Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מירוץ - תהנוג.

 

שוב - כמות הקפות בלתי נגמרת.

עוד לפני הגשם.....

 

הקצב של בראוון היה פשוט מדהים....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני באמת באמת ממליץ לכל האנשים כאן לנסות למצוא את השידור של ביביסי בסטרים בזמן אמת, או לפחות להוריד את השידור הזה מהאינטרנט אחרי המירוץ.

עשיתי את זה היום בפעם הראשונה בצורה מלאה, ואין מה להשוות בכלל. אפילו אם לא היה שעה שלמה של "PRE GAME" עם ראיונות וניתוחים מדהימים והסברים ברמות הגבוהות ביותר.

אפילו אם זה לא היה הצוות המדהים שכולל את דיוויד קולת'ארד ואדי ג'ורדן עם פרשנות מקצועית ביותר.

זה אפילו לא העובדה שהשדרים הישראלים לא ממש משדרים אלא מנסים לנהל דיון בזמן כל המירוץ על עשרות נושאים לא קשורים..

 

זה פשוט התוצאה הכללית הגרועה שערוץ 5 נותן לנו. שני חברה עם ידע כללי רחב בנושא הספורט המוטורי שיושבים באולפן בישראל ומנסים לפרשן את המירוץ זה פשוט לא מספיק. זה לא טוב, זה לא עובד, זה לא מספק, וזה פשוט מבייש.

 

אני לא רוצה להכנס כאן לוויכוחים לגבי הבדלים ספציפיים בין השידורים עם דוגמאות לכל מיני טעויות שיש בשידור הישראלי.. אבל תאמינו לי שאני מבסס את מה שאני אומר אחרי צפייה בשני השידורים של המירוץ היום ואחרי צפייה במספר קטעים קצרים מהשידור הבריטי בשנה שעברה.

פורסם

בוקר טוב.

 

לדעתי אנחנו צריכים להתרכז פה בדיון על המרוץ ולא על השידור...אם מישהו כל כך רוצה הוא יכול לפתוח שרשור בנפרד...

 

ולמרוץ עצמו.

בכל מרוץ, בכל שנה נתונה בעבר שמחנו על הגשם שייצר לנו מעט אקשן, לצערי השנה הוא רק קילקל. יש מספיק אקשן על המסלול גם ללא הגשם ולטעמי הוא רק הפריע, אני מניח שגם מספר נהגים יגידו כך, בטח מסיבות שונות ומגוונות.

ניקו רוזברג, בזינוק, הראה לנו כמה פוטנציאל יש בו וגם ב-FW31 של וויליאמס. היה ממש נחמד לראות אותו בורח מהטויוטה של טרולי, בעלות מנוע זהה.

נכון, המכוניות הלבנות עושות טרור על המסלול אבל ראינו אתמול את טימו גלוק מסוגל לתת להם פייט ואם לא היה מגיע הגשם, קשה לדעת מה היה עלול להתפתח.

גם לקבוצת רד-בול יש פוטנציאל. מרק וובר וסבסטיאן ווטל הוכיחו את זה, עם מהירות והרבה ביצים.

מקלארן ופרארי עדיין לא בפוקוס ממש למרות שאולי ראינו הבלחות שונות מרייקונן שאומרות אני בדרך (לאן..? אולי לראלי...)

 

בדרך כלל אני לא אוהב את מסלולי "טילקה" , אתמול האקשן על המסלול שינה את זה מעט.

 

וכן, באטון ניצח שוב. איזה כייף.

 

דובי

l__o9t6571-3.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

לדעתי, היו צריכים להמשיך את המירוץ מכיוון שהגשם פסק וגם אם זה היה צריך להיות למספר הקפות רק בשביל לחצות את מחסום ה-75 אחוז (שזה 42 הקפות, כלומר עוד 10 הקפות לפחות). על המארגנים לעשות הכל בכדי שהנהגים יצאו עם מלוא הניקוד ולא חציו. נכון שתנאי המסלול הפכו את המירוץ לחסר ערך ספורטיבי, אבל זה יהיה יותר הוגן מ-5 נקודות למנצח.

