Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתעתד לרכוש מאזדה 3 אקטיב מליסינג, ובודק לגבי הביטוח :

 

1. אני מניח שיש תלונות על כל חברות הביטוח, ביחס לגודלן,

אך יחד עם זאת, האם יש חברות ספציפיות שכדאי להתרחק מהן, ולחילופין - חברות מומלצות במיוחד ?

 

2. האם נכונה הטענה שאת ביטוח החובה אפשר לעשות בחברה הכי זולה, ללא קשר לאיכות החברה,

מכיוון שביטוח חובה מגובה ע"פ חוק, ומעניק אותם כיסויים בדיוק, ללא שיקול דרך החברה ?

(אני שואל מכיוון שביטוח החובה הזול ביותר הוא בחברת שירביט, וקראתי עליה לא מעט ביקורות)

 

3. ביטוח מקיף + צד ג' הזול ביותר שקיבלתי היה מהפניקס להפתעתי,

מכיוון שעד היום היא נתפסה אצלי כחברה יקרה, היתכן שעברו מהפכה ? :-)

 

4. הבנתי שאם יש לי במשפחה מישהו ששיך לחֶבֳר(אנשי קבע וגמלאים), יש להם הנחות משמעותיות מאוד, האמנם ?

 

אגב, מבלי לפתוח דיון לגבי יתרונות/חסרונות סוכן ביטוח,

התפלאתי לראות שחברות הביטוח הישירות דווקא לא הציגו מחירים זולים במיוחד.

 

תודה.

פורסם

אף אחת מהחברות היא לא צדיקה גדולה ואף אחת מהן לא באמת רוצה לשלם לך ברגע האמת.

 

יש כמה דיונים בפורום עם חוות דעת רעות על שירביט, ואני יודע שחפירה באינטרנט תעלה סיפורי אימה על כמעט כל החברות.

 

חברות הביטוח הישירות פונות לקהל יעד מסוים, כזה שמתאים להם מבחינה סטטיסטית, ואם אתה לא חלק מקהם היעד הזה תקבל ברוב המקרים מחירים גבוהים. אל תתרגש, תבטח איפה שמשתלם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...