Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://zap.co.il/compModels.aspx?modelid=130356

 

ע''פ הנתונים שמוצגים רשום כי ההספק המירבי לסאב הזה הוא 400 וואט וה- RMS הוא 200

אז אם הבנתי נכון עד 200 RMS היא הנצילות המקסימלית ז''א זה ההספק ששומעים בסאב הכי טוב .

אז מה קורה אם אני מעלה את ההספק מעל 200 ? ומה קורה עם אני מלעה את ההספק יותר מההספק המקסימלי שזה 400?

 

ועוד שאלה:

השוואתי את הסאב הנ''ל לסאב הזה:

http://zap.co.il/compModels.aspx?modelid=523095

וע''פ הנתונים הסאפ של פיוניר נותן תמורה רבה יותר אז למה יש כל כך הפרש המחיר ? יש עוד נתונים המסמלים על איכותו של הסאב ?

 

אני יודע שזה שאלות של מתחילים ביצעתי חיפוש בפורום אך לא מצאתי תשובה לשאלותי ואני ממש רוצה להיכנס לתחום האודיו

יקח לי קצת זמן ללמוד והלשכיל אבל זה בר ביצוע :)

 

לילה טוב

עוד יבוא היום וגם לי יהיה Ford Mustang 67'

חסר לי רק כסף זמן מקום כלים וידע.

פורסם
http://zap.co.il/compModels.aspx?modelid=130356

 

ע''פ הנתונים שמוצגים רשום כי ההספק המירבי לסאב הזה הוא 400 וואט וה- RMS הוא 200

אז אם הבנתי נכון עד 200 RMS היא הנצילות המקסימלית ז''א זה ההספק ששומעים בסאב הכי טוב .

אז מה קורה אם אני מעלה את ההספק מעל 200 ? ומה קורה עם אני מלעה את ההספק יותר מההספק המקסימלי שזה 400?

 

ועוד שאלה:

השוואתי את הסאב הנ''ל לסאב הזה:

http://zap.co.il/compModels.aspx?modelid=523095

וע''פ הנתונים הסאפ של פיוניר נותן תמורה רבה יותר אז למה יש כל כך הפרש המחיר ? יש עוד נתונים המסמלים על איכותו של הסאב ?

 

אני יודע שזה שאלות של מתחילים ביצעתי חיפוש בפורום אך לא מצאתי תשובה לשאלותי ואני ממש רוצה להיכנס לתחום האודיו

יקח לי קצת זמן ללמוד והלשכיל אבל זה בר ביצוע :)

 

לילה טוב

 

 

לילה טוב ידידי,

כמה דברים:

שכתוב לך 400 watt ו200 rms

הכוונה שצליל נקי הוא מוציא 200 rms

אין לך כל כך מה להתייחס לwatt

מה שאמור להיות חשוב מבחינתך הוא ה-rms

למרות שיש עוד כמה דברים חוץ מכמה וואט הסאב (לצורך העיניין)

 

זה משהו שאינך יכול להגביר

כי זה מה שהסאב מוציא

אתה צרך לתת לו הגברה מתאימה של 200 rms כדי שהוא יפיק את התועלת המירבית שלו.

גם אם המגבר שלך יתן לו 1000 הסאב לא יוכל להוציא 1000 כי הוא 200

 

עד כאן הבנת בערך?

 

את ההפרש במחיר אני ימשיל לך לדוגמא:

בית 4 חדרים אם גינה בלוד יעלה לך 200 אלף דולר (לדוגמא)

אך בית 4 חדרים אם גינה ברמת אביב יעלה לך מיליון דולר (לדוגמא)

 

כמו בכל דבר בחיים יש הבדלי איכויות

אולי מהפיוניר הספציפי תוציא יותר עוצמה מהרוקפורד שציינת

אך איכות כמו שתשמע מהרוקפורד לעולם לא תשמע מהפיוניר..

כמובן שהכל תלוי גם בסוג באס שאתה עצמך אוהב לשמוע..

זה משתנה מאדם לאדם.

 

אני מקווה שהצלחתי לנסח את עצמי נכון למרות הסטלה שיושבת עלי:twisted:

 

שיהיה לך בהצלחה בתחום , ולילה טוב.

פורסם

הבנתי אותך תודה.

רק משהו קטנקטן עם אני מגביר סאב לדוגמא של 1000 וואט

ונותן לו יותר מההספק המקסימלי שלו שזה 1000 וואט מה קורה לרמקול למגבר ? (ד''א אני חובב SQ אז אני רק רוצה להעשיר את הידע :-) )

עוד יבוא היום וגם לי יהיה Ford Mustang 67'

חסר לי רק כסף זמן מקום כלים וידע.

פורסם

אשר,ההסבר על הRMS ממש לא נכון.

 

נתון הRMS באלמנט,נותן לנו אינדיקציה עד כמה האלמנט עצמו יכול לספוג לזמן ממושך,

 

לכן,מומולץ להיות הכי קרובים לנתון(בגלל זה הוא רשום).

 

 

לתת יותר לאלמנט - אפשרי,אך מצריך זהירות מסויימת כגון כיוונים מסויימים,על מנת לשמור על האלמנט.

