Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה שקרתה לי היום + ייעוץ.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

לפי כשעתיים נכנסתי במישהו מאחורה בתוך העיר .

הבחור נסע במהירות מופרזת בתוך העיר ועצר באופן פתאומי בשביל לשוחח עם חבר שלו שעמד בצד. ואני נסעתי מאחוריו אבל הייתי עסוק בלהחליף דיסק [אני טיפש, אני יודע], ונכנסתי בו. למרות שהספקתי לבלום.

מבחינתי יש לי ביטוח חובה + צד ג' + ביטול השתתפות עצמית + ביטוח נהג צעיר שמכסה אותי.

הבחור שנהג באוטו הוא לא הבעלים אלא חבר שלו. הבעלים של האוטו ישב לידו. הנהג התלונן על כאבים בצוואר וביד.

הצעתי לו שאני אזמין אמבולנס למקום ושאין לי שום בעיה להפעיל ביטוח. אחרי הכל הנזק שלי הסתכם בטמבון שנשרט ומכסה מנוע שהתעקם טיפה. אצלו מדובר במכה רצינית היות וכל האוטו שלו מאחורה מורכב מפיבר, הבית של הגלגל הרזרבי אצלו גם התעקם.

הבחור סירב להזמין אמבולנס כי אין לו ביטוח תקף באוטו. אז סיכמנו שכל אחד יתקן על חשבונוף ובקשר להוצאות רפואיות הצעתי לו להתחלק איתו בזה. הבחור הסכים לזה .

לקחתי את האוטו למוסך, אחרי בדיקה של האוטו שלי הנזק הסתכם ב 800 שקל כולל הכל.

כשהייתי במוסך אבא של הנהג מתקשר אליי מאיים ללכת למשטרה ושהוא לוקח את הבן שלו לבית חולים. הסברתי לו בעדינות שיש לי ביטוח כמעט מקיף ושהוא יכול לעשות מה שיעלה לו בראש. והסברתי לו שהבן שלו אין לו ביטוח והבעלים של האוטו גם אין לו ביטוח אם הוא יפנה למשטרה אז הוא יעשה נזק רק לעצמו ולבן שלו. בכל זאת הוא מתעקש ללכת למשטרה. אני מצידי לא אכפת לי להפעיל ביטוח כי הזנק שיש לו באוטו לפחות 2000 שקל.

 

אז במקרה הזה אני מעונייןן לדעת מה יהיה המצב שלי במידה והוא יפנה למשטרה. הרי אני מכוסה מבחינת ביטוח. האם הדבר יכול לגרום לאיזשהי שלילה מסוימת מבחינתי כי יש פה פציעה מסוימת ?

ומה הנזק שיהיה לבחור במידה והוא יפנה למשטרה ? האם הוא צפוי לקבל שלילה עקב נהיגה בלי ביטוח ? מה הנזק שיהיה לבעל הרכב כי הוא העלה את האוטו שלו לכביש בלי ביטוח ?

 

סליחה שזה היה ארוך, אבל היה חשוב לי לא להשמיט אף פרט במקרה בשביל לקבל חוות דעת מקיפה מבעלי הניסיון שחוו דברים כאלה, כי במהלך 4 שנות הנהיגה שלי, זאת פעם ראשונה שעשיתי תאונה.

 

**נקודה נוספת : עם כל הבלגן שהיה, לא הספקתי לרשום את מספר הרכב שנכנסתי בו.

שונא גזענים !.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה בדיוק הבן אדם רוצה לטעון במשטרה?

 

מקווה שהוא לא יגיד שזו הייתה תאונת פגע וברח, יש לך הוכחה לסתור טענה זו?

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם
מה בדיוק הבן אדם רוצה לטעון במשטרה?

 

מקווה שהוא לא יגיד שזו הייתה תאונת פגע וברח, יש לך הוכחה לסתור טענה זו?

 

יש לי שני חברים שהיו נוכחים בעת התאונה, ואחרי זה נסענו אלינו הביתה ושם צילמנו את שתי המכוניות ויש לי את הפרטים שלו

שונא גזענים !.

פורסם

מעולה. מצידך, לדתעי תדווח לביטוח בדיוק מה שקרה.למרות הנזק הקל יחסית לרכב שלך, אני רואה שהחאפרים מהצד השני טוענים עכשיו לפגיעות גוף ולך תדע מה עוד יגידו. תפעיל ביטוח תספר בדיוק מה שקרה ותן את כל הפרטים על התאונה.

