Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טבע האדם אינו משתנה, רק המציאות משתנה. בשפה פשוטה מידי: ההיסטוריה חוזרת על עצמה. לפיכך מלחמות לעולם תתרחשנה. מאחר וכבר נוצרו שני קונפליקטים בקנה מידה עולמי (היינו, מלחמות עולם) "הכרח" שיווצר אחד כזה שלישי. המרכאות הן מאחר ואני כמובן לא יכול לנבא את העתיד ולכן לא יכול להוכיח את טענתי, אלא רק להסתמך על העבר ועל התבונה ונסיון החיים שיש לי ושל הוגי דעות ואנשי רוח גדולים ממני המאפשרים לי לעמוד על טיבו של האדם. לכן הכרח מבחינתי שתהיה מלחמת עולם שלישית. מתי תתרחש, מיהם הצדדים הלוחמים ובאילו נסיבות היא תפרוץ, לא אוכל אפילו לשער. אני גם לא משוכנע שזה יקרה במהלך החיים שלי. אבל, אני די משוכנע שאם ישראל תהיה מעורבת בה, היא תהיה צד שולי למדי. מדינת ישראל לא חזקה מספיק כדי להוות כוח לוחם מרכזי באחד הצדדים הלוחמים. אין לישראל יכולת לבצע power projection (והכוונה היא לא להפצצה כירוגית, אלא לפריסת כוחות צבא היכולים לדאוג לעצמם תוך שמירה על קווי אספקה במרחק רב מהמולדת) ומעבר לכך המשק שלה בזמן מלחמה חי על זמן שאול: לכן התו"ל של הצבא היא לחתור להכרעה מהירה מאחר והמשק אינו יכול לתמוך בעצמו ובצבא הגזור ממנו (שאנשיו אינם חלק מהמשק בזמן לחימה) לצורך לחימה ארוכה האופיינית למלחמות העולם שחוותה האנושות. מעבר לכך, לחימה ארוכה דורשת אורך רוח רב וחזקה עליה שבגלל משכה היא תתאפיין בכשלונות ביניים האופיניים ללוחמה ארוכה הנפרסת על פרק זמן של חודשים ואף שנים. אני לא משוכנע שהעם בישראל יכול לסבול זאת, בעיקר בגלל המימדים שלו אבל גם מבחינות רבות אחרות הקשורות במידת "הרגשתו" של העם כלאום מגובש (המילה הגרמנית "פולק" עשויה לעלות בהקשר הזה, כדי לנסות ולהסביר את כוונתי) ולא ערב רב של אנשים. גם לחולל מלחמת עולם זה לא פשוט, אבל אם ישראל אכן מצוידת בנשק אב"כ לפי הפירסומים הזרים ויש לה יכולת, על פי אותם פרסומים לא ודאיים, להכות ברדיוס אזורי של כמה אלפי ק"מ, ישראל בהחלט יכולה לפתוח במלחמת עולם, אלא שהיא לא תהיה כאן כדי לראות את סופה, כנראה. כוונתי בלפתוח מלחמת עולם, היא לא להכות במדינה\מדינות שהן פיוניות כמו ישראל, אלא במעצמות גדולות, כגון סין, ארה"ב, רוסיה וכו' וזה צריך כמובן להתבצע באופן כזה שלא רק ישראל תמשוך את האש אלא צד לוחם שלם הכלול במערך בריתות, זאת כדי שיגרר הקונפליקט לכדי מלחמה עולמית. בקיצור, גם אם מאד היינו רוצים לבצע התאבדות קולקטיבית רק כדי לגרור את העולם למלחמת כוללת, זה מצריך תוכנית ארכות טווח ומסועפת שתגרום לכך שכמה מהמעצמות בהן מרוכזים הכוחות הקונבנציונליים הגדולים ביותר יתאגדו כל אחת בצד לוחם על כל המשתמע מכך.

 

המזרח התיכון, על כל כובד משקלו הפוליטי והאסטרטגי, יכול רק להצית תבערה עולמית, אך בוודאי לא להוות צד לוחם בה. רק עמים מעטים מסוגלים לכך וגם זאת רק בהנחה שיש להם כוח צבאי משמעותי.