 

הטוב שיצא מהפארסה, הוא ירידה נוספת במעמדו של אקלסטון שגם ככה הקבוצות אוהבות לשנוא. הרי התזוזה של המירוץ לשעה 5 בערב נועדה בכדי למנוע מהאירופים לקום מוקדם בבוקר היום החופשי שלהם חס וחלילה. ולא שאקלסטון כל כך דואג להם, פשוט הוא יוכל למכור את הספוטים לספונסרים במחיר יקר יותר. גם הקבוצות וגם אנשי המסלול לא מהתלהבו מהעניין (ובטח ובטח בדיעבד), ורק אקלסטון חושב אחרת. הגיע הזמן לתת משקל גם לרצון הנהגים והקבוצות.

 

ירון

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

גם אני חשבתי כמוך ירון שהיו צריכים להמשיך את המירוץ, אבל כשראיתי כמה מהר החשיך שם (אל תשכח שהעננות העצימה את העניין), הבנתי שזו היתה החלטה נבונה ביותר. כבר במהלך חלוקת הגביעים לא היה ניתן לקיים מירוץ בטוח.

 

מצד שני, אני חושב שיכלו לחדש את המירוץ קודם לכ באמצעות ה-SC למשך מספר הקפות, ולראות כיצד הדברים מתנהלים. לפחות זה היה נותן לנו הצופים עוד כמה דקות של תענוג.

 

ובהזדמנות זו אני רוצה להמליץ ל- FIA על תקנות חדשות לעונהת 2010:

1. כל מכונית תחויב בהכנה למשוטים

2. כל מכונית חייבת לעבור במנהרת רוח ולאחר מכן גם בנהר התמזה.

3. כל הנהגים יחיובו לעשות קורס משיטים.

 

:lol:

 

ואז לא יהיו להם תירוצים להפסקת המירוץ בגלל הגשם.

 

דני G.

פורסם

אתה יודע מה דני, אולי אפילו 10 הקפות תחת SC ולו בשביל שהנהגים יקבלו את מלוא הניקוד. 10 הקפות, לא יותר.

 

ירון

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

יש מספר בעיות עם המשכת המירוץ תחת SC כל עוד ירד גשם כמו שירד בחצי שעה שלאחר הנפת הדגל האדום,

 

הבעיה הראשונה היא שכל עוד ירד גשם המכוניות היו מסתבסבות גם ב 30 קמ"ש (ראינו מספר עדויות לכך..).

הבעיה השנייה היא שככל הנראה למכוניות יש מערכת שמונעת מהן לנסוע במהירות נמוכה לאורך זמן (השדרים אמרו משהו לגבי זה, ציינו משהו לגבי בטיחות אחרי תאונה? לא זוכר).

בעיה נוספת היא שמנוע של מכונית F1 לא מתוכנן לנסוע במהירויות נמוכות לאורך זמן וככל הנראה היה מתחמם אחרי כמה סיבובים.

בעיה רצינית זה הראות, מעבר לעובדה שחשוך ויורד גשם ואין תאורה וכתוצאה מכך לא רואים אפילו 20 מטר קדימה.. הקסדה של הנהגים מתמלאת באדים והרבה נהגים אמרו שהם נסעו עם הוייזור פתוח אחרי שהתחיל הגשם כי הם לא ראו כלום. שלא לדבר על נהגים עם משקפיים כמו בורדה שאין להם הרבה אופציות חוץ מלנהוג עוורים.

והבעיה הכי .. בעייתית הייתה השעון.

 

הדגל האדום הונף אחרי 60 דקות ו 47 שניות. בהנחה שהתנאים שציינתי לעיל מונעים מהמירוץ להתחדש לפחות במשך חצי שעה עד שהגשם נחלש (וגם אחרי חצי שעה כל הבעיות קיימות רק בצורה פחותה יותר), הנהלת המירוץ הייתה מודיעה על חידוש המרוץ תחת SC כשנשאר פחות מ 30 דקות עד "שריקת הסיום", ואז כמובן הקבוצות מקבלות 10 דקות הכנה עד להזנקה מחדש.