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

אם צילמת את הרכבים איך זה שאין לך את המספר של הרכב

 

מה זה "ביטוח כמעת מקיף" יש מקיף או אין מקיף

 

כשהחלפתם פרטים, אם לא לקחת את מספר הרכב ואת הביטוח שלו אז רק החלפתם טלפונים כדי לצאת לדייט במוסך (סימן שאלה)

 

בכל מקרה את הטעות הראשונה שלך עשית כשאתה נצמד לנהג שמשתולל ולא רק לא מרוכז בנהיגה

גם היית צריך להזמין משטרה על המקום שתטפל זה שאין לו ביטוח ותתעד שהוא לא נזקק לטיפול רפואי במקום

 

לא הסברת מה בעצם האבא רוצה בזה שהוא מאיים עליך שהוא יפנה למשטרה

 

למעשה מסרת לנו את כל הפרטים חוץ מאת אלו שאנו צריכים כדי לעזור לך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כדאי שתקרא כאן, :arrow: פסק שקומפי העלה בקשר לנהיגה ללא ביטוח.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אם צילמת את הרכבים איך זה שאין לך את המספר של הרכב

 

מה זה "ביטוח כמעת מקיף" יש מקיף או אין מקיף

יש לי ביטוח שמכסה אותי בתור נהג צעיר +ביטול השתתפות עצמית

כשהחלפתם פרטים, אם לא לקחת את מספר הרכב ואת הביטוח שלו אז רק החלפתם טלפונים כדי לצאת לדייט במוסך (סימן שאלה)

זה מה שהיה

בכל מקרה את הטעות הראשונה שלך עשית כשאתה נצמד לנהג שמשתולל ולא רק לא מרוכז בנהיגה

גם היית צריך להזמין משטרה על המקום שתטפל זה שאין לו ביטוח ותתעד שהוא לא נזקק לטיפול רפואי במקום

 

לא הסברת מה בעצם האבא רוצה בזה שהוא מאיים עליך שהוא יפנה למשטרה

 

למעשה מסרת לנו את כל הפרטים חוץ מאת אלו שאנו צריכים כדי לעזור לך

לא מסרתי לנהג שום פרט חוץ ממספר טלפון שלי. אפילו מספר הרכב אין. ואין לי את המספ ר אוטו שלו כי המספר עף ממקומו ולא יצא בתמונה

שונא גזענים !.

פורסם

קודם כל לא רואים כלום כי רשמת בפונט קטן מידי

 

דבר שני ויותר חשוב זה שאתה קודם כל צריך להבין בעצמך איזה ביטוח יש לך

 

זה מה שיש

 

1, חובה

 

2, צד ג'

 

3, מקיף שזה בעצם כולל את ה צד ג' בתוכו

 

חשוב גם שתבין איזה ביטוחים היו או לא היו לנהג והרכב השני

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני מכיר את סיפור הסוכן ביטוח המעגל פינות הזה יותר מידי טוב.

יש לו צד ג' שעולה משהו כמו 15 או 50 שקל יותר והוא לא משלם בכלל השתתפות עצמית על נזק לצד ג'.

התיקון של הרכב שלו הוא על חשבונו, 800 שקל במקרה הזה אז זה נזק מזערי.

פורסם

אני חושב שהיית צריך לערב את הביטוח והגורמים המוסמכים כי ככה היית יכול להיות שקט עכשיו אתה לא יודע מה יעלה על דעתם לעשות בעניין .

כשעושים דברים בצורה של מריחה זה מקור לצרות .

פורסם
שלום לכם,

לפי כשעתיים נכנסתי במישהו מאחורה בתוך העיר .

הבחור נסע במהירות מופרזת בתוך העיר ועצר באופן פתאומי בשביל לשוחח עם חבר שלו שעמד בצד. ואני נסעתי מאחוריו אבל הייתי עסוק בלהחליף דיסק [אני טיפש, אני יודע], ונכנסתי בו. למרות שהספקתי לבלום.

אם הוא נסע במהירות מופרזת, אזי שהמרחק בינכם היה אמור לגדול כל הזמן בהתמדה.

אם למרות שהוא נסע כהגדרתך במהירות מופרזת (ואיך הגעת למסקנה הזאת?) הצלחת להכנס בו, מה הדבר מעיד על מהירות נסיעתך שלך?

