Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. בכל מקום בעולם אפשר לחסוך ואפשר לבזבז בטירוף, תלוי באיזה MODE אתה מגיע.

 

ב. התנאי מעבר לב"ש נשמעים אפשריים ביותר (אך לא קלים) לדעתי חבר שלי שמתחיל גם ללמוד שם שנה הבאה דיבר על משהו אחר לגמרי.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לכל מקצוע יש את הדרישות שלו. להנדסת מכונות זה 75, להנדסת חשמל זה טיפה יותר גבוה.

 

אלעד (שם יפה יש לך), גם לסאנרייז יש הסעות כל הזמן, אני מעדיף לא לסמוך על הדברים האלה כי אם אני מפספס את ההסעה אני נתקע סתם שעה במלון.

רכב כנראה שלא יהיה לי. חברה שלי באה איתי ואנחנו לוקחים את ה-I10 אתנו אבל אני מעדיף שהיא תקח כל יום את הרכב לעבודה (היא אחות, לכן אנחנו נחפש דירה איפשהו בין הבית חולים לאוניברסיטה שהמרחק בניהם הוא פחות מק"מ), לכן אני אעדיף שהמלון יהיה כמה שיותר קרוב לבית החולים או לאוניברסיטה.

 

תאמין לי שאני אגיע במוד סופר חסכון מכיוון שאני בחובות ענקיים בגלל המכוניות שלי + צריך קצת להשאיר כסף למשך השנה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
יש שם שלוחה של אוניברסיטת בן גוריון.

עושים שנה א' בהנדסה באילת, אחר כך ממשיכים משנה ב' בב"ש.

 

ואם מתחילים ללמוד שם רפואה? בשנה השביעית לומדים בלבנון?

פורסם

אופיר - חיובי.

 

כל שנה אתה עולה קצת צפונה.

 

שנה א' - אילת.

שנה ב' - דימונה.

שנה ג' - ב"ש.

שנה ד' - ת"א.

שנה ה' -חיפה.

שנה ו' - קריית שמונה.

שנה ז' - לבנון.

 

את ההתמחות אתה בכלל מסיים בקוטב...

פורסם

אתם יכולים להסתלבט על ב"ש חופשי, בכל מקרה כמעט הכל נכון :lol:

מצד שני, כאן אין 80% לחות או פקקי תנועה :-P

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אלעד,

 

עדיין מוקדם!!!

 

אני גם לא התקבלתי ישר למכונות בב"ש

 

העדיפויות שלי היו:

 

1. מכונות

2. בניין

3. הנדסה שנה א' ספיר

 

בהתחלה התקבלתי לספיר וכבר הייתי בטוח שאתחיל ללמוד שם,

 

בסוף אוגוסט הגיע מכתב להנדסת בניין וממש כשבועיים לפני תחילת הלימודים הודיעו לי שהתקבלתי למכונות.

 

קח בחשבון שכלום לא סגור עד אוקטובר!

 

בסופו התחלתי מכונות בב"ש. קח בחשבון שהמעבר בהנדסה שנה א' ממש לא פשוט (לומדים הכל ברמה של הנדסת חשמל), הלימודים יותר קשים מבב"ש!

 

לא בא להפחיד אבל לשלב עבודה עם זה ממש לא פשוט!

 

אשמח לדעת מה תנאי הקבלה היום ואיפו אתה עומד מולם.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הרמן, אתה צודק שלא הכל סגור, את זה גם אמרו לי בבן גוריון אבל את כל הצעדים שלי אני עושה במחשבה מרובה כפי שאתה רואה ושום דבר לא ייסגר עד תחילת אוקטובר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אנחנו נחפש דירה איפשהו בין הבית חולים לאוניברסיטה שהמרחק בניהם הוא פחות מק"מ), לכן אני אעדיף שהמלון יהיה כמה שיותר קרוב לבית החולים או לאוניברסיטה.

 

תאמין לי שאני אגיע במוד סופר חסכון מכיוון שאני בחובות ענקיים בגלל המכוניות שלי + צריך קצת להשאיר כסף למשך השנה.

 

חשבת על קורקינט חשמלי ?

אם אתם רוצים לחסוך באמת, תוותרו על הרכב בכלל, גם רכב עומד עולה הרבה כסף. כשהייתי בצבא ורציתי לחסוך הבנתי שמכירת הרכב תהיה הפתרון האידאלי עבורי וכך עשיתי.

 

באילת, לאן שלא תיסע, מהרגע שתדליק את הרכב ועד שתתחיל להרגיש מזגן, כבר הגעת ליעד, אז עדיף לקחת 2 קורקינטים חשמליים ולנסוע לכל מקום שרוצים. החיסרון, עדיין אי אפשר לקשור קורקינט ברחוב ולהיכנס לסרט או לקניון.

