין לי כסף לעו"ד ואני מתכוון לעשות מהשוטר "מתקן לכוסות" בביהמ"ש... ( מתכוון לפחות )

 

השאלה אם בלי עו"ד יהיה לי סיכוי אבל מצד שני , יש רק דרך אחת לדעת .

 

יום א' אני בשאיפה כבר אדע אם לתבוע ( עצמאית מן הסתם ) או לא .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
לדעתי פשוט תאכל את הדו"ח הזה, מה זה 4 נקודות ו250 ש"ח? שיהיה להם לתרופות.

בטח לתרופות... אולי לויאגרה וסיאליס - שיהיה להם יותר כח לזרגג אותנו!

כל ויתור כזה על עוול מביא לכך שאותו אחוז מסויים של נבלות מתוך כלל מתנדבי שוטרי ישראל ממשיך לעשות מה שבא לו.

 

סיפורים כאלו, ובמיוחד הסיפור מYNET פשוט מרתיחים אותי. :evil:

פורסם
לדעתי פשוט תאכל את הדו"ח הזה, מה זה 4 נקודות ו250 ש"ח? שיהיה להם לתרופות.

בטח לתרופות... אולי לויאגרה וסיאליס - שיהיה להם יותר כח לזרגג אותנו!

כל ויתור כזה על עוול מביא לכך שאותו אחוז מסויים של נבלות מתוך כלל מתנדבי שוטרי ישראל ממשיך לעשות מה שבא לו.

 

סיפורים כאלו, ובמיוחד הסיפור מYNET פשוט מרתיחים אותי. :evil:

אתה בהחלט צודק אבל אני עושה שיקלול פשוט של כדאיות וסיכוי אל מול סיכון.

 

אפשר להידפק בבקשה למשפט כהוגן (וזה מה שכנראה גם יקרה בהתחשב בנסיבות).

 

זה שזה המצב זה באמת ביזיון אבל... זה המצב. :?:?:?

 

אין עבודה, אין שפה, קשה קשה. :cry:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אל יאוש :!:

אל תתן לישי להוציא לך את הרוח מהמפרשים.

ישי צודק שביהמ"ש נוטה בדר"כ להאמין לגרסת השוטר, אך כאשר מטילים ולו את הספק הקטן ביותר בעדותו, ביהמ"ש נוטה לזכות את הנאשם.

 

קבל עוד מקרה של זיכוי(לא חגורת בטיחות):

 

1.כנגד הנאשם הוגש כתב אישום לפיו, ביום 5.7.02 בשעה 15.20, שעה שנהג בכביש 85 מכיוון צומת חנניה לכיוון כפר רמה, נהג ברכב שלא בצידו הימני של הכביש. עבירה בניגוד לתקנה 35 לתקנות התעבורה, התשכ"א – 1961.

 

2.הנאשם כפר בעובדות כתב האישום.

 

3.התביעה הביאה כעד מטעמה את השוטר, רס"מ מרעי רכאד, עורך הדו"ח והגיש באמצעותו את הדו"ח וכך נכתב בדו"ח ת/1:

" ...עמדתי רגלי מחוץ לניידת בכביש 85 מכיוון רמה לחנניה ק"מ 30.300. היה אור יום בהיר, כ-100 מ' לפניי לכיוון חנניה יש עיקול חד מחולק ע"י קו הפרדה רצוף לבן, פיקחתי על התנועה בעיקול, הבחנתי ברכב פרטי שנסע מכיוון חנניה לרמה בודד בעיקול, הרכב שמר על הימין ונסע כששני צמיגיו השמאליים משמאל לקו הלבן בנתיב נגדי כאשר נתיב ימין היה פנוי, לא היה כל דבר שהפריע לרכב. עצרתי את הרכב לידי והסברתי לנהג את העבירה".

 

בחקירתו הנגדית, ציין עורך הדו"ח, כי נפלה טעות ברישום הנסיבות המיוחדות של המקרה והיה נכון לרשום: "לא שמר על הימין".

 

עפ"י הרישום בדו"ח הגיב הנאשם ואמר:

"...אני לא עברתי את הקו".

 

4.בחקירתו הנגדית עמד העד על דעתו, כי הבחין בנאשם מבצע את העבירה הנטענת וטען: "הוא חתך את הסיבוב מעבר לקו".

 

5.מטעם הנאשם העיד הנאשם בעצמו. הנאשם מסר בעדותו כי נסע מכיוון צומת חנניה לכיוון צומת רמה, היה רכב לפניו ורכב אחריו, בעקומה שמר על הימין ולא עבר את הקו הלבן.