:idea:
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תאמין לי שקיבלנו .. עם כל הכבוד ואני לא יכנס לויכוחי דת כי אני בתור אדם מאמין אומר לך היו חטאים רבים והתבוללות רבה בגלות .

אתה לא יכול לזרוק כזאת פצצה ולצפות לא להיכנס לויכוחי דת.

היטלר היה מישהו עם אידיאולוגיה שמטרתה לחסל את כל מי שהוא לא מהגזע הגרמני.

זה לא אישי נגדנו, זה לא קשור לחטאים והתבוללות, זה לא משהו שאנחנו עשינו.

הוא רצה להרוג את כולם.

בתור אדם לא מאמין אני אומר לך שמה שכתבת אין בו שמץ של הוכחה לשום דבר.

אם היית כותב משהו כזה בפורום הטכני, היית מקבל אזהרה על ייעוץ לא מבוסס.

 

 

 

 

לגבי ישראל? הרי רק לפני יומיים קראנו בהגדה של פסח ש: "בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו..." לדעתי, לא משנה איפה תפרוץ מלחמת עולם וע"י מי - מדינות ערב ינסו לתפוס על זה טרמפ. ככה אנחנו. זו ההיסטוריה שלנו וזה הגורל והעתיד שלנו.

אז קראנו את זה, יופי! אז מה?

אין כזה דבר גורל. גורל אפשר לשנות.

מחשבות כמו "זה הגורל שלנו" הן מה שגורם להיסטוריה לחזור על עצמה ולהמשיך את תהליך הריקבון החברתי שיש.

יש מה לעשות עם זה, זו לא גזירה משמיים.

נקודה.

 

"אני לא יודע באיזה נשק ילחמו במלחמת העולם השלישית, אבל ברביעית ילחמו במקלות ואבנים"

 

אלברט אינשטיין.

 

עם כל הכבוד שלי לאיינשטיין, זה לא נראה ממש הגיוני.

אם כולנו נהיה ברמה טכנולוגית שבה הנשקים הטובים ביותר יהיו מקלות ואבנים, סביר להניח שאין גם אמצעי תקשורת ואין ממשלות מרכזיות.

במקרה שאין בו אמצעי תקשורת וממשלות מרכזיות, לא סביר שתהיה מלחמת עולם כלשהי, פשוט כי טכנולוגית זה בלתי אפשרי.

אני חושב שאיינשטיין ידע את זה אבל אמר את זה כדי שאנשים ישברו את הראש עם הנושא.

סביר להניח שמלחמת העולם הרביעית תהיה עוד לפחות 2000 שנה, כשימציאו מחדש את כל מה שנהרס במלחמה השלישית.

(החלק הזה היה כתוב בהומור, לא ברצינות)

פורסם

התרחיש שלי הוא שרובוטים ישתלטו על מערכות שיגור טילים גרעניים ויתחילו בהפצצה המונית של כל העולם, מולם תקום מחתרת בהנהגת אזרח ללא כל ניסיון צבאי שיעזר ברובוט שרירי עם מבטא גרמני משום מה.

 

 

ברצינות, המלחמה הזאת תהיה זבנג וגמרנו, כולם ישגרו כמה שיותר טילי אטום ואז העולם יצטרך להתמודד עם היום שאחרי ההפצצות.

פורסם
אתה לא יכול לזרוק כזאת פצצה ולצפות לא להיכנס לויכוחי דת.

היטלר היה מישהו עם אידיאולוגיה שמטרתה לחסל את כל מי שהוא לא מהגזע הגרמני.

זה לא אישי נגדנו, זה לא קשור לחטאים והתבוללות, זה לא משהו שאנחנו עשינו.

הוא רצה להרוג את כולם.

בתור אדם לא מאמין אני אומר לך שמה שכתבת אין בו שמץ של הוכחה לשום דבר.

אם היית כותב משהו כזה בפורום הטכני, היית מקבל אזהרה על ייעוץ לא מבוסס.

 

 

פרנקוס אתה קצת טועה

רק שנה שעברה עשיתי בגרות בהיסטוריה ובשבילך הוצאתי את הסיכומים מהארון. מאחר ואני עוד כמה דקות יוצא מהבית אז

אני רק אצוטט קטע מהסיכום

"הגזעים מחולקים לגזעים עליונים, שהם "הגזע הארי" או "הגזע הנורדי" ולאחריו מידות שונות של נחיתות גזעית, עד הסלאבים המיועדים לשמש כעבדים, והיהודים והצוענים המיועדים להשמדה פיזית."

