Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי אנשים שהאוטו שלהם הושבת, והמנוע היה מוגדש, מוכרים חלקי טורבו במחירים לא כאלה יקרים.

אז עלתה לי מחשבה לראש, האם אפשר לרכוש את אותם חלקים במחיר המוזל הזה, ולהרים פרוייקט הגדשת מנוע במחיר מצחיק לעומת הצעת מחיר על סך 20 אלף ש"ח שניתנה לי?

תנסו להפריד בין עניין העבודה על הפרוייקט לבין עניין החלקים נטו.

פורסם

אוקיי אז גדשת את האוטו במחיר מצחיק. אתה יודע כמה זמן החלקים יחזיקו מעמד? מה לגבי תאימות של החלקים לרכב שלך?

אמינות של פרויקט טורבו היא בד"כ פונקציה של איכות החלקים שהושקעה בו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אם אתה קונה חלקים מפרוייקט איכותי / מקצועי של מישהו אחר שבוצע על מנוע זהה לשלך, יכול להיות שתחסוך כסף.

106GTI - Deus ex machina

פורסם

גדישת מנוע וכל הנלווה לכך זה לא עיניין של מה בכך ולכן כל מה שתחסוך עכשיו יעלה לך אחר כך ביוקר!

 

יש לך שתי אפשרויות מעולות :

 

לחסוך כסף להתחיל פרוייקט חדש עם חלקים חדשים ואחריות מלאה על כל הפרוייקט אצל סדנת שיפורים מוכרת ואז לגדוש עם ראש שקט

 

לחסוך כסף ולרכוש רכב שמגיע כבר עם טורבו מקורי מהחברה ואז הבסיס שלך הוא הרבה יותר נוח ומתקדם

 

אבל לא משנה מה אל תלך על חלקים יד שניה במיוחד לא בחלקים לרכב

פורסם

את החלקים מיד שניה חייבים לחלק לקבוצות:

1. חלקים שאין בהם בלאי - תושבות \ מתאמים \ מחברים \ מוטות חיזוק \ מוטות גישור \ מזרקים [כן, יש בלאי אבל הוא שולי] סעפות יניקה ופליטה, פלאנג'ים למיניהם.

2. חלקים שיש בהם בלאי - מגדש טורבו, מאווררים, משאבות למיניהן.

 

 

לטעמי בקניה של חלקים יד שניה מסני הסוגים יש אפשרות לחסוך המון כסף. מחירי החלקים כחדשים הם לרוב מוגזמים לחלוטין [לפחות בארץ]

הכלל הבסיסי בכל התהליך הוא לדעת מה אתה עושה. לקנות כל אחד יכול, להבין ולדעת מה לקנות לא.

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...