Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כולנו מכירים את הספריי הזה שלטענת המייצרים שלו מגן על דופן הצמיג מנזקי שמש וכדו', בפועל אנשים משתמשים בו בשביל המראה האסטתי.

הכל טוב ויפה, אבל למיטב הבנתי החומר מבוסס על שמן ולא מומלץ להשתמש בו על סוליית הצמיג או על כל משטח אחר שלא כדאי שיחליק. בהנחה ששמים אותו רק על הדופן כן הגיוני שבעת סיבובים הרכב יחליק מעט שכן הכתף תבוא במגע עם הכביש וסביר להניח שגם היא "מהולה" בחומר.

 

האם למישהו יש מה לומר בעניין?

יובל.

פורסם

אני משתמש בתכשיר הברקת צמיגים בכל שבוע אחרי השטיפה

מאז שקניתי את האוטו .

אני אישית משתמש במוצר של STP כבר חסלתי תרייסר תרסיסים כאלו

לדעתי על אותם הצמיגים.

מניסיון ריסוס על סולית הצמיג תגרום להחלקה , לכן כדאי להזהר בהתזה

ואם בכל זאת יש תרסיס על הסוליה ניתן לנגב עם מטלית רטובה

ובא ציון לגואל.

 

לדעתי האישית התרסיס מאריך את חיי הצמיג בכך שמונע התייבשותו במיוחד

בשמש הישראלית . וכמובן הכי חשוב נותן מראה נהדר! :D

מומלץ!

פורסם
השאלה שנשאלה היא האם זה עלול לגרום להחלקת הצמיג בסיבובים, שכן הוא רוכן על כתפו.

 

תהיה בטוח שלאחר "רכינה" או שתיים החומר כבר לא ישאר על הדופן (בנקודה שבה הדופן נוגעת בכביש) מה גם, שאלה נוקודות מינימליות אם בכלל... אז לא תהיה הרגשה בכך...

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
אני משתמש בתכשיר הברקת צמיגים בכל שבוע אחרי השטיפה

מאז שקניתי את האוטו .

אני אישית משתמש במוצר של STP כבר חסלתי תרייסר תרסיסים כאלו

לדעתי על אותם הצמיגים.

מניסיון ריסוס על סולית הצמיג תגרום להחלקה , לכן כדאי להזהר בהתזה

ואם בכל זאת יש תרסיס על הסוליה ניתן לנגב עם מטלית רטובה

ובא ציון לגואל.

 

לדעתי האישית התרסיס מאריך את חיי הצמיג בכך שמונע התייבשותו במיוחד

בשמש הישראלית . וכמובן הכי חשוב נותן מראה נהדר! :D

מומלץ!

 

אני בספק שזה מאריך את חיי הצמיג, סה"כ אתה מרסס את זה על דופן אחת, לא על הדופן השניה ומן הסתם לא על הסוליה של הצמיג. מה שאומר שזה נותר לך בעיקר מראה יפה.

 

ועכשיו אנחנו יודעים גם למה אין כסף לדלק , אולי תדלק STP. :twisted:

 

:wink:

פורסם
אני משתמש בתכשיר הברקת צמיגים בכל שבוע אחרי השטיפה

מאז שקניתי את האוטו .

אני אישית משתמש במוצר של STP כבר חסלתי תרייסר תרסיסים כאלו

לדעתי על אותם הצמיגים.

מניסיון ריסוס על סולית הצמיג תגרום להחלקה , לכן כדאי להזהר בהתזה

ואם בכל זאת יש תרסיס על הסוליה ניתן לנגב עם מטלית רטובה

ובא ציון לגואל.

 

לדעתי האישית התרסיס מאריך את חיי הצמיג בכך שמונע התייבשותו במיוחד

בשמש הישראלית . וכמובן הכי חשוב נותן מראה נהדר! :D

מומלץ!

כמה שאלות :

1) האם אתה באמת חושב שריסוס של התרסיס על דופן אחת בלבד , מאריך את חיי הצמיג? לא נשמע לי הגיוני...

2) בהמשך לסעיף הקודם - נראה לי שהערך המוסף היחיד של התרסיסים האלה הוא המראה ה"נהדר".

3) אתה באמת חושב ששווה לבזבז כל כך הרבה כסף על זה? :roll:

4) לחץ אוויר נכון בצמיגים וכיוון פרונט תקין יתרום יותר לאורך חיים של הצמיג מאשר תרסיסי פלא :D

:-)

פורסם

הכוונה בהארכת חיי הצמיג היא מניעת התייבשותו בדפנות המרוססות

כלומר אלו הסופגות את קרינת השמש ואשר עומדים בשמש כל השנה.

לא טענתי לרגע שריסוס על צד אחד מאריך את חיי כל הצמיג ... :lol:

 

אריאל .. לבזבז כל כך הרבה?

