Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שעוצמת האות מראה מצויין,המהירות נעה בין 11 ל54 ולא נשארת קבועה למרות שהמחשב הנייד לא זז ממקומו. הראוטר במיקום מצויין,המחשב לידו,ואף פעם לא הייתה בעיה במהירות הגלישה,אם אני מעביר חיבור ישיר של הכבל רשת,הכל תקין כך שספק בעייתי ירד מהפרק.

האם ניתן להסיק בצורה חד משמעית שישנה בעייה בראוטר או שיכול להיות שאלו רק עניין של הגדרות לא נכונות.

הראוטר הינו של חברת אדימקס.

למישהו יש רעיונות?

תודה לעונים.

פורסם

איזה כרטיס רשת אלחוטי יש לך במחשב? יש כרטיסים באיכות זוועתית שבקושי יש להם קליטה.

 

יכול להיות שאתה משמש בדרייבר לא נכון. האם יש לך אפשרות להזמין אליך חבר עם מחשב נייד שיכול לבדוק את המהירות אצלו?

גם ראוטרים שונים באיכות אחד מהשני - איזה ראוטר אצלך?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עד לפני שבוע,הכל היה תקין,אני מנסה לשחזר מה עשיתי ואני לא זוכר,אולי זה קשור להסרה והתקנה מחדש של אנטי וירוס NOD32?

אולי להגדרות של הרשת האלחוטית?

פורסם

האם כל העבודה במחשב איטית או רק רשת?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כשאתה כותב שהמהירות נעה בין 11 ל54, אתה מתכוון שמהירות החיבור של הרשת יורדת ל11MBPS או שמהירות ההורדות יורדת ל11Kb?

 

האם יש באזור שלך רשתות אלחוטיות נוספות?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אכן אני מתכוון שמהירות חיבור של הרשת יורדת ל11 MBPS.

ברשימת השרתים ישנם הרבה שרתים בסביבה אולם הרשת שלי מאובטחת והיא ברירת המחדל שלי וכמובן אליה אני מחובר.

פורסם

תוציא את הראוטר מהחשמל ותחזיר אותו.

בדוק אם הרשת שלך מוצפנת ואף אחד לא גולש לך על הרשת בבית.

כנס לאתר הרשמי של הספק שלך ובצע בדיקת מהירות הורדה(מה הספק שלך?).

כנס למאפייני אינטרנט בדפדפן ותגיע ללשונית של קבצי אינטרנט זמניים ומחק אותם,אחרי שמחקת אותם יש ממש ליד המחיקה הגדרות כנס להגדרות ובפנים יהיה לך סוג של מדד קצבים זמניים תבדוק שהוא מופיע על 150MB ולא יותר.

פורסם
תוציא את הראוטר מהחשמל ותחזיר אותו.

בדוק אם הרשת שלך מוצפנת ואף אחד לא גולש לך על הרשת בבית.

כנס לאתר הרשמי של הספק שלך ובצע בדיקת מהירות הורדה(מה הספק שלך?).

כנס למאפייני אינטרנט בדפדפן ותגיע ללשונית של קבצי אינטרנט זמניים ומחק אותם,אחרי שמחקת אותם יש ממש ליד המחיקה הגדרות כנס להגדרות ובפנים יהיה לך סוג של מדד קצבים זמניים תבדוק שהוא מופיע על 150MB ולא יותר.

ואיך ניתן לעשות זאת?

פורסם

יש מישהו שנמצא באותו תדר שידור שלך.

זאת עפ"י התסמין שזה נע בין B לG.

תחליף תדר שידור ותחזור לדווח.

 

לגבי איך ניתן לדעת מי נמצא איתך על הרשת, תחפש CLIENT LIST בממשק של הראוטר.

הוא יציג לך או איי פי או כתובת מאק.

מה שלא שייך לאחד המחשבים שלך שמחוברים, כנראה קרימינל

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם
יש מישהו שנמצא באותו תדר שידור שלך.

זאת עפ"י התסמין שזה נע בין B לG.

