Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה קצת לנפץ את תאוריית השמש כקוטלת צמיגים בארצנו :loco:

 

נכון,

שמש, רטיבות וגומי אינם חיים תחת קורת גג אחת לאורך זמן, אך עיקר התוקפנות נגד הגומי הינו גז האוזון.

כן אותו גז אשר מגן עלינו מפני השמש תוקף נמרצות את הגומי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

השאלה היא מה זה נחוץ? , אתה יודע איך זה יכול ליהיות האוטו הכי מוזנח

חיצונית בעולם - ונוסע גהנום ולא חסרים כאלו.

אבל יש אנשים שאסטטיקה וניקיון חשובים להם.

אני לא מסוגל לנהוג באוטו מלוכלך כמו שאני לא מסוגל ליהיות בבית מלוכלך

אז כמו שאני מנקה את הבית / המשרד בצבא וכו' אני מנקה את האוטו.

:wink:

 

השאלה היא האם זה באמת שווה את זה?

זה לא שהאוטו נראה חדש...זה רק הצמיגים נראים חדשים. מי באמת מסתכל על הצמיגים?

אמרת שקנית עד היום בערך 12 חבילות כאלה? 12 חבילות זה 350 שקל. זה באמת שווה את זה.?

ב 350 שקל אתה כמעט מביא 2 צמיגים ח-ד-ש-י-ם!

 

אישית, אני מהסוג של האנשים שמעדיפים רכב שלא נקי, ושיסע גיהנום. אין לי כח לדאוג לדופן של הצמיג שיהיה נקי. מספיק שהרכב יהיה נקי בצורה סבירה ורגילה. פעם בשבוע\מקסימום שבועיים הוא עובר שטיפה וזהו. לא צריך להיות אובססיבי לגבי זה, לטעמי. את הכסף על הדברים האלה אני משקיע בדברים אחרים (ניקוי אינג'קטורים כמו שדוויד עשה למשל, עולה ככה ועדיף על זה וזה למה האוטו שלי נוסע טוב, אבל לא יפה. ביג דיל).

Back to the original - NC again.

פורסם

בידיוק השאלה שרציתי לשאול אחרי שקניתי ספרי-קצף לצמיגים של TURTLE

ואחרי השימוש בו הצמיג נראה מצויין...השאלה עד כמה זה עוזר חוץ מיופי.

פורסם

השאלה היא מה זה נחוץ? , אתה יודע איך זה יכול ליהיות האוטו הכי מוזנח

חיצונית בעולם - ונוסע גהנום ולא חסרים כאלו.

אבל יש אנשים שאסטטיקה וניקיון חשובים להם.

אני לא מסוגל לנהוג באוטו מלוכלך כמו שאני לא מסוגל ליהיות בבית מלוכלך

אז כמו שאני מנקה את הבית / המשרד בצבא וכו' אני מנקה את האוטו.

:wink:

 

השאלה היא האם זה באמת שווה את זה?

זה לא שהאוטו נראה חדש...זה רק הצמיגים נראים חדשים. מי באמת מסתכל על הצמיגים?

אמרת שקנית עד היום בערך 12 חבילות כאלה? 12 חבילות זה 350 שקל. זה באמת שווה את זה.?

ב 350 שקל אתה כמעט מביא 2 צמיגים ח-ד-ש-י-ם!

 

אישית, אני מהסוג של האנשים שמעדיפים רכב שלא נקי, ושיסע גיהנום. אין לי כח לדאוג לדופן של הצמיג שיהיה נקי. מספיק שהרכב יהיה נקי בצורה סבירה ורגילה. פעם בשבוע\מקסימום שבועיים הוא עובר שטיפה וזהו. לא צריך להיות אובססיבי לגבי זה, לטעמי. את הכסף על הדברים האלה אני משקיע בדברים אחרים (ניקוי אינג'קטורים כמו שדוויד עשה למשל, עולה ככה ועדיף על זה וזה למה האוטו שלי נוסע טוב, אבל לא יפה. ביג דיל).

 

כן בשנתיים 12 חבילות .. אז? השקעתי הרבה יותר בדברים אחרים

בלי שום קשר הוחלפו צמיגים בעת רכישת הרכב.

וגם שהם היו דיי חדשים רססתי אותם בחומר בגלל היופי בעיקר.

 

אני לא מעדיף רכב נקי על פני רכב לא תקין , אבל לרוב אני לא אסע ברכב שלי

שהוא לא נקי - אני אוהב ניקיון וסדר - אז הכל ברכבי מסודר ונקי וזה גם מלמד

משהו על הבן אדם לדעתי . כמו שאמרתי כמו שאני נקי ומסודר בבית - כך גם ברכב.

זה לא אומר שאני לא אוכל באוטו וכו' ההפך אני אוכל באוטו ולפעמים מלכלך אותו

אך בדרך קבע פעם בשבוע אני שוטף את האוטו + ווקס במשך כמה שעות

גם כייף בשטיפה וגם תוצאה יפה.

 

העלויות של כל החומרי ניקוי הן ממש נמוכות אם יודעים מהיכן לרכוש ולא

מאוטו דיפו...

שווה כל אגורה.

פורסם

מאריך את חיי הצמיג פחחחחח........

 

אני מקווה מאוד שרוב מי שקורא כאן נאלץ להחליף צמיגים הרבה לפני שהם מתייבשים ונסדקים.

 

ולי נראה מיותר לחלוטין לבזבז זמן וכסף על נסיונות לגרום לצמיגים להראות יפה.

 

אלה אותם צמיגים שמתגלגלים על הכבישים המג'וייפים שלנו, מורחים פירות של פיקוסים, חרא של כלבים, שוקו של ילדים, בוץ של פרדסים.....

פשוט חבל על המאמץ אם תשאלו אותי.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

×
×
  • תוכן חדש...