הנאשם חלק על דברי עד התביעה, כי הנאשם נסע בודד בכביש וציין, כי הבחין בשוטר לראשונה לפני העיקול וכי המרחק שעמד השוטר הינו מרחק של כ-200-250 מ' ממנו.

 

6.לאחר שבחנתי את גרסאות הצדדים, דעתי היא, כי יש לזכות את הנאשם מחמת הספק. על מנת להרשיע נאשם על סמך עדות יחידה, עדות זו צריכה להיות ברורה, מפורטת וללא ספקות.

במקרה דנן, התעורר בליבי ספק שמא, בשל המרחק של כ- 100 מ' בו עמד עד התביעה ממקום ביצוע העבירה הנטענת, ייתכן וטעה.

עד התביעה ציין, כי עמד במרחק של כ-100 מ' בעוד שהנאשם טוען, כי מדובר במרחק של כ-200 מ' לפחות. גם מרחק של 100 מ' הוא מרחק רב בנסיבות הענין.

זאת ועוד, במקרה דנן, לא מצאתי טעם וסיבה, מדוע להעדיף דוקא את גרסת עד התביעה על פני גרסת הנאשם כאשר הנאשם העיד בצורה ברורה ומשכנעת. עמדתי זו מתחזקת גם לנוכח תגובת הנאשם כפי שנרשמה מפיו בעת הארוע כאשר הכחיש בו במקום את ביצוע העבירה הנטענת.

 

אשר על כן, אני מחליט לזכות את הנאשם, מחמת הספק, מהעבירה המיוחסת לו בכתב האישום.

 

בית משפט לתעבורה עכו

תאריך: 15/02/2004

בפני:כב' השופט יעקב בכר

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני מתכוון לערער ,

 

רק בשביל המצפון שלי והכעס הפנימי , לא מעניינות אותי הנקודות או הכסף .

 

תודה עמית .

 

בכל מקרה תאחלו לי בהצלחה ותחזיקו אצבעות .

 

 

 

יאשה , שבכיתה ג' המחנכת אמרה לו שהיא חושבת שאני אהיה עו"ד טוב .

 

( למה לא עו"ד מצויין ???? , כי אני שחור ??? )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

מה קורה סוכריות ?

 

אני מקפיץ את שרשור כי היום בבוקר היה הפסק דין לאחר 3 מפגשים...

 

מפגש ראשון - לא מודה

 

מפגש שני - שלב ההוכחות עם הדרדס

 

מפגש שלישי - פסק דין

 

אני רק רוצה להגיד לכולם שצדקתם , אכלתי אותה .

 

היא האמינה למתנדב .

 

היא לא האמינה לשום מה שאמרתי .

 

היא היתה גרועה מהתובעים .

 

מסקנה צריך לקחת עו"ד או לשלם את הדו"ח מבלי לגשת למשפט .

 

אנו כחומר בידיהם של השוטרים .

 

היום ב 8:30 הכל התחיל , לאחר המתנה ושמיעת פסקי דין של אחרים כשכבר השעה היתה 9:30 השופטת קראה לי .

 

ויצאתי אשם .

 

העונש ?

 

יותר גרוע ממה שאתם חושבים . יותר מלהתחתן עם שמר אפילו...

 

קיבלתי "על תנאי" לשנה וחצי אם לא אסע על 106 ראלי . לא רוצה 106 ראלי !!!!! לא רוצה !!! לא רוצה !!! לא רוצה !!!!

 

טוב אז לשלב ההוכחות הגעתי מוכן .

 

הדפסים על מזג האוויר באינטרנט של אותו היום .

 

תמונות של קורת ה B ( אני אעזור לכן בנות , אין קורת B )

 

תמונות שלי חגור כאשר רואים בבירור שהחגורה מגיעה מאחורי הכתף .

 

תמונות של האוטו לאחר 40 דקות באותו יום ( חושך מוות בחוץ )

 

ועוד כמה השערות שכל אחת מהן רשומה כראש פרק על דף קטן שינחה אותי כביכול .

 

עולה השוטר להעיד והוא מגיע מצונן וחולה עם מדים ואומר לשופטת שהוא הגיע למרות שהוא חולה...

 

( בן זונה . השופטת נתנה לי מבט שהיא הולכת להשליך אותי לצינוק ל 10 השנים הקרובות , 1:0 לו בינתיים )

 

הוא גם מסביר לה מראש שהוא שכח לרשום את המתנדב השני ושאפר לראות ברישומים מי זה היה ככה שהוא לא מתחמק או מסתיר משהו . היא מהנהנת לחיוב .