לאחר מכן צריך לחכות לכל המכוניות שצריכות לעשות UNLAP לעצמן, ואז אפשר להתחיל להסתובב באיטיות מסביב למסלול אחרי ה SC..

כמה זמן נשאר? רבע שעה? לא מספיק בשביל לעשות 10 סיבובים במהירות נמוכה מאוד. הם לא היו מגיעים ל75% הקפות ולא היו מקבלים את הניקוד המלא.

כל זה היה נעשה תוך סיכון חיי הנהגים שנוסעים במכוניות שלא תוכננו לתנאים כאלה, רק בשביל שכמה אירופאים דשנים יזכו לראות מירוץ סירות במלזיה?

 

ביקרתם פה את אקלסטון על ההחלטה להתחיל את המירוץ ב 5 בערב שעון מקומי. אני חושב שלהתחיל מחדש את המירוץ זה דבר שאנשים כמו אקלסטון היו רוצים לעשות. ההחלטה של צארלי וייטנינג הייתה במקום ורק חבל שהשידור הטלויזיוני נמשך שעה נוספת בלי הכרזה סופית על סיום המירוץ.

 

בקיצור, כמו שדובי אמר.. הגשם הרס לנו שליש אחרון מותח! וחבל..

אבל אני מתנחם בעובדה שקיבלנו חצי מירוץ מדהים!

פורסם

בכל מרוץ, בכל שנה נתונה בעבר שמחנו על הגשם שייצר לנו מעט אקשן, לצערי השנה הוא רק קילקל. יש מספיק אקשן על המסלול גם ללא הגשם ולטעמי הוא רק הפריע, אני מניח שגם מספר נהגים יגידו כך, בטח מסיבות שונות ומגוונות.

 

נכון, המכוניות הלבנות עושות טרור על המסלול אבל ראינו אתמול את טימו גלוק מסוגל לתת להם פייט ואם לא היה מגיע הגשם, קשה לדעת מה היה עלול להתפתח.

דובי

 

שלום,

 

זה קצת סותר דובי. הסיבה שגלוק נתן פייט למכוניות של ברוווון (איך רושמים את זה בעברית לעזאזל?), זה כי הוא היה על

אינטרמידייטס. בטווח זמן מסויים, זה היה הימור מעולה, להבדיל מקימי למשל. אז כאן הגשם יצר, בהתחלה שלו לפחות,

ענין ומתח. למרות כל זאת, טויוטה בהחלט מהמשתפרים וגלוק נהג מעולה.

 

אכן, המרוצים העונה עד כאן נותנים קרבות מעולים, למרות שהקבוצות הקלאסיות מקבלות בראש. מעצמן בעיקר אגב...

נתראה ב-19.

 

ליאור.

פורסם

ליאור , יתכן שאתה צודק אבל..

 

הטויוטה היו מספיק מהירים כבר מתחילת המרוץ בכדי לייצר עניין ויכול להיות שהיינו זוכים למשהו אחר גם ללא גשם מעיק.

מצחיק, מבחינת גלוק, שבשנה שעברה במרוץ באינטרלגוס הוא עשה בחירת צמיגים לא נכונה וכתוצאה מכך הכיע את אליפות העולם וזכה למטר של טענות וקשקושים כנגדו .

 

לגבי החזרת המרוץ או נסיעה תחת SC .

את מי מעניין לראות מכוניות פורמולה-1 נוסעות מאחורי המרצדס הכסופה ? במהירות 0 ? ללא ראות ? ועוד ל-10 הקפות ?

החלטה מצויינת של צארלי וויטינג שלפחות מנעה מאיתנו ייבוש מיותר .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

אם הספקתי להכיר את הראש של ברני, התוצאה של הסיפור הזה תהיה שיחייבו את כל בעלי המסלולים במזרח (אסיה+ אוסטרליה) להתקין מערכת תאורה דומה לסינגפור.

 

חיים, תדליק את האורות בבקשה !
×
×
  • תוכן חדש...