Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בן 21, נסיעה בעיקר בתוך העיר

מחפש רכב חסכוני בדלק, שלא יעלה הרבה כסף בטיפולים ושיהיה יפה מבחינה חיצונית, אוטומט בלבד!

חשבתי על 323 LX למרות שהוא משפחתי

פיג'ו 206 , אמרו לי להתרחק במיוחד מהאוטומט וידני לא בא בחשבון אז..

יונדאי אלנטרה 2001 - איך האוטו? ת'אמת יש לדוד שלי ונהניתי לנהוג בו כמה פעמים.

סיאט לאון 2002 - אין לי מושג לגביי הרכב הזה, שווה?

אופל קורסה? כנ''ל אין לי מושג לגביי הרכב

 

תודה לעוזרים

פורסם

נשמע לי תמוה שנהנית לנהוג בלאנטרה.

 

אתה מחפש רכב חסכוני, ולא ציינת שאתה רוצה רכב חזק או מיוחד אבל לפי ההודעה אני מבין שאתה נהנה מנהיגה.

אני מציע שתתמקד בסופר-מיני אם אתה רוצה לחסוך בהוצאות דלק וגם נפח מנוע קטן יותר (בדר"כ).

 

מהרכבים שעלו בראשך לא הייתי מציע לך לשקול, אולי את ה206 בגיר ידני אם רק היית מסכים, לידיעתך גיר ידני חוסך בעלויות דלק ושיפוץ גיר ידני זול יותר בהרבה.

 

אני הייתי ממליץ לך ללכת על אחותה הקטנה של הלאון, האיביזה, גם המחירון שלה נמוך.

תוכל לרכוש את דגם ה"ספורט" בעל מנוע 1.4 שמנהיגה עליו אני יכול להגיד שהרכב מהנה למידי בתור רכב שגרתי.(אין לי צל של מושג לגבי אחזקה כללית)

 

תיקון קטן, הדגם ספורט לא ייכנס בתקציב, אבל דגם הסיגנו בשנים 01-02 יכול להתאים מעולה בתקציב והוא גם מצוייד ב100 כ"ס.

פורסם
נשמע לי תמוה שנהנית לנהוג בלאנטרה.

 

אתה מחפש רכב חסכוני, ולא ציינת שאתה רוצה רכב חזק או מיוחד אבל לפי ההודעה אני מבין שאתה נהנה מנהיגה.

אני מציע שתתמקד בסופר-מיני אם אתה רוצה לחסוך בהוצאות דלק וגם נפח מנוע קטן יותר (בדר"כ).

 

מהרכבים שעלו בראשך לא הייתי מציע לך לשקול, אולי את ה206 בגיר ידני אם רק היית מסכים, לידיעתך גיר ידני חוסך בעלויות דלק ושיפוץ גיר ידני זול יותר בהרבה.

 

אני הייתי ממליץ לך ללכת על אחותה הקטנה של הלאון, האיביזה, גם המחירון שלה נמוך.

תוכל לרכוש את דגם ה"ספורט" בעל מנוע 1.4 שמנהיגה עליו אני יכול להגיד שהרכב מהנה למידי בתור רכב שגרתי.(אין לי צל של מושג לגבי אחזקה כללית)

 

תיקון קטן, הדגם ספורט לא ייכנס בתקציב, אבל דגם הסיגנו בשנים 01-02 יכול להתאים מעולה בתקציב והוא גם מצוייד ב100 כ"ס.

דיברתי על יונדאי אלנטרה ולא לנטרה, אלה 2 דגמים שונים

ידני לא בא בחשבון כי ממש אין לי כח לידני חחח ואני מודע לזה שידני יותר חסכוני.

אז אתה אומר סיאט יהיה רכב מתאים?

איך הוא מבחינה בטיחותית? דלק? טיפולים?

פורסם

פונטו ספייס ELX רציפה. שנתון גבוה יכנס לך יופי בתקציב.

יהיה חסכוני בדלק, באחזקה ומתאים לדרישות שציינת.

!AWDSOME

פורסם

מחפש רכב חסכוני בדלק, שלא יעלה הרבה כסף בטיפולים ושיהיה יפה מבחינה חיצונית, אוטומט בלבד!

חשבתי על 323 LX למרות שהוא משפחתי

כנראה שהיופי הוא באמת בעיניי המתבונן :lol:

 

תתמקד במכוניות קטנות וצעירות, לא ברכבים שמתאימים יותר לאבא לשני ילדים. כשיגיע תורך ויהיו לך ילדים - תקנה רכב משפחתי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
דיברתי על יונדאי אלנטרה ולא לנטרה,?

 

גם אני דיברתי על אלנטרה פשוט התבלבלו לי האותיות, יונדאי מעולם לא יצרו רכבים מהנים לנהיגה ואני חושב שנהגתי כמעט על כל דגמי היונדאי שקיימים בארץ.

 

לא יודע לגבי האחזקה של הסיאט, אתה מוזמן לחפש בפורום מידע על איביזה סיגנו 1.4\1.6 בעלי 100 כ"ס.

אבל מה שבטוח הסיאט תספק לך חויה יותר טובה מכל יונדאי שתמצא ובטח ובטח שיותר מהספייס.

×
×
  • תוכן חדש...