Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן(5)

אם לא, אז גם שוופס מוגז עדין יתאים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ד"ר פפר דוחה.

 

ולכל המאזינים.... במבה הולכת רק עם ביסלי בצל. (וקולה קרה כמובן)

 

כל מה שקשור בשוקו נגמר מהר מאוד באסלה.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

בכלל צריך להוציא שוקו חדש!

 

שוקו שפריץ! משחרר כל סתימה (נא לצרוך בקרבת שירותים ולא לעשן ביחד מחשש לפיצוץ).

 

בכל מקרה:

 

קולה במבה וסיגריה זה אכן מתכון מנצח!

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

תגובה רשמית של נציג אוסם (ברצינות).

 

אין הבדלים בין הבמבה הצהובה לרגילה. אוסם שומרת לבינתיים על השקית הצהובה כי מדובר בהגרל ישן וחלק מהישראלים לא הפנימו את השקית החדשה עדיין. אוסם מורידים את השקית הצהובה מהמדפים בצורדה הדרגתית.

השקית הלבנה נחשבת לשקית שומרת טריות, הצהובה לא, אם יש הבדלים בטעם זה אך ורק מהסיבה הזו.

פורסם

אז זה אומר שבמבה מקולקלת יותר טעימה מבמבה טריה:shock:

תמיד ידעתי שבמבה משתבחת עם השנים.

 

לגבי הטעימה עם השוקו- נוסה היום

לא הרגשתי משהו מעניין, אני נשאר עם הקולה.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

אין הבדלים בין הבמבה הצהובה לרגילה. אוסם שומרת לבינתיים על השקית הצהובה כי מדובר בהגרל ישן וחלק מהישראלים לא הפנימו את השקית החדשה עדיין. אוסם מורידים את השקית הצהובה מהמדפים בצורדה הדרגתית.

השקית הלבנה נחשבת לשקית שומרת טריות, הצהובה לא, אם יש הבדלים בטעם זה אך ורק מהסיבה הזו.

 

קונספירציה של התאגידים הגדולים.

לא רציתי להאמין שהם יגיעו גם להנהלה הבכירה של הפורום אבל כנראה שזה היה בלתי נמנע. אוטוטו ישנו את הצבע של הפורום לסגול-סלקום ויספרו לנו שזה הפורום הישן, הטוב, ואם יש הבדל בהודעות זה אך ורק מהסיבה הזאת.

 

 

 

בתור צרכן כבד יחסית של במבה, יש הבדל בין השקיות. לא רק בטעם אלא גם במרקם.

מורידים את השקיות הצהובות? מעניין שביינתים אצלי בסופר השכונתי השקיות של התינוק ירדו מדף אחד למטה והשקיות הכתומות במרכז :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

יש שילוב חזק ביותר שתופס גם לגבי פוקפורן.

במבה + מקופלת/שוקולד פרה קוביות.

+פאנטה/קולה(קולה עדיף).

(לא משנה מה אתה מאבד שן או שתיים אחרי זה מהחומצות והסוכרים)

פורסם
הבמבה הכתומה יותר טעימה.

שילוב של במבה כתומה וקולה קרה - גן עדן.

 

בעיקר כשאתה באבט"ש ליד הים (חיפה) ולא יכול להגיע אליו... :-)

 

אין כמו הבמבה הכתומה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בעניין השילובים - מומלץ לנסות במבה עם תפוצ'יפס!

עושים סנדוויץ' במבה באמצע ותפוצ'יפס מהצדדים, מתכון מנצח.

 

(כמובן שהצהובה. למרות שאני מעדיף נסטי בכללי, עם במבה רק קולה!)

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
שילוב של במבה כתומה וקולה קרה - גן עדן.

 

+11 - השילוב הכי הכי!

 

כל מה שקשור בשוקו נגמר מהר מאוד באסלה.

 

+1 - אכן אם בא לך לשלשל באמצע היום - שקית שוקו והופה לאסלה.

 

מירן - מגיע לך תואר "גזור הפורום".בחיי :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

וכמובן, לאסוף את הפרורים שנשארים בשקית של הבמבה והביסלי גריל ולתת לאמא לצפות איתם את השניצל - משובח (פירורי הבמבה נותנים את הארומה הבוטנית, פירורי הגריל נותנים את הפילפול הדרוש).

 

אגב מה עם אלעד, ילד במבה, איך הוא עוד לא הגיב פה (והרי למה נכנסתי לשרשור הזה - כדי לראות מה הוא חושב).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)


×
×
  • תוכן חדש...