Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חייבים לעשות טסט חוזר בגלל הורדה?

 

אני גם קיבלתי הורדה עם אותו טופס על נורות דיימנוד של פילפיס.

 

החלפתי לנורות רגילות, באתי למשטרת תנועה זבולון בקריות עם הטופס (כמו שהשוטר שעצר אותי אמר לי),

 

ושאל אותי:" שמתה נורות תקניות?" , עניתי בכן וקיבלתי את רשיון הרכב חזרה זה הכל.

 

ההורדה היתה ללא דו"ח.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סיימתי עם הברדק.

שלב ראשון הלכתי למכון רישוי עשיתי " טסט הורדה מהכביש" עלה לי 80 ש"ח (טסט רגיל לגמריי )הם הביאו לי אישור על תקניות רכב איתו הלכתי למשרד הרישוי ושם ביטלו לי את ההורדה, ועכשיו אני שוב צריך לעשות טסט עוד 80 ש"ח.

היום אני יעשה.

פורסם

זוהי הורדה מהכביש לכל דבר ועניין.

 

 

עליך לבצע תחילה את ההורדה מהכביש ורק אח"כ את הטסט הרגיל, כן, עליך לבצע את הטסט פעמיים. פעם אחת על ההורדה ופעם שניה את הטסט הרגיל.



אם תחליט להתעלם מההורדה, כי ככה השוטר אמר לך, תתפלא לגלות כעבור שנה שלא תקבל את רשיון הרכב הביתה ואז תצטרך לעשות זאת.

מעבר לזאת, ברשומי משרד הרשיוי לא ייקלט הטסט מאחר ובמחשב יוזן שרכבך הורד מהכביש ובמידה ורכבך ייבדק שוב בדרך, תקבל הזמנה לדין על נסיעה ברכב ללא טסט בתוקף ועם הורדה מהכביש. ראה הוזהרת!

 

 

אגב, רשיון הרכב נשלח כ-60 ימים לפני המועד והוא נשלח אוטומטי ע"י מחשבי הרשות(למיושן כ-30 ימים), הרשות כן מדייקת בנושא אלא אם יש איזוהן בעיות עם רשום הרכב(הורדה, מנוע שהוצא ממנו והורכב ברכב אחר ולא הושם בו אחר, פטירה...).

רק שכחת לציין שאחרי "הטסט הורדה" צריך ללכת למשרד הרישוי עם אישור תקניות כדיי לבטל הורדה.

מה שכן צדקת לגביי גודל החשיבות שבעניין:-).

פורסם
אני באמת מתפלא.

כנראה שלא החזיק את הרכב תקופה ארוכה, אני חושב ש99% מיושבי הפורום כאן זוכרים בע"פ את היום האחרון לטסט שלהם.

מוזר מאד.

 

לפני 15 שנה קבלתי כנס 1500 שקל על זה שלא היה לי טסט חצי שנה ללא סיבה מיוחדת.

הרכב הראשון שלי נקנה חדש ונגנב בשנתו השניה אצלי. קניתי (טוב, נו. אבא הוסיף כמה גרושים לביטוח) שוב רכב חדש שלא מחוייב בטסט בשנה השניה. רק משלמים את האגרה.

לכן לא היה לי אפילו מושג שחוץ מלשלם בדואר עוד צריך ללכת לאיזה חור ביד אליהו, לעמוד בתור, לשמוע צעקות מתחת לאוטו של איזה ערס וכדומה.

כולנו היינו פעם צעירים ונאיבים.

פורסם
חייבים לעשות טסט חוזר בגלל הורדה?

 

אני גם קיבלתי הורדה עם אותו טופס על נורות דיימנוד של פילפיס.

 

החלפתי לנורות רגילות, באתי למשטרת תנועה זבולון בקריות עם הטופס (כמו שהשוטר שעצר אותי אמר לי),

 

ושאל אותי:" שמתה נורות תקניות?" , עניתי בכן וקיבלתי את רשיון הרכב חזרה זה הכל.

 

ההורדה היתה ללא דו"ח.

יש להבדיל בין שני סוגי הורדות:

1. זו שלך הינו עיכוב רשיון רכב עד לסידור התקלה.

2. זו של דודו מלווה בביטול רשיון הרכב וכן יש צורך בטסט מחדש.

רק שכחת לציין שאחרי "הטסט הורדה" צריך ללכת למשרד הרישוי עם אישור תקניות כדיי לבטל הורדה.

מה שכן צדקת לגביי גודל החשיבות שבעניין:-).

לא שכחתי, פשוט לא הזכרתי זאת. אם היית עורך חיפוש בפורום על הערך "הורדה מהכביש" או "הודעת אי-שימוש", היית מוצא הסבר שלי לכל התהליך. כמו-כן, יצאתי מנקודת הנחה שבמכון יסבירו לך את התהליך הנדרש.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הפילטר הפתוח אמנם מוגדר כתחליפי אבל יש ספר תקנות (שכחתי את שמו) בכל מכון טסטים שבו רשום שתיבת האוויר חייבית להיות אטומה.

 

שנה שעברה הכשילו אותי בטסט בגלל זה, במכון לא הסכימו לעשות לי בדיקת 4 גזים עד שלא יהיה לי פילטר רגיל.

כאשר הרב בוחן הראה לי את הפסוק בספר שבו רשום שתיבת האוויר חייבת להיות אטומה ובגלל זה לא עושים לי בדיקת 4 גזים שאלתי אותו איך ייכנס אוויר למנוע עם התיבה אטומה?

ומייד ציינתי שבשום רכב התיבה לא אטומה וכמובן שיש לה כניסה של אוויר.

 

בתגובה הוא טען שאם אני רוצה אני מוזמן לתבוע אותם והייתי חייב להחליף לפיטר רגיל (עבודה של 3 דקות) והתחיל לצעוק עליי.

היכן אפשר למצוא את ההגדרה של "פילטר פתוח" לעומת פילטר רגיל.

הריי אם הייתי עם אינבוקס אף אחד לא היה אומר לי כלום ואין הבדל בפילטרים חוץ מכך שהאינבוקס מתיישב בתיבה המקורית של הרכב ואני פשוט הוצאתי אותה והרכבתי פילטר בצורה שונה.

פורסם

אין הגיון במדינה הזו , החברה בטסטים עושים מה שבא להם!

אותו הם לא העבירו בגלל הפילטר הפתוח

אנשים פה מקבלים הורדות בגלל נורות של פיליפס

 

ואותי עם האוטו הקודם 106XSI העבירו בטסט גם עם פילטר פתוח וגם עם ווסט לחץ דלק ושעון בתא מנוע, ואפילו הוא התעניין ורצה שאני אסביר לו בשביל מה צריך שעון בתא מנוע

 

לכו תבינו אותם...

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002


×
×
  • תוכן חדש...