 

כמו שניתן להבין

הסלאבים היו אמורים להיות העבדים של הגרמנים

והגזע "הנחות" היה מיועד להשמדה פיזית.

 

יום טוב:wink:

תמיר.

פורסם

 

עם כל הכבוד שלי לאיינשטיין, זה לא נראה ממש הגיוני.

אם כולנו נהיה ברמה טכנולוגית שבה הנשקים הטובים ביותר יהיו מקלות ואבנים, סביר להניח שאין גם אמצעי תקשורת ואין ממשלות מרכזיות.

במקרה שאין בו אמצעי תקשורת וממשלות מרכזיות, לא סביר שתהיה מלחמת עולם כלשהי, פשוט כי טכנולוגית זה בלתי אפשרי.

אני חושב שאיינשטיין ידע את זה אבל אמר את זה כדי שאנשים ישברו את הראש עם הנושא.

סביר להניח שמלחמת העולם הרביעית תהיה עוד לפחות 2000 שנה, כשימציאו מחדש את כל מה שנהרס במלחמה השלישית.

(החלק הזה היה כתוב בהומור, לא ברצינות)

 

 

עד כמה שאני יודע הקטע של המשפט הזה היה שאיינשטיין ידע טוב מאוד באיזה נשקים ישתמשו במלחמת העולם ה-3, בפצצות אטום, שהוא עצמו היה המפתח לפיתוחן, ובדיוק במשפט הזה רואים את החרטה שלו על הפיתוח הזה, שכן הוא הבין שהוא יצר/עזר ליצור את "נשק יום הדין" של התרבות האנושית ושברגע שתהיה לנו הזדמנות להשתמש בו הכל יעשה מאוד רע מאוד מהר ובקונפליקט הגדול הבא (מלחמת העולם ה-4, לווא דווקא תהיה זאת באמת "מלחמת עולם") יעמדו לרשותנו רק אבנים ומקלות

 

*אני מצטער על הניסוח, השעות האלה עושות אותי פואטי משהו*

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני בספק שהתרחיש הזה הגיוני.

עם כל הכבוד לארה"ב , רוסיה , הודו וסין הן לא יסכנו את עצמן בהתנגשות צבאית אחת עם השניה בשביל ברית זו או אחרת שהן חתמו עם מדינות אחרות באירופה או במזרח התיכון .

כבר היום יש חלופות מספיק טובות לדלק וגז לכן זו לא תהיה סיבה למלחמות .

 

אם כבר תפרוץ מלחמת עולם שלישית זה יקרה בעקבות אסון טבע רציני שיפגע בכל העולם ויגרום למחסור במים ואוכל .

פורסם
לא יכול להיות קונפליקט עולמי גדול עם מקלות ואבנים.

 

תתפלא אבל עוד בעת העתיקה היו מלחמות די רציניות בעיקר בין עמים באסיה לאירופה, נלחמו עם חניתות וכו'.

פורסם

מילחמת העולם השלישית תפרוץ (לדעתי) על רקע דתי-פונדמנטליסטי.

את הניצוצות לכך ראינו ב- 11/9 (פיגוע התאומים), ההמשך היה בתקיפת אפגניסטן ועירק.

אם תשאלו את העירקי הממוצע (עירקי אמיתי לא מרמת גן) הוא יגיד לכם שמבחינתו מלחמת העולם כבר פרצה לפני כמה שנים.

תוסיפו לכך את עליית כוחם של המוסלמים באירופה, מוסלמים שאינם מוכנים לקבל את מינהגי המקום ותקבלו מתכון מבעבע.

במרסי המשטרה כבר לא מעיזה להכנס לרובעים של מוסלמים, את מלמה שבשבדיה המוסלמים כבר כבשו.

 

אינני יודע מה יצית את התבערה, אבל חבית חומר הנפץ כבר ממתינה - פצצה מלוכלכת או פיגוע המוני והעסק עלול לצאת משליטה.

פורסם
לא יכול להיות קונפליקט עולמי גדול עם מקלות ואבנים.

 

 

לא התכוונתי לעולמי, ולא נראה לי שהוא התכוון.

