Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו, זה סופית, פורשה קנתה את רוב מניותייה של "קבוצת פולקסווגן" (Volkswagen AG).

כעת פורשה בעלת "שליטה" (פורשה התמזגה ולא השתלטה) בקבוצת פולקסווגן, שזה כולל את חברות הבת: אאודי, למבורגיני, בנטלי, סקודה, בוגאטי, סיאט וסקניה.

האומנם, פורשה קנתה את רוב מניותייה (51%) של פולקסווגן אבל החטיבות ייעבדו בנפרד (כמו שהיה עד היום), פורשה תנסה בכל כוחה לחזק את המותגים שבחסותה.

ההתמזגות באה לחזק את הקשרים מבשהיו בעבר (מאז שפרדיננד פורשה תיכנן את ה"חיפושית" של פולקסווגן), ברגע שהמצב הכלכלי של פורשה השתפר (זאת בגלל המשבר) תמשיך לרכוש עוד ממניותייה של פולקסווגן כדי להמשיך את מסע ההשתלטות.

אנחנו יכולים לאחל רק מזל טוב!:beerchug:

 

 

לכתבה המלאה לחצו כאן.

 

porschepacman.jpg

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

הכל קרה בדיוק הפוך. פולקסווגן קנו את פורשה, כדי לאפשר לה להחזיר חובות שנוצרו עקב קניה מאסיבית של מניות VAG.

אבל בעצם מלכתחילה שתי החברות היו שייכות במידה מסויימת לשני ענפים של אותה משפחה .

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=261454

פורסם

כתוב רק שהם השקיעו, לא ידעתי שעצם ההשקעה היא הלוואה בשיעור גבוה.

אז אתה בעצם אומר שפולקסווגן עזרה לפורשה לקנות אותה?

נשמע קצת הזויי....:|

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

היא לא עזרה. היה להם מספיק גם 20% כשהיה חוק שהיה מבטיח המשכיות מותג עצמאי. ברגע שחוק בוטל הם עשו מאמצים להבטיח שלא יהיו להם שוטפים לא רצויים. פורשה לקחו הלוואות כדי לקנות מניות וקשה להם להחזיר אותן. לפולקסווגן יש כסף בקופה. פשוט החליטו לאחד את שתי החברות כדי לשמור על שליטה בשתיהן ולהתגונן מכניסת שוטף קאטארי או סעודי. עסקים משפחתיים, מורשת וכדומה.

פורסם
היא לא עזרה. היה להם מספיק גם 20% כשהיה חוק שהיה מבטיח המשכיות מותג עצמאי. ברגע שחוק בוטל הם עשו מאמצים להבטיח שלא יהיו להם שוטפים לא רצויים. פורשה לקחו הלוואות כדי לקנות מניות וקשה להם להחזיר אותן. לפולקסווגן יש כסף בקופה. פשוט החליטו לאחד את שתי החברות כדי לשמור על שליטה בשתיהן ולהתגונן מכניסת שוטף קאטארי או סעודי. עסקים משפחתיים, מורשת וכדומה.

 

:beerchug:

 

אכן, פורשה ופולקסווגן בהחלט עשו צעד נכון שהתאחדו כדי למנוע שליטה זרה.

 

אבל יש סבירות שחברה אחרת תקנה את 49% ממניות של פולקסווגן הנותרות, אז מה ייקרה בסופו של דבר?

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

20 אחוז נמצאים בבעלות ממשלת מדינת סקסוניה התחתונה (אם אני זוכר נכון) - ואינם מוצעים למכירה (למיטב ידיעתי, הם כלל לא ניתנים למכירה).

 

ככה שגם אם איזה נסיך סעודי עם כמה עשרות מיליארדים עודפים ינסה לעשות השתלטות עויינת - זה לא יהיה אפשרי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
20 אחוז נמצאים בבעלות ממשלת מדינת סקסוניה התחתונה (אם אני זוכר נכון) - ואינם מוצעים למכירה (למיטב ידיעתי, הם כלל לא ניתנים למכירה).

 

ככה שגם אם איזה נסיך סעודי עם כמה עשרות מיליארדים עודפים ינסה לעשות השתלטות עויינת - זה לא יהיה אפשרי.

 

מקסימום להרוויח מהחלק של המנייה - לא להחליט החלטות.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
20 אחוז נמצאים בבעלות ממשלת מדינת סקסוניה התחתונה (אם אני זוכר נכון) - ואינם מוצעים למכירה (למיטב ידיעתי, הם כלל לא ניתנים למכירה).

 

ככה שגם אם איזה נסיך סעודי עם כמה עשרות מיליארדים עודפים ינסה לעשות השתלטות עויינת - זה לא יהיה אפשרי.

 

נכון . יש להם מניית הזהב כתוצאה מאותו חוק של שנות ה60.

הבעיה שהם דווקא כן רצו שוטף חדש לא מתחום הרכב אבל בעל עתודות מזומנים נזילות.

פורסם

כל עוד אלו לא המניות שלהם שעומדות למכירה - זה לא באמת משנה איזה שותף הם רוצים :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

וממתי בדיוק הדירקטוריון מחליט מי קונה מניות של החברה ?!

היחיד שיכול לקבוע מי יקנה מניות בחברה הוא מי שמוכר את המניות שיש לו שבאותה חברה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...