Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת אם למישהו יש עצות למי ללכת או מניסיון אם בכלל כדאי לעשות דבר כזה

הרכב שלי הוא שנת 2001 עם ריפודי אלקנטרה אבל ממש ממש בלויים כבר.... וקצת עם קרעים במושב.

הייתי בת"א אצל רפד הוא אמר 1200 שקל לכל האוטו נשמע לי זול מדיי יכול להיות שזה המחיר ? (לריפודי אלקנטרה מקוריים)?

 

אשמח לכל תגובה

(פשוט מפחד לעשות את זה ללא יעוץ)

פורסם

אלקנטרה זה עור הפוך והוא לא הכי מתאים לארצנו ויש לו חספוס לא נעים.

המחיר שניתן לך הוא זול.

יש אפשרות, כמובן, יקרה יותר ויפה יותר של התקנת ריפודי עור איכותית (ברמת יצרן רכב ויותר) ביהוד.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

חברה אתם לא תאמינו למחירים שנתנו לי במוסך היצרן.

פשוט בושה וחרפה חתיכת בד אלקנטרה רק למושב אחד ואפילו ללא עבודה של התאמה והרכבה על הכסא 2000 שקל!

נתנו לי מחיר של משהו כמו 8000 בשביל כל האוטו ????

בכל אופן אני יעשה עוד קצת בירורים וכנראה יירד מזה זה באמת לא שווה כמה שאני אוהב את המכונית.

פורסם

תנסה לחפש A3 בפירוקיות. הכסאות זה לא הדבר הראשון שנפגע בתאונה.

תגיד להם שאתה רוצה את כל הכסאות של האוטו במידה והם שמורים כמובן ותסתדר איתם על מחיר.

הכי פשוט כי זה כסאות מקורים והעור מקורי ככה שלא אמורות להיות בעיית איכות אחר כך כמו שיכולה להווצר אם תקנה מרפד.

פורסם
תנסה לחפש A3 בפירוקיות. הכסאות זה לא הדבר הראשון שנפגע בתאונה.

תגיד להם שאתה רוצה את כל הכסאות של האוטו במידה והם שמורים כמובן ותסתדר איתם על מחיר.

הכי פשוט כי זה כסאות מקורים והעור מקורי ככה שלא אמורות להיות בעיית איכות אחר כך כמו שיכולה להווצר אם תקנה מרפד.

 

תנסה למצוא כסאות בלי כתמי דם/פיסות עור/הפרשות גוף:hihi:

פורסם

ערב טוב

קיבלת מחיר מצויין על ריפוד אלקנטרה חדש לכל הרכב.

לדעתי, אם אתה חושב להשאיר את האוטו אצלך - שווה לעשות.

רק לפני זה בקש מאותו רפד לשלוח אותך לראות עבודות דומות שעשה ברכבים אחרים.

אם הוא נראה לך מקצועי - המחיר זול.

 

אלי

×
×
  • תוכן חדש...