Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קח אותה לטייל יא בונקר!

סתם :)

אני עדיין בעד הרעיון של איזה סופ"ש רומנטי באילת/טבריה.

יותר מאלפיה זה לא יעלה לך ואמרת שהתקציב הוא עד 800 ש"ח. מאמין שתמצא גם בפחות מ-1000 ש"ח.

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם חברה שלך חובבת רכב תן לה את מה שאני קניתי לאישתי ליומהולדת. יום ב'מסלולים'. ביה"ס לנהיגה מתקדמת של ראם סמואל. המון אדרנלין, כיף לא נורמלי. יום שלם (כ- 8 שעות) = לצניחה חופשית של שעה, וכמובן - והכי חשוב - המון ידע שהיא תקבל שיכול להציל חיים.

אישתי לא הפסיקה להתפעל ולספר לכל החברות שלה.

 

אגב... להשלמת החוויה, תתלווה אליה לכל היום, צלם בווידאו ותערוך לה סרט סוף הדרך.

פורסם
תאמין לי,2,3 שעות של קצת סובלנות והפגנת התעניינות,יסדרו לך תקופה ארוכה של אושר.

שילוב של שופינג+בגדים+ארוחה עם החבר(שזה שווה זמן איכות מבחינתה)=FUN..הרבה FUN.

אבל תעשה מה שאתה חושב.

 

 

מה שופינג אבל? מה עושים שם? מה אני אמור לקנות לה?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

עד כדי כך אתה צריך פירוט.

טוב,אתה בעיקרון על תקן מלווה שדעתו לא באמת נחשבת אבל בכל זאת נשאל תמיד על כל פריט לבוש אם זה יפה(טיפ קטן,תגיד על כל דבר שזה נראה מהמם עליה).

אתה אומר לה :" מאמי,היום אני מפנק אותך ביום כיף,בואי נלך לקניון\מדרחוב\שנקין\קסבה של שכם.. איפה שאתה יודע שיש חנויות טובות לבגדי נשים" הולכים ביחד(נותן לה לנווט בין החנויות) ונותן לה לבחור בגדים(כמובן שאתה מחליט מראש על תקציב ומודיע לה שעד 300\400\500 ש"ח אתה קונה לה מה שהיא רוצה),לא שוכח להחמיא על כל פריט ולהראות התעניינות (לדוגמה לוקח איזה חולצה שמוצאת חן בעייניך ונותן לה למדוד),מעבירים שעתיים שלוש בין החנויות(אני יודע קשה,אבל תחשוב על השכר בסוף יום העבודה)ואז שהיא חושבת שנגמר הכיף אתה אומר לה :"בואי נלך להתפנק על ארוחת בוקר", הולכים לארומה\קפה ג'ו\קפה קפה\קפה שוקו\קפה תה\או כל בית קפה בסגנון, מתפנתרים על ארוחת בוקר טובה ,אני מניח שהשעה כבר תהיה צהריים+, אומר לה בואי נלך לנוח שעה שעתיים שלוש,____________(זה מקום בשבילך,תעשה מה שאתה חושב), קמים רעננים ומרוצים,שותים קפה, בוחרים פאב לערב +ח'ברה שיצתרפו, מודיעים לכולם ,מסיימים את הערב בכיף ,_________(הבנת את הרעיון), וכמובן לסיום,מודיע לנו איך הלך.

תעשה חיים גבר.

פורסם

אוי ואבוי. עד המנוחה נשמע לי כמו די סיוט...

אתה בטוח שבחורות נהנות מזה? נראה יל שיטת עינוי טובה

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

שופינג זה נחמד אבל שתעשה את זה עם חברות שלה או עם ידידים מהקהילה החמודה.

ספא זוגי עם כל הפינוקים ותוספות יעשה את שלו.

יש לך 2 בעד ספא ו2 בעד שופינג.

פורסם

ספא בבוקר

חזרה הביתה לסרט מעניין ושאר תוספות כולל מנוחה עד הערב (או לקום בצהריים ולטייל באיזה אטרקציה)

יציאה בערב לאיזה פאב \ מקום אחר שאפשר להתכרע בו :)

 

בהצלחה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לא עוד לא. זה רק בשבוע הבא.

רציתי לקבל רעיונות מבעוד מועד, למקרה שיש משהו שאני צריך לארגן.

נראה לי שאני אלך על שופינג בבוקר (יש חנויות/קניונים מומלצים לשטויות האלה?) ואיזה תקציב יספיק?

וארוחת צהריים באיזה בית קפה שמגיש א. בוקר כל היום.

בערב אנחנו עם המשפחה שלה במסעדה אז זה כבר חסך לי את ההוצאה הזאת. אז יותר מהכסף שלי יכול ללכת על השופינג.

 

צימר כבר עשינו, גם ספא לא מזמן. כשחגגנו שנה. הלכנו לספא ומסעדה (גם כן בעצתכם) נראה לי הפורום הזה מחזיק זוגות באושר בזכות הטיפיןם הרבים פה. D:

בקיצור אם יש עוד הצעות או המלצות ספציפיות על מקומות לשופינג או לארוחה- אני אשמח. ואני כמובן גם אשמח אם יש עוד הצעות שטותיות וילדותיות.

 

תודה

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

או! חשבתי הרגע על עוד משהו. מה עם סרט בוי.איי.פי בסינמה סיטי? ככה לצהריים. מה אתם אומרים?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

מירן- תמיד ידעתי שאתה כזה... סחתיין על האומץ לצאת ככה לפני כל הפורום...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

חבר שלי עשה לחברה שלו יום הולדת יום שישי הזה.

 

נתחיל מהבסורות הרעות, הוא מישכן את הנרגילה ואף שקל לתת לאיזה אחד "מגן העצמאות" סיבוב על הישבן שלו בשביל זה.

 

התהליך: הוא לקח אותה לארוחת בוקר ברוטשילד אחר כך הם הלכו לאיזה ספה ובערב הוא עשה לה מסיבת הפתעה עם כל החברים שלו ושלה בטרבין בראשון.

 

הבסורות הטובות היא חייכה בסוך הערב:)

 

ואיך אומרים אצלכם בצבא "מילים אלו נכתבו בדם"-

תשמע מר בחור, מאחד שעד עכשיו מנסה להבין למה חסרים לו כמה אלפי שקלים.

 

אל תרגיל אותה למתנות בשביל זה יש לה את סבתא שלה..:nono:

 

אני גם הייתי כמוך:loco: הבעיה שאצלי כל פעם שהיינו נפגשים המיידלע היית מקבלת איזה שולחן פרוס ובונבוניירה.

 

לפעמים מילה יפה וחתיכת אגוזי, יכולה להיות שווה להרבה יותר מכסף.

 

איך אומרים העיקר הכוונה. בנוסף במידה ותפנק אוהת ביותר מדי מתנות, האלמנט של ההפתעה מהמתנה יתמוגג ואז אתה תיהיה באמת בבעיה רצינית חח.

 

תפנק אותה במילים ובשי צנוע, תאמין לי שאם היא אוהבת אותך זה יספק אותה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA


×
×
  • תוכן חדש...