Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאומרים לך פה,אל תפציץ במתנות ישר!

 

נותים מתנה לאחר חודש = משהו קטן וחמוד,אח"כ חצי שנה = משהו יותר יותר איכותי,ולאחר שנה= משהו קצת יותר מושקע.

לא צריך כל חודש לחלק מתנות כאילו אתה סנטה קלאוס.

 

שיהיה לך בהצלחה גבר.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אורן תקנה טבעת רוטטת :mm_tongue

סתם

חבילה של שוקולדים ממקס ברנר (ואין לי מושג כמה היא עולה),

תתיעץ עם הבנות שמשרתות איתך בבסיס .

Suzuki Jimny

פורסם

אני ואשתי חגגנו היום שנה ו9 חודשים בכך שאני אחרי העבודה הלכתי (לבד) לסופר וקניתי עגבניות, בצל וקוטג'.

 

ובנימה קצת פחות צינית (למרות שזה קשה), אני מבין שיש התרגשות והכל אבל לקנות מתנה לכבוד ה4 חודשים זה פשוט מעלה גיחוך.

פורסם

תשמע מר בחור, מאחד שעד עכשיו מנסה להבין למה חסרים לו כמה אלפי שקלים.

 

אל תרגיל אותה למתנות בשביל זה יש לה את סבתא שלה..:nono:

 

אני גם הייתי כמוך:loco: הבעיה שאצלי כל פעם שהיינו נפגשים המיידלע היית מקבלת איזה שולחן פרוס ובונבוניירה.

 

לפעמים מילה יפה וחתיכת אגוזי, יכולה להיות שווה להרבה יותר מכסף.

 

איך אומרים העיקר הכוונה. בנוסף במידה ותפנק אוהת ביותר מדי מתנות, האלמנט של ההפתעה מהמתנה יתמוגג ואז אתה תיהיה באמת בבעיה רצינית חח.

 

תפנק אותה במילים ובשי צנוע, תאמין לי שאם היא אוהבת אותך זה יספק אותה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
אורן תקנה טבעת רוטטת :mm_tongue

סתם

חבילה של שוקולדים ממקס ברנר (ואין לי מושג כמה היא עולה),

תתיעץ עם הבנות שמשרתות איתך בבסיס .

 

 

למה סתם? זאת בדיוק ההיתה ההצעה שהיתכוונתי לתת אבל הקדמת אותי.

תאמין לי שחברה שלך תהנה הרבה יותר עם מתנה כזו (וגם אתה) מאשר כל פרחים\שוקולד\ארוחה וכו' וכבונוס אני מבטיח לך שהיא גם תישן טוב באותו לילה :lol:

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ. שנה עברה, ושוב יש לה יום הולדת... מה זה יהיה ככה כל שנה?!

 

מה עושים הפעם? אנחנו כבר לא צעירים, יותר משנה ביחד, היא בצבא. היום נופל על שישי. אז זה טוב כי במקרה היא יוצאת הביתה באותו סופ"ש.

הצעות (גם בצחוק) יתקבלו בברכה.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

קראתי עכשיו את כל התרד' מההתחלה- קבלת חברה עם טסט לחודשיים, ואתה עושה טיפול 10,000 כל חודש, רק בריאות(ועבודה קבועה)!

 

לכבוד השנה, צימר (ג'קוזי, קינוחים טובים, יין, מיטת queen וטבעת רוטטת)יעשה את העבודה, ותשמע לעצות חברי הפורום על פינוקים טרום מועד, תחשוב בגדול!

 

 

גילוי נאות:

קיבלתי את חברה שלי עם טסט לשבועיים!

זה נכון

פורסם

לא את הטיפולי 10K שלא במועד חדלתי. אחרי חצי שנה, רק בשנה חגגנו שוב, והפעם הבאה תהיה בשנתיים. לא לפני.

אבל עכשיו יומולדת. חובה לחגוג כל שנה נראה לי...

צימר קצת יקר לי, עכשיו השתחררתי ועדיין לא התחלתי לעבוד (רוצה קצת חופש קודם)...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אוהל, מנגל, מיזרון מתנפח (וכמובן לא לשכוח את הטבעת הרוטטת!) ויאללה לכינרת!

גם זול, גם כיף ואם תצליח לשכנע אותה לצרף לאוהל עוד בחורה חמודה שפגשתם על החוף בכלל הרווחת :twisted:

פורסם

מישהו פה ראה יותר מדי סרטים כחולים ביום העצמאות:-D.

מה התקציב שלך בכלל? אם זה בגדר הכמה מאות שקלים,תעשה לה סיבוב קניות של בגדים איתה,תסיים בבית קפה לארוחת בוקר ביחד(יום שישי אמרת,מסתדר מצויין),שנת צהריים+חפוז,ובלילה תצאו לאיזה בית קפה עם עוד זוג או שניים(או עשר).

תהנו.

פורסם

התקציב הוא כמו שאמרת, כמה מאות שקלים. משהו באיזור ה600-800.

אני די סולד משופינג אז אם יש משהו אחר אני אשמח. מה עם איזו מתנה? מה קונים?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

תאמין לי,2,3 שעות של קצת סובלנות והפגנת התעניינות,יסדרו לך תקופה ארוכה של אושר.

שילוב של שופינג+בגדים+ארוחה עם החבר(שזה שווה זמן איכות מבחינתה)=FUN..הרבה FUN.

אבל תעשה מה שאתה חושב.


×
×
  • תוכן חדש...