Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאיתמר

 

זה לא משנה הסט המדובר הזה הוא עוצמתי מאוד ומדוייק מאוד בסאונד מתייחס גם לנתונים שלו.

 

לגביי המגברים אז מה כן חשוב ?כי קודם היה לי ברכב זפקו I4100 שמוצהר 100 כפול 4 הוא היה עוצמתי מאוד אבל סאונד לא צלול

כרגע יש לי ממפיס 300.4 הוא מוצהר 75 כפול 4 ב4 אוהם הוא טיפה פחות עוצמתי אבל סאונד צלול כל שאר המערכת לא שונתה אבל העוצמה ב20 יחידות בר"ד כרגע פחות. והכיוונים במגברים באותו מצב אפילו בממפיס קצת יותר למעלה.

פורסם

כידוע לי אטון לא נעלמו.

הם לא מיובאים יותר לארץ. הם יובאו ע"י צ'יפר.

 

החברה עצמה היא כמו מורל, מתמחה בייצור דרייברים RAW ועקב כך קל לה לבנות סטים לרכב.

כמו שאתם רואים היא יצאה עם ליין חדש Symphony , השנה, כמו שתראו היא נמכרת כמו גדולה במדיסאונד:

http://www.madisound.com/manufacturers/eton/index.php

 

מה שכן האתר שלה מעולם לא הצטיין בלעשות כלום .

 

זה מסוג החברות שמייצרות ,והאתר והאינטרנט פחות חשובים להם.

 

הם גם הוציאו רמקולים חדשים עם מחברים וגודל יעודי לגולף סדרה 5.

 

גם היום כתובתם גרמנית:

 

ETON Deutschland Electro Acoustic GmbH

Pfaffenweg 21

89231 Neu-Ulm

 

Fon: ++ 49(0)731-70785-20

Fax: ++ 49(0)731-70785-10

 

 

זה שאולי בצורה מסויימת הם ניקנו ע"י חברה מסויימת זה הגיוני, הרבה מאוד חברות קיבלו ככה אוויר לנשימה.

אפילו פיליפס הגדולה נקנתה ע"י LG .

 

לגבי הסט :

http://cgi.ebay.com/NEW-RARE-GERMANY-MADE-HIGE-END-ETON-CON-HEX-300--SYSTEM_W0QQitemZ140307110055QQcmdZViewItemQQimsxZ20090312?IMSfp=TL090312122001r27614

 

זה הסט, לפי איביי, לפי המראה הוא לא סט מהסדרות החדשות, אני לא יודע אישית מאיזו שנה הוא , אבל אני יודע שלא יוצר כזה ב 4 שנים האחרונות. לפחות לפי ההכרה שלי עם המוצרים החדשים.

בעקרון אם אין עליו שום דפקט לא צריכה להיות איתו שום בעיה.

טוויטר לרוב אם הוא בקופסא לא קורה לו כלום.

לחומר הוופר HEXACONE ללא ספק לא קורה כלום.

השאלה היא פשוט תמורה למחיר, מה המחיר שרוצים ממך, והאם אפשר להשיג משהו טוב יותר וחדש יותר במחיר הזה:)

פורסם

כיוון שאישית את הסט הזה אני לא מכיר קשה לי לחוות עליו דעה.

האם הוא חדש?

 

בעיקרון מהכרותי עם מוצרי אטון, מהזולים עד היקרים ביותר, הם כולם שווים את הכסף ואף יותר.

 

מה שכן אני אזהיר אותך מראש. כל הסטים כמעט , הגרמניים, ואטון בתוכם, הם סטים של WHAT YOU GIVE THEM IS WHAT YOU GET FROM THEM וכמובן ברמות פירוט שונות ואיכות שונה.

 

כלומר הגישה הגרמנית אומרת :דיוק כמה שאפשר למה שנכנס. בלי צבע על הסאונד. זה למשל לא מורל, שאל אף שהם סטים מעולים, ומאוד מאוד מפורטים ,טיפל'ה צובעים את הסאונד בגוון המזוהה איתם.

 

לכן קח זאת בחשבון.

סט כזה אם הוא תקין לגמריי, אפשר למכור במחיר חו"ל. אם בחו"ל זה 700 דולר, אז זכית:). (חחח עכשיו קלטתי שזה כנראה אותו אחד שמוכר לך , כי הוא ישראלי מאשדוד:) )

 

מה שכן אל תתביש, ותביא לו חוזה חתום (זה לא 500 שקל הרי) , שאם תוך חצי שנה למשל מתפרק הסט או משהו בסגנון אתה מקבל את הכסף חזרה. מה לעשות זה סט ישן.

 

אין מה להתבייש כשעוברים סכומים כאלו, רכב הרי לא היית קונה בלי חוזה לא?

 

 

נ.ב.

ראיתי שהוא מוכר גם את המורל המיוחד. SPECIAL EDITION 08 במחיר מאוד נמוך , הבדל של 200 דולר. תראה מה הוא מוכן לעשות עליו, דווקא אותו הייתי לוקח :)

פורסם

חבר הפורום איתו פותח הת'רד צריך להתייעץ הוא לא אחר מ - יאריק!

 

yarikg

 

לפני כמה שנים יאריק הראה לי השוואה בין מידבאס מסדרה גבוהה של ETON ולסדרה גבוהה של מורל (אילייט במקרה) והוא ציין גם משהו על כך שהדרייברים של אטון הרבה יותר יציבים בבדיקה לאורך זמן בתגובה שלהם מאשר דרייברים של מורל. הוא דיבר על אמידות לינארית בתדר קבוע לאורך זמן.

 

כאשר שומעים מוזיקה נורמלית של יום יום זה חסר חשיבות כמעט.

 

סטים של ETON מהסדרות הגבוהות נמדדים בדיוק מירבי ובנוכחות של הרכיב שהיא מאוד מורגשת.

 

לגבי הסט הספציפי - אני ממש לא יודע.

 

לגבי סטים גרמניים או לא - ברגע שרשום על שם של חברה Gmbh זה חד חד ערכית אומר שהחברה היא חברה גרמנית, זה שווה ערך בפחות או יותר ל"בע"מ" כמו שיש אצלנו - אני לא יודע את המשמעות האמיתית אבל זה חותמת אסמכתא לכך שהמוצר גרמני.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא מדובר כאן על בעמ גרמני או בסגנון אלא ראה את השנה 2003 כאשר החברה האורגינלית נוסדה ב1983 והסט הנל הוא לפני 2003 וכמו שכתבתי יש בכמה אתרים ששמה החדש של החברה הוא נורת' סקאן.אבל חבל על הויכוח הסט הזה באמת מצויין וברגע שגרמנים כותבים HIGH-END CAR SPEAKERS על האריזה הם סתם לא יכתבו .

פורסם

זה בדיוק בערבון מוגבל - רשום שם בפירוש company with limited liability שזה המושג רק שזה מושג שבאמת אומץ ע"י ממשלת גרמניה והיום למען האמת - הם כנראה היחידים שמשתמשים במושג הזה באופן כל כך עקבי.

 

לא נורא - זה באמת לא משנה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...