בקיצור הפואנטה זה שאנחנו נשמיד את עצמנו עם פצצות האטום (את עצמנו או את כל הטכנולוגיה )

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני חושב שהרקע למלחמת עולם ה 3 יהיה המתיחות בין העולם המערבי לבין האיסלם הקיצוני.יש סרט דוקומנטרי שעשו על האיסלם הקיצוני, ממולץ בחום רב הסרט נקרא"אובססיה האיסלם הרדיקלי ומלחמתו במערב".אני חושב שהפיתוח נשק גרעיני בידי אירן התגברות של זרמים קיצוניים באירופה ו מחסור בנפט שברובו בא ממדינות ערב הוא זה שיצית את המלחמה ההבאה,אני אף אזהר ואומר שלדעתי רובינו עוד "נזכה" לראות את המלחמה.אני חושב שהיא כבר התחילה,זה התחיל כתופעה קטנה וזה מתגלגל ועכשיו ראינו את זה ב11/9 ברכבת במדריד ובלונדון.אני חושב שכרגע זה עוד בשלב המתיחויות הקטנות,אבל כול מה שאנו ראינו עד עכשיו זה רק ההתחלה השלב הבא שיתגלגל למאבק גלוי קרוב אלינו מתמיד.

ולגבי יהדות בזמן השואה אין שום קשר ל"התבוללות" ו"חטאים" כול זה תירוצים מטומטמים של הדת הבאים לתת תשובה לכול הנבוכים,מתוך מנגנון הגנה עצמית של הדת.אנשים רוצים להאמין שזה משהוא שלא מהם אלה מ"כוח עליון" והדת מוכרת להם את התשובות וכולם מרוצים.

הלינק לסרט:http://www.wnet.co.il/view.link.php?lid=101062

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

רבותי ההיסטוריה חוזרת...

כל כמה מיליוני שנים יש תהפוכות בשילטון על גבי כדור הארץ...

 

עוד איזה 100 מיליון שנים היצורים שישלטו בעולם יחפרו יגידו "הממצאים מראים שככל הניראה יצורים שהלכו על שניים אשר שלטו על הכוכב הזה ניכדו בגלל מעטה הזכוכית שתחתיו הם ניקברו" :roll:

 

ולמי שרוצה עוד תחזית אפוקליפטים שיראה את הסרט מכונת הזמן (לא הסידרה עם דאג וטוני שהיינו רואים כילדים בחופש)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

הבעיה היא לא רק פצצת אטום. למדינות שאין להן פצצות אטום (עדיין) יש פצצות נוראיות לא פחות והן פצצות כימיות.

לפי דעתי הכל יתחיל על על רקע דתי (איסלאם נגד העולם המערבי) ואנחנו רואים את ההשתלטות של הערבים באירופה וכן ישנו גידול גם בארה"ב (למרות שבאירופה זה כבר ממש % ניכר). הכל יתחיל ממלחמות קטנות ויתפח למלחמה אחת ענקית שתתחיל ממלחמה גרעינית ותמשיך מיד למחלמה כימית (או הפוך לא ממש משנה).

בכל מקרה לדעתי זה יקרה בקרוב ואני חושב (ואני מקווה שאני טועה) היא תתחיל לפני 2016.

פורסם
מילחמת העולם השלישית תפרוץ (לדעתי) על רקע דתי-פונדמנטליסטי.

את הניצוצות לכך ראינו ב- 11/9 (פיגוע התאומים), ההמשך היה בתקיפת אפגניסטן ועירק.

אם תשאלו את העירקי הממוצע (עירקי אמיתי לא מרמת גן) הוא יגיד לכם שמבחינתו מלחמת העולם כבר פרצה לפני כמה שנים.

תוסיפו לכך את עליית כוחם של המוסלמים באירופה, מוסלמים שאינם מוכנים לקבל את מינהגי המקום ותקבלו מתכון מבעבע.

במרסי המשטרה כבר לא מעיזה להכנס לרובעים של מוסלמים, את מלמה שבשבדיה המוסלמים כבר כבשו.

 

אינני יודע מה יצית את התבערה, אבל חבית חומר הנפץ כבר ממתינה - פצצה מלוכלכת או פיגוע המוני והעסק עלול לצאת משליטה.

 

+1 :roll:.


×
×
  • תוכן חדש...