 

( 2:0 לו , זה היה הטיעון החזק שלי )

 

ואז הוא אומר שאני אף קיללתי אותו ( ?!?!?!?! ) ולא הסכמתי לקחת את הדו"ח ( ציפיתי שיגיד שלא הסכמתי לקחת את הדו"ח )

 

היא שואלת אותי אם יש לי שאלות אליו ואני אומר עם חיוך שיש לי הרבה .

 

כאן היא התחילה לתקוף אותי . כאילו הייתי איזה אנס או עבריין . כנראה שהמראה שלי נותן לכולם דעות קדומות . ואני בכלל הייתי בטוח שלשופטים אסור שיהיו דעות קדומות .

 

היא מנטרלת כל שאלה שאני מנסה לשאול אותו כמו : "אתה זוכר את הדגם?" והיא עונה לי שהוא כבר אמר שזו פיג'ו... ( הבן זונה ציטט מהדו"ח )

 

הסברתי לה שיש מטרה לשאלה הזאת והיא לא נתנה לי להמשיך בכלל .

 

הייתי בטוח בשלב הזה שהוא הבן שלה...

 

הסברתי לה מה המטרה היתה ( 206CC שונה במיקום החגורות מפני שאין לה קורת B ואז החגורות מגיעות מאחורי הכתפיים ולא מלמעלה... ) ושאי אפשר לראות מאחור אם יש חגורה או לא וזה מטעה את כולם כי לא רואים שום חגורה "מתוחה" מהקורה...

 

שאלתי אותו איך הוא הצליח להיות איתי בקשר עין רצוף ובו זמנית להחנות את הרכב כאשר הוא הנהג ?

 

הוא טען שהוא עושה זאת כל הזמן...

 

השופטת שואלת מה הבעיה בזה ? ושוב מגוננת עליו .

 

זה השלב שאני מתעצבן ( אלו שמכירים אותי יודעים שאני התאפקתי עד עכשיו מעבר למה שאני מסוגל ) ועניתי לה שזה בדיוק כמו שאני אשים לה 2 מסכים מול העיניים ואתן לה לראות בכל מסך סרט אחר...

 

לפי המבט שלה הבנתי שאני הולך להפסיד . אבל סעמק... אני לא יכול לנהל חקירה נגד השוטר ונגד התובעים ונגד השופטת...

 

בין לבין הצגתי את הצילומים והסברתי בדיוק מה זה קורת B ואיך החגורה וכו'... הצגתי את התדפיסים של המזג אוויר ושאלתי את הבחורצ'יק אם בפברואר בשעה 17:17 דקות יש מזג אוויר בהיר ?

 

הוא ענה שהיה מזג אוויר בהיר .

 

באותה השנייה שאלתי את השופטת אם נראה לה שזה הגיוני שבפברואר בשעה 17:17 דקות יהיה מזג אוויר בהיר ? ( עם מעט לעג בקול... אני הרי צריך להוציא אותו קטן , הוא מוביל עליי כרגע . בהפרש לא קטן )

 

סיימתי את התביעה .

 

התובעים ( היו 2 באותו היום ) פנו אליי בשאלות .

 

ולכל שאלה היתה לי תשובה .

 

הייתי נסער מאוד כי כל דבר הזכיר לי את זה שהולכים להאשים אותי במשהו שלא עשיתי !!!

 

אני זוכר את המקרה לפרטי פרטים ותיארתי הכל כולל הכל ומתי צילמתי את התמונות ובדיוק איפה והתובעים ניסו כל פעם להכשיל אך לא הצליחו כי אני דובר אמת . א-מ-ת .

 

ואז אמרתי אני אטיל את הפצצה . מה יש לי להפסיד ?

 

אמרתי לה שהמתנדב השני שלא רשום הגיע אליי ושהסברתי לו למה הם לא יכלו לראות אותי מאחורה ללא חגורה והוא עשה לי פרצוף של "מה אני אעשה..." ואם הוא היה כאן היום אז זה היה עוזר לי להוכיח את חפותי . ( העלמת ראיות מבחינתו , למתקשים להבין את המהלך שעשיתי )

 

הסברתי לשופטת קצת על עצמי שתבין שהיא לא מדברת עם איזה "ואחש" מהשכונה אלא עם מישהו שמבין קצת יותר מהם על נהיגה ומודעות...

 

הסברתי לה שרק הדלק לכאן ( רמלה ) זה יותר מהדו"ח .