תחליף תדר שידור ותחזור לדווח.

 

לגבי איך ניתן לדעת מי נמצא איתך על הרשת, תחפש CLIENT LIST בממשק של הראוטר.

הוא יציג לך או איי פי או כתובת מאק.

מה שלא שייך לאחד המחשבים שלך שמחוברים, כנראה קרימינל

מכיוון שזאת לא המומחיות שלי.. האם ניתן לקבל הסבר יותר מפורט כיצד לבצע זאת?

ואיפה נכנסים על מנת לראות CLIENT LIST?

תודה למגיבים.

פורסם
מכיוון שזאת לא המומחיות שלי.. האם ניתן לקבל הסבר יותר מפורט כיצד לבצע זאת?

ואיפה נכנסים על מנת לראות CLIENT LIST?

תודה למגיבים.

 

כדי לשנות תדר שידור (ערוץ) -

כנס למסך ההגדרות של הראוטר שלך.

בתפריט הראשי, מצד שמאל, בחר Wireless.

כנס לBasic Settings.

תחת הסעיף Channel Number - בחר ערוץ אחר.

רצוי לבדוק לפני כן איזה ערוץ פנוי בסביבה שלך. את אז אפשר לעשות בקלות בכל תוכנת Wireless שהיא לא התוכנה הפנימית של הווינדוס.

 

אני לא חושב שמישהו "גונב" לך את הרשת, כי אז היית מרגיש איטיות משמעותית גם בחיבור ישיר עם כבל.

אגב, 11MBPS זה די והותר לגלישה ברשת וזה לא מה שגורם לאיטיות בגלישה. המהירות שאתה מקבל מהספק נמוכה בהרבה, אם כי אני מסכים שברשת אלחוטית עם עוצמת קליטה טובה אין סיבה לרדת למהירויות כאלו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
כדי לשנות תדר שידור (ערוץ) -

כנס למסך ההגדרות של הראוטר שלך.

בתפריט הראשי, מצד שמאל, בחר Wireless.

כנס לBasic Settings.

תחת הסעיף Channel Number - בחר ערוץ אחר.

רצוי לבדוק לפני כן איזה ערוץ פנוי בסביבה שלך. את אז אפשר לעשות בקלות בכל תוכנת Wireless שהיא לא התוכנה הפנימית של הווינדוס.

 

אני לא חושב שמישהו "גונב" לך את הרשת, כי אז היית מרגיש איטיות משמעותית גם בחיבור ישיר עם כבל.

אגב, 11MBPS זה די והותר לגלישה ברשת וזה לא מה שגורם לאיטיות בגלישה. המהירות שאתה מקבל מהספק נמוכה בהרבה, אם כי אני מסכים שברשת אלחוטית עם עוצמת קליטה טובה אין סיבה לרדת למהירויות כאלו.

אני ממש לא מצליח למצוא היכן נמצאים ההגדרות הללו. אני לוחץ דבל קליק על הסימן של רשת אלחוטית למטה בצד שמאל ואין שום מקום של הגדרות של הראוטר.

אני נכנס להתחל-הגדרות -חיבורי רשת ונכנס לחיבור האלחוטי וגם שם אין שום מקום של הגדרות של הראוטר.

HELP.

פורסם

לא לא לא.

בשורת הכתובות של IE תכניס את הכתובת 192.168.2.1

תתבקש להכניס שם משתמש וסיסמא. שם המשתמש הוא admin. ברירת המחדל של הסיסמא היא 1234 ואני מקווה (מאוד!) ששינת אותה, אם לא זה בדיוק הזמן.

משם תמשיך עפ"י ההוראות שנתתי לך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ידידי אתה יכול להתקשר לתמיכה הטכנית של הספקית שלך והם יכולים לעזור לך עם הבעיה.

אני עובד בתור תמוך טכני בנטוויזן ואנחנו תומכים ברב הראוטרים שיש היום בשוק(פרט לאלה של בזק).

×
×
  • תוכן חדש...