אתה יודע כמה עולה ספריי STP גדול לצמיגים שמחזיק קרוב לחודשיים שלושה?

29 שקל בלבד. לדעתי זה שווה - בכל מקרה כבר את כל התכשירים יש לי

בבית כך שאין לי מה לקנות.

אבל כן זה שווה את זה.

פורסם
הכוונה בהארכת חיי הצמיג היא מניעת התייבשותו בדפנות המרוססות

כלומר אלו הסופגות את קרינת השמש ואשר עומדים בשמש כל השנה.

לא טענתי לרגע שריסוס על צד אחד מאריך את חיי כל הצמיג ... :lol:

 

אריאל .. לבזבז כל כך הרבה?

אתה יודע כמה עולה ספריי STP גדול לצמיגים שמחזיק קרוב לחודשיים שלושה?

29 שקל בלבד. לדעתי זה שווה - בכל מקרה כבר את כל התכשירים יש לי

בבית כך שאין לי מה לקנות.

אבל כן זה שווה את זה.

 

צמיג מתייבש לא רק מהשמש. האם תקנה צמיג בן 3 שהיה במחסן סגור במשך שלוש שנים בלי טיפת שמש? לא נכון? יפה.

 

את כל התכשירים יש לך בבית? קנית ארגז? :lol: .

 

אתה חושב שזה נחוץ? יפה? תהנה!

 

גיא.

פורסם

גם צודק .

בנוגע לתכשירים לא שיש לי מעבדה בבית אבל יש כמה תכשירים

קבועים כמו

תרסיס לצמיגים

תרסיס ג'אנטים

תרסיס למושבים

תרסיס סקאיי

תרסיס חלונות ( בייתי AJAX)

שמפו לרכב

ווקס

ופוליש ( על כל שפשוף שלא יבוא )

 

רוב התכשירים לא יקרים ומחזיקים זמן רב.

ארגז אין לי התכשירים יושבים בבית :lol:

 

השאלה היא מה זה נחוץ? , אתה יודע איך זה יכול ליהיות האוטו הכי מוזנח

חיצונית בעולם - ונוסע גהנום ולא חסרים כאלו.

אבל יש אנשים שאסטטיקה וניקיון חשובים להם.

אני לא מסוגל לנהוג באוטו מלוכלך כמו שאני לא מסוגל ליהיות בבית מלוכלך

אז כמו שאני מנקה את הבית / המשרד בצבא וכו' אני מנקה את האוטו.

:wink:

פורסם
אני עם לירן.

 

כתוב מפורשות בתוית מאחורה:

 

Special Tyre Protection

 

 

אתה באמת חושב שזה מ-מ-ש מעריך את חיי הצמיג? הגיוני שזה עוזר מעט. בכל מקרה אין ספק שעיקר הנקודה פה היא היופי, פעם גם אני הייתי מדי פעם עובר על הצמיגים עם תכשיר כל שהוא (ארמר אל) היום כבר לא.

 

בקיצור זה לא מה שיאריך את חיי הצמיג באופן דרסטי, זה כן נראה יפה זה אין ספק.

 

גיא.

פורסם
אני עם לירן.

 

כתוב מפורשות בתוית מאחורה:

 

Special Tyre Protection

 

 

אתה באמת חושב שזה מ-מ-ש מעריך את חיי הצמיג? הגיוני שזה עוזר מעט. בכל מקרה אין ספק שעיקר הנקודה פה היא היופי, פעם גם אני הייתי מדי פעם עובר על הצמיגים עם תכשיר כל שהוא (ארמר אל) היום כבר לא.

 

בקיצור זה לא מה שיאריך את חיי הצמיג באופן דרסטי, זה כן נראה יפה זה אין ספק.

 

גיא.

 

אני מסכים לגבי הסיכוי הקלוש שזה מאריך את חיי הצמיג, ואם כן ממש במעט. אבל כמו שאמרת אין ספק שזה נראה טוב - השאלה היא אם השמנוניות של החומר תגרום להחלקה בפניות שהצמיג רוכן מעט על צידו, ממה שאני הבחנתי אתמול האחיזה נפגעה למרות שאחרי נסיעה ממושכת זה הסתדר פחות או יותר.

מישהו יכול לשפוך עוד אור על הנושא?

יובל.

פורסם

גם אני משתמש בתרסיס הזה (ועוד כמה מהרשימה של לירן :D ) אחרי כל רחיצה

 

וזה נותן מראה של צמיג חדש (אלא אם כן מישהי מתכופף ורואה :shock: שהוא לא).

 

בקשר למחיר אני קניתי ב 34.99 ש"ח

 

וזה לא נראה לי יקר ,

אני מסכים לגבי הסיכוי הקלוש שזה מאריך את חיי הצמיג, ואם כן ממש במעט.

אפילו אם זה עוזר קצת בהארכת חיי הצמיג למה לא .

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

×
×
  • תוכן חדש...