Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,הייתי בכל העניין הזה של אופנועים עד גיל 17,אבל אתה יודעים......50 סמ"ק וסיבוב פה ושם על CR וכאלה....עכשיו החלטתי להושיב אחד אצלי בגינה (רק עד הנסיעה הבאה שתהיה לו...) והשאלה שלי היא:

מה אתה ממליצים אם הסכום שיש לי הוא 10 אלף במצב שאני מגרד........

אני האמת מעוניין להתחיל ב125 אבל אני לא בדיוק עם גוף של ילד (80 קילו),זה משנה בכלל? (חוץ מזה שכבר ציינתי שמידי פעם נופל לידי מוטוקרוס של חברים ואני מרגיש ש125 זה לא זה....)

פורסם

במחיר של 10 אלף היה לך קשה למצוא 125 במחירון רק שנות 95 אבל כולם מוכרים מעל המחירון

וגם כן אם אתה שוקל 80 קילו אז תחשוב על 250

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם
חוץ מזה שכבר ציינתי שמידי פעם נופל לידי מוטוקרוס של חברים ואני מרגיש ש125 זה לא זה....

 

אם אתה מרגיש שזה לא זה, אין לך למה לקנות. לא? :roll:

 

חבל לקנות משהוא שאתה לא אוהב...

 

אתה לא אוהב את רעיון המוטוקרוס (סלד גבוה, משחק מרובה, עלויות)? או שאתה מרגיש שהוא לא חזק לך מספיק?

פורסם

אם כבר אני אוהב משהו זה רק מוטוקרוס,ו125 זה די חלש אבל שמעתי שמזה צריך להתחיל כדי לא להתפוצץ אחרי שבוע.....

 

 

ושוב פעם לאותו בחרו מה הקשר ערס מוביל,תרגם את עצמך לעיברית

פורסם
אם כבר אני אוהב משהו זה רק מוטוקרוס,ו125 זה די חלש אבל שמעתי שמזה צריך להתחיל כדי לא להתפוצץ אחרי שבוע.....

 

 

ושוב פעם לאותו בחרו מה הקשר ערס מוביל,תרגם את עצמך לעיברית

 

נכון, מוטוקרוס 125 הוא "חלש" יחסית ל250ים, ומוציא רק 35-40 כ"ס. אבל, וזה אבל גדול, אופן הוצתאת הכוח, מחייב רכיבה הרבה יותר טכנית, הרבה מאוד עבודת מצמד כדי לשמור את המנוע בתחום הסל"ד היעיל שלו.

 

כרוכב בעל נסיון סביר, פשוט לא הצלחתי לרכב כמו שצריך על ה125, למרות שהיה חדש לגמרי, למרות שהיה RM125 מודל 2003, שנחשבים דווקא כגמישים יחסית.

 

בין כל קפיצה כזאת או אחרת, בין כל סיבוב כזה או אחר, לא הצלחתי לשמור כראוי על רצועת הסל"ד, והתוצאה? רכיבה אומללה למדי.

 

לטעמי האישי, 250 יהייה הרבה יותר קל למתחיל.

 

אדיוס

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

פורסם

נכון, מוטוקרוס 125 הוא "חלש" יחסית ל250ים, ומוציא רק 35-40 כ"ס. אבל, וזה אבל גדול, אופן הוצתאת הכוח, מחייב רכיבה הרבה יותר טכנית, הרבה מאוד עבודת מצמד כדי לשמור את המנוע בתחום הסל"ד היעיל שלו.

 

כרוכב בעל נסיון סביר, פשוט לא הצלחתי לרכב כמו שצריך על ה125, למרות שהיה חדש לגמרי, למרות שהיה RM125 מודל 2003, שנחשבים דווקא כגמישים יחסית.

 

בין כל קפיצה כזאת או אחרת, בין כל סיבוב כזה או אחר, לא הצלחתי לשמור כראוי על רצועת הסל"ד, והתוצאה? רכיבה אומללה למדי.

 

לטעמי האישי, 250 יהייה הרבה יותר קל למתחיל.

 

אדיוס

 

בתחום המחיר שלו?

 

XT350.

פשוט. אמין, קל.

שירכב עליו וילמד אותו.

אחר כך, אם הוא ירצה, הוא יוכל לעבור למוטוקרוסים.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...