Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיה בידית אורות ברנו קליאו 94'

אור גבוה לא נתפס וגם לא נדלק כלל כאשר הידית מסובבת עד הסוף לאור מעבר.

האור עצמו תקין כאשר הידית היא על אורות חניה או כלל ללא אורות.

 

קניתי ידית משומשת מפירוק והרכבתי - המנגנון עדיין לא עובד.

 

מה המנגנון שקיים שם ומהי התקלה לדעתכם (אני לא מאמין שהידית המשומשת שקניתי גם כן תקולה)

 

תודה רבה

פורסם

קודם כל,תבדוק את הנורות עצמן ותנסה להחליף באחרות חדשות.

לאחר מכן בדוק פיוזים,ורק אח"כ תשקול לקנות מנגנון חדש.

זה מנגנון שבד"כ נהרס עם השנים,וגם אני החלפתי כזה לא מזמן.

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

רציתי לשאול באותו הנושא: גם לי יש את אותה התקלה ברנו קליאו (94) - אוטומט, קניתי מכלול חדש ואני לא מצליחה לפרק את הידית (בלי לשבור את כל האיזור). נעזרתי בספר HEYNS על מנת לפרק אותה אך לא הצלחתי למצוא דרך לפרק את הכסה העליון של ההגה (המקום שההגה ממוקם בו ליתר דיוק). מישהו יודע אולי איך מפרקים אותה או יכול להפנות אותי למקום עם סרטוט/הסבר?

(חייבת לבצ את התיקון עד הטסט הקרב ובא)

 

כל עזרה תתקבל בברכה

תודה

אישה זה כמו כביש, אל תהיה צודק, תהיה חכם !

פורסם

נכון אבל הרגשתי כאילו משהו מחזיק אתזה מלמעלה גם אבל אם אתה אומר שזה בטוח למשוך אני אנסה

 

תודה

אישה זה כמו כביש, אל תהיה צודק, תהיה חכם !

פורסם

אני לא בטוח, כי זה לא מול העיניים שלי,

 

אולי יש עוד בורג מלמטה, שלא ראית ? אולי לא שיחררת את כל הברגים עד הסוף ?

 

 

החיפוי אמור לצאת ללא הפעלת כוח.

 

 

פורסם

יש 2 ברגים מולך (כל פעם רואים אחד אחר כאשר מסובבים את ההגה).

 

לאחר מכן החלק נשלף כלפי מעלה.

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

אין מה לקנות ידית חילופית אן כל דבר אחר. היה לי אותו מקרה הדיאטסו שלי

מה שקורה הוא שצריך להחליף RELAY . מדובר על מחיר של 50-60 שקל והבעיה נפתרה

תספר/י מה התוצאה.

 

בברכה,

JUN

פורסם

אני בהחלט מסכימה! אבל אני חייבת לעבור טסט בעוד פחות מחודש, ולכן אני חייבת לתקן את האורות הגבוהים

אישה זה כמו כביש, אל תהיה צודק, תהיה חכם !

×
×
  • תוכן חדש...