Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברצוני לרפד את כל ארבעת דלתות הרכב.

הייתי במספר מקומות שבהם מרפדים את בפנים הרכב.

אבל כולן אמרו שלא ניתן לרפד את הדלתות שלי.

זאת משום שהריפוד המקורי בא כחתיכה אחת וישנה חתיכת בד ( מי שמכיר את הרכב יודע ) במרכז הדלת

שבגלל שהיא מולחמת או יותר נכון דבוקה מתחת לריפוד המקורי ולא ניתן להוציאה אז לא ניתן לרפד את הדלת

והם אומרים לי שכדאי לי לחפש דלתות טובות.

עכשיו אין לי שום בעיה בדלתות שלי רק שאני לא רוצה את הריפוד הקיים.

אשמח אם אתם מכירים מקומות שבהם ניתן לרפד את הדלתות בעור כמובן ושתצא עבודה טובה :)

תודה,

יניב

 

להלן תמונת הבד שעליה דובר

DSCF6212.jpg

Rover 214Si

מכונאי רכב

פורסם

גש עם המכונית ובדוק האפשרויות במרפדיית הרכב מהמקצועיות ביותר

ושיש לה גם התמחות מיוחדת ברכבי קונצרן פולקסווגן, "דאבוש פתרונות בטקסטיל"

שברח' המייסדים 14 מושב מזור, טל' 03-9320778.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

עזוב שטויות.

 

תקפוץ ליוסי אלפיין, עבודת ריפוד מדהימה, הוא עשה לי על הרכב בדלתות, וזה אחרי ש7 רפדים דחו אותי ואמרו כי לא ניתן לבצע ריפוד לדלת(גם החברה שרפי שולח אותם אליהם דחו את הרעיון)

ויוסי לא רק שריפד כמו שרציתי והוכיח לכולם שאפשר, גם ביצע תפירה על גבי הריפוד.

 

תיגש אליו לא תתאכזב.

 

אגב אני ריפדתי בעור אפור עם תפירה אדומה...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

הבד אצלך עוד יפה .

אצלי בסיאט קורדובה 95 הבד נראה עוד יותר רע !

אני השגתי דלתות של פולו קלאסיק בלי הבד וממבט ראשוני הן נראות תואמות [עוד לא בדקתי על הרכב]

פורסם

זהו שזה לא שלי.. אין לי מצלמה לצלם את הדלת שלי

העלתי תמונה להמחיש את הכוונה

זה המכונית של חבר שלי :)

שלי כבר הכל התקלף

Rover 214Si

מכונאי רכב

×
×
  • תוכן חדש...