במקרה שלך, אני בטוח שבמלון וכן בבית-חולים יהיה מקום לאחסן את הקורקינט בביטחה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אלעד,

 

אם אתה מתכנן על מגורים בקרבת בית החולים,קח בחשבון שהאופציה של הנסיכה נפסלת,זה לא במרחק הליכה, אלא אם כן בא לך כל יום לעשות מסע שעה ומשהו לכל כיוון בחום,מה גם שאין לך מדרכה סלולה לכל האורך.

 

חפש מלון בקרבת מרכז תיירות (הכיכר הגדולה ליד הקניון),זו תיהיה לך האופציה הכי טובה ונוחה,זה במרחק 10 דקות הליכה מהמלון.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הייתי מחפש לעבוד ברויאל ביץ' או בדן .

שניהם ממולצים (אישתי עבדה שם) והיחס טוב.

יותר מזה שהאוכלוסיה שתיתקל בה שם יותר איכותית מבשאר המלנות מה שיורדי לך את רמות המתח והעצבים.

במלנות אחרים בתור קב"ט תצטרך לרוץ הרבה אחריי ילדים בעייתים.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

אמיר, תודה רבה על ההצעה אבל חברה שלי עובדת בבית חולים ולפעמים היא צריכה לסוע/לחזור מהעבודה בשעות מאוחרות. אני מעדיף לדעת שהיא בטוחה בתוך האוטו שלה ולא על קורקינט מסכן.

בנוסף פעם בשבוע צריך לעשות קניות ולא נראה לי שכזה כיף לסחוב אותם בחום של אילת מהסופר הביתה.

אין מה לעשות, רכב אחד זה חובה, 2 רכבים זה מיותר. לכן אני מנסה למנוע הורדה של 2 רכבים לאילת ע"י קיצור הדרך לעבודה/לימודים מהבית.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

האמת שחשבתי על זה שענין רכב לקניות יעלה על הפרק.

אם כבר בחיסכון, אז הנה עוד טיפ אישי - בתקופה שנאלצתי לחסוך, קניתי במינימרקט השכונתי הדחוס והקטן. זה בדיוק המקום שעושה לך חשק לצאת מהדחס רגע קודם ולקנות בדיוק את ההכרחי ולא את התאוותי.

כשהסתובבתי במרכזי הקניות המרווחים, הסתבר שהעייניים קנו יותר ממה שהייתי צריך.

הגעתי למסקנה שגם אם המינימרקט השכונתי יקר במוצרים מסויימים, החיסכון הכללי בסל הקניות הופך למשמעותי - אצלי זה קיצץ את הסל בכ-30 אחוז, בעיקר במוצרי תאווה שהמבחר שלהם רב ומפתה במרכזי הקניות ודל עד לא קיים במינימרקט שכונתי.

 

אגב, האם בית החולים לא מספק הסעה לעובדים ?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מחשבה שעלתה לי בראש עכשיו- תנסה את מלון מרידיאן,הוא יחסית נחשב ליותר שקט (פחות ילדים ובני נוער) והוא גם יחסית במרחק הליכה מהאיזור של בית החולים.

 

בגדול אתם צריכים "לשאוף" לגור באיזור עמותת אדום,זו שכונה של בתים פרטיים בעיקר ויש לחלקם יחידות דיור מאוד מרווחות,שכונה שקטה ונעימה במרחק דקה וחצי מבית החולים (גם האוניברסיטה לא מי יודע מה רחוקה משם).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קודם כל תודה רבה לכם, אלו בדיוק התגובות שחפשתי.

עידן, קשה לי להאמין שאני אמצא יחידת דיור גדולה מספיק בשביל שנינו. המטרה היא דירת 2.5 חדרים עם שאיפה ל-3 חדרים.

אמיר, לכל הבתי חולים יש הסעות אבל הם תקפות רק בשעות שאין תחבורה ציבורית. אני רק אוסיף שהבית חולים מציע חבילת הטבות מאוד נדיבה למי שבא לעבוד שם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אפרופו ההטבות שהוא מציע למי שמדרים כדי לעבוד בו,

 

הלוואי שכמו שהוא מציע הטבות הוא גם היה מציע שירותי בריאות ברמה נאותה,הוא ממש על הפנים,לא סתם האילתים קוראים לו קופת חולים,כמעט על כל דבר שיותר חמור מהתקררות מפנים אותך לסורוקה.

 

מה שכן, הם יודעים לטפל בנפגעי לחץ (בגלל ריבוי הצוללנים).

 

אלעד,

 

תבדוק לגבי הנושא של יחידות דיור,יש לא מעט משפחות בסביבה שם שנמאס להם מטיפוח הגינה ובמקומה בנו יחידת דיור גדולה מאוד על חשבון החצר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...