 

כמו כן דאגתי שהיא תבין שאני לא קיללתי אותו כמו שהוא טען . וזה שלא חתמתי על הדו"ח זה מפני שהוא התייאש מלהתווכח איתי ומשלא הצליח למצוא תשובות אז הוא זרק לי את הדו"ח לתוך האוטו .

 

היא הנהנה בכל פעם שדיברתי כי הייתי נסער מאוד ואפילו התובעים הביעו סכמה עם דבריי ונראו כאילו הם מזדהים )

 

השופטת אמרה שגזר הדין יהיה היום ב 8:30 ( המפגש שזה נאמר היה לפני כחודש )

 

היום הגעתי עם חיוך לאחר שעת שינה אחת . הייתי צריך לקחת את האוטו של חבר מפני ששלי ממתין לאטם ראש וקשה לנסוע עם רכב ללא ראש מורכב... אז הייתי חייב לקום ב 5:20 בבוקר כדי להקפיץ את החבר לעבודה .

 

מגיע לשם ומתחיל להרגיש את השלפוחית שלי . מה עושים ? מחנים מהר ונכנסים לכותלי הבית משפט כדי להשתין .

 

לא מוכנים לפתוח כי עוד לא 8:00 ולא מעניין אותם שאני צריך פיפי .

 

התאפקתי .

 

התאפקתי עוד קצת .

 

8:00 .

 

בית משפט נפתח .

 

אפשר לעשות פיפי .

 

אני כבר יותר רגוע . הרבה יותר רגוע .

 

8:45 השופטת נכנסת , עומדים , יושבים .

 

9:30 היא קוראת לי .

 

ואומרת לי שפסק הדין הוא :

 

"זכאי"

 

הצלחתי !!!!!

 

אני אפילו יותר יעיל מש"ס... אני הצלחתי ואריה דרעי לא !!!!

 

לא צריך להיות מוצמד ל 106 ראלי !!!!!

 

בדו"ח שלה היה רשום שעצם זה שהוא לא רשם את המתנדב ההוא זה למרות שהיה איתו והוא לא הובא לבית המשפט ואף לא כתב מזכר כלשהו ובכך היא מצאה פגם מהותי להוכחת העבירה .

 

כמו כן , בחודש פברואר בשעה 17:17 הראות אינה חד משמעית .

 

הנאשם הציג תמונה של הרכב ממנה עולה כי אין לרכב קורה וכן טען להגנתו כי לא חתם על הדו"ח , שכן השוטר לא ביקש ממנו לחתום "וזרק" לו את הדו"ח .

 

לאחר שבחנתי את גרסת הנאשם נתעורר בי ספק באם נעברה העבירה... וכו'

 

גם שעת העבירה מעוררת ספק... וכו'

 

זהו .

 

תמו להם שנתיים וכמעט 3 חודשים .

 

ואם אתם תוהים אם זה היה שווה את זה ?

 

היה שווה .

 

זה לא הכסף .

 

זה מעבר לזה . זה עיקרון .

 

ואם אתם לא מבינים את זה , אז אני עצוב בשבילכם .

 

אני ? אני שמח היום .

 

לא רק שלא יצאתי זכאי אלא שאותו "מתנדב" יצא שקרן .

 

שיהיה לכם ערב צהוב . ערב שכולו מכבי !

 

ואף פעם , אבל אף פעם אל תיתנו שידרכו עליכם . תעמדו על שלכם . זה משתלם .

 

ג. יפית

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

קראתי הכל, היה ארוך - אבל נהניתי. באמת כל הכבוד וכן ירבו אנשים כמוך יאשה. אתה צודק במאה אחוזים שזה היה שווה את זה, אני הייתי נוהג באותה הדרך, אמנם המון אנשים היו מעדיפים לשלם ולשתוק אבל למה?! תמיד למדו אותי לומר את האמת ולהוציאה לאור - זה הכל.

מאושר בשבילך - באמת.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אתה גאון

 

מזל טוב על סיום הפרשה

 

ההרגשה יותר טובה מזו שהיתה לך כששמת אטם ראש חדש - נכון?

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

כל הכבוד, יאשה!

נבחרת לייצג אותי במשפט שלי. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

יאשה - יצאת תותח.

באמת כל הכבוד.

הצלחת להתברג לפחות מ-1% זיכויים במשפטי התעבורה. ועוד במקרה בו אתה באמת חף מפשע ולא סתם משחק אותה. יפה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כל הכבוד, סוף סוף בן אדם שלא מוותר.

 

רוב האנשים היו מוותרים על כל העניין ולו בגלל כל הכאב ראש,הנסיעות ובזבוז הכסף שזה כרוך בו.

 

באמת כל הכבוד.


×
×
  • תוכן חדש...