 

כך עצה קטנה, אם הבחור השני ייפנה למשטרה, כאשר תוזמן לתת עדות, תחשוב טוב על הסיפור שאתה מספר, כדי שלא תכרה לעצמך בור.

כנ"ל לגבי הסיפור כפי שאתה עומד לספר אותו לסוכן ביטוח שלך.

פורסם

אתה תודיע לסוכן הביטוח שלך על התאונה בכתב, כפי שפירטת לנו. לך תדע לאן זה יתפתח.

 

אינך חייב להפעל את הביטוח אבל להודיע רצוי ביותר, כדי לא להחשף אח"כ

 

אתה יכול גם לדווח למשטרה, סביר בהחלט כי לא יתעסקו עם זה כלפיך, יותר סביר שיתעסקו עם בעל הרכב השני מחוסר הביטוח, למרות שלא ברור מהודעתך איזה ביטוח לא היה לו. אם ביטוח חובה חמור , עם ביטוח אחר לא לענין

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם החלפתם פרטים אין לך שום בעייה עם זה שיפנה לבית החולים. הם ידווחו למשטרה, המשטרה תחקור אותך (ואולי גם תיקח לך את הרישיון) ותתקע גם אותו על נהיגה ללא ביטוח.

 

טעות אחת גדולה שעשית היא שאמרת שאתה מוכן להשתתף בהוצ' רפואיות. בשביל זה יש ביטוח ואם הוא לא ביטח את עצמו זו בעייה שלו ולא שלך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אבל מצד שני, לא משנה מה הוא יגיד הוא יצא אשם, שכחתם שאם התנגשת במישהו מאחורה מכל סיבה שהיא ישר מאשימים אותך באי שמירת מרחק מספק?

השאלה היחידה היא האם פניה לביטוח ו/או למשטרה יכולה להגן עליו מפני הצד הנפגע במידה ואלה ינסו להריץ עליו קומבינה כלשהי?

פורסם

בקיצר המצב הוא כזה -

בחיים אל תזמין אמבולנס כי שאמבולנס מגיע לזירה שהייתה בא תאונת דרכים

הוא מגיע עם משטרה שלוקחת את הרישיון לך בגלל שיש הולך רגל שנפגע בתאונה וזה על אשמתך

כי אתה נכנסת בו מאחורה...

בכל אופן שמע הוא מנסה להוציא ממך כסף מהביטוח כי זה מה שאבא שלו אמר לו לעשות

אתר אומר דבר כזה

אתה בחור השתולל בכביש, עקף אותך במהירות מופרזת וכאשר הוא ראה את חברו בצד הכביש

בלם בחוזקה ונכנסת בו מאחורה.

אותו הבחור שנהג ברכב נהג ללא ביטוח על עצמו

ויצא כאשר הוא אומר שהו מרגיש טוב, לא סובל משום כאבים

לאחר אותו מקרה מאחר ולבחור לא היה ביטוח הסכמנו שלא תיהיה שום תביעה

וסגרנו את זה ביננו שכל אחד ישלם את הנזק של עצמו.

 

כמה דברים שתדע:

אם מערבים משטרה בגלל שאתה נכנסת בו מאחורה הרישיון שלך ילקח וכניראה תישלל ל 30 יום.

אם הייתה נופל על מישהו מנוסה הייתה נאכל קלות...

אז יצא לך טוב שנפלת על מישהו שלא מבין תמצב הנ"ל חבל שלא הוצאת במקום פתק ורשמת מה סגרתם

ככה הייתה מוגן...

בכל מקרה אל תציע להשתתף בכלום!

תגיד לו שמע הוא נהג במהירות מופרזת סגרנו את זה ביננו תעשה מה שאתה רוצה

בנתיים אני כניראה מתכוון לתבוע אותכם

(וכל מי חכם מספיק בלי ביטוח לא ישחק איתך משחק קליל שבקליל מסיבה פשוטה שאין לי טעם לפרט)

הוא אמור לרדת מהרעיון ברגע שתרצה לתבוע אותו

 

אני לא מדבר באוויר אלה מניסיון מר מאוד שלי עם הרבה מקרים של עזרה לחברים

אני לא הרבה פה אז במידה ותצטרך עוד עזרה

אל תהסס להתקשר בכל שעה

 

דודי. - אני ישמח לעזור לך. [זה לא חכם לשים מס' טלפון בפורום. מה שיש לכם להגיד אחד לשני בפרטיות - במסרים]


×
×
  • תוכן חדש...