 

מקווה שדבריי מובנים.

(אלמנט לצורך העניין = רמקול)

 

לגבי האיכות של סאב פיוניר,נכון .ויש שיגידו לא נכון,כל אחד ע"פ אוזניו ישפוט איכות מהי.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם
לילה טוב ידידי,

כמה דברים:

שכתוב לך 400 watt ו200 rms

הכוונה שצליל נקי הוא מוציא 200 rms - צליל נקי, מבלי להגיע לקטימה

אין לך כל כך מה להתייחס לwatt - בוודאי שיש, למעשה חובה להתייחס להספק הנתון

מה שאמור להיות חשוב מבחינתך הוא ה-rms

למרות שיש עוד כמה דברים חוץ מכמה וואט הסאב (לצורך העיניין) - לא הבנתי את מה שרשמת כאן...

 

זה משהו שאינך יכול להגביר - בוודאי שהוא יכול, ועוד איך יכול.

כי זה מה שהסאב מוציא - לא כי זה לא מה שהסאב מוציא, הסאב מוציא 400 ואט, כלומר ביחס להתנגדות הסאב, המתח והזרם עובר דרכו אתה בהחלט יכול להגיע ל400 ואט עד שאחד החוטים המובילים ישרף

אתה צרך לתת לו הגברה מתאימה של 200 rms כדי שהוא יפיק את התועלת המירבית שלו. - ורצוי מגבר חזק יותר בכדי לא להעמיס על המגבר את רוב העוצמה - רוב העוצמה, חימום יתר, הספק מבוזבז, יותר רעשים מהרגיל.

גם אם המגבר שלך יתן לו 1000 הסאב לא יוכל להוציא 1000 כי הוא 200 - כבר אמרנו שהוא 400

 

עד כאן הבנת בערך?

 

את ההפרש במחיר אני ימשיל לך לדוגמא:

בית 4 חדרים אם גינה בלוד יעלה לך 200 אלף דולר (לדוגמא)

אך בית 4 חדרים אם גינה ברמת אביב יעלה לך מיליון דולר (לדוגמא)

 

כמו בכל דבר בחיים יש הבדלי איכויות

אולי מהפיוניר הספציפי תוציא יותר עוצמה מהרוקפורד שציינת

אך איכות כמו שתשמע מהרוקפורד לעולם לא תשמע מהפיוניר.. - הכל יחסי

כמובן שהכל תלוי גם בסוג באס שאתה עצמך אוהב לשמוע..

זה משתנה מאדם לאדם.

 

אני מקווה שהצלחתי לנסח את עצמי נכון למרות הסטלה שיושבת עלי:twisted: - תתעורר, קח אופטלגין, יעזור :-)

 

שיהיה לך בהצלחה בתחום , ולילה טוב.

 

מה שרשום באדום

G-Media

יעוץ והתקנת מערכות שמע, קולנוע ותקשורת.

www.g-media.org

052-5634010

פורסם

נזכרתי בעוד שאלה שלא מצאתי אליה תשובה בחיפוש:

איך המגבר משפיע על איכות הסאונד ?

הרי המגבר זה היחידה שמעבירה אנרגיה לרמקול אז איך זה משפיע על האיכות

ודוגמא מגבר של חברה מובילה 4 ערוצים שמוציא הספר של 100 RMS לערוץ(סתם דוגמא)

לבין מגבר בחברה גרועה , בינוני לצורך העיניין 4 ערוצים שמספק הספר של 100 RMS לערוץ(סתם לדוגמא)

 

עם המגבר של החברה הטובה ישמעו יותר טוב מאשר המגבר הירוד למה זה ואיך ?

 

תודה :roll::-)

עוד יבוא היום וגם לי יהיה Ford Mustang 67'

חסר לי רק כסף זמן מקום כלים וידע.

פורסם
נזכרתי בעוד שאלה שלא מצאתי אליה תשובה בחיפוש:

איך המגבר משפיע על איכות הסאונד ?

הרי המגבר זה היחידה שמעבירה אנרגיה לרמקול אז איך זה משפיע על האיכות

ודוגמא מגבר של חברה מובילה 4 ערוצים שמוציא הספר של 100 RMS לערוץ(סתם דוגמא)

לבין מגבר בחברה גרועה , בינוני לצורך העיניין 4 ערוצים שמספק הספר של 100 RMS לערוץ(סתם לדוגמא)

 

עם המגבר של החברה הטובה ישמעו יותר טוב מאשר המגבר הירוד למה זה ואיך ?

 

תודה :roll::-)

 

איכות הרכיבים, רמת רעש נמוכה בעבודה וללא עבודה, רמת הגברה מירבית בלי עיוות ו\או עם עיוות מינימאלי, צריכת חשמל נמוכה, קירור מתאים, איכות החומר של המעטפת - כל זה משפיע על האיכות ומן הסתם על המחיר.

 

היה על זה שרשור פעם, כולל גרפים, תריץ חיפוש.

G-Media

יעוץ והתקנת מערכות שמע, קולנוע ותקשורת.

www.g-media.org

052-5634010

×
×
  • תוכן חדש...