Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זוהי הורדה מהכביש לכל דבר ועניין.



עליך לבצע תחילה את ההורדה מהכביש ורק אח"כ את הטסט הרגיל, כן, עליך לבצע את הטסט פעמיים. פעם אחת על ההורדה ופעם שניה את הטסט הרגיל.

אם תחליט להתעלם מההורדה, כי ככה השוטר אמר לך, תתפלא לגלות כעבור שנה שלא תקבל את רשיון הרכב הביתה ואז תצטרך לעשות זאת.

מעבר לזאת, ברשומי משרד הרשיוי לא ייקלט הטסט מאחר ובמחשב יוזן שרכבך הורד מהכביש ובמידה ורכבך ייבדק שוב בדרך, תקבל הזמנה לדין על נסיעה ברכב ללא טסט בתוקף ועם הורדה מהכביש. ראה הוזהרת!

 

אגב, רשיון הרכב נשלח כ-60 ימים לפני המועד והוא נשלח אוטומטי ע"י מחשבי הרשות(למיושן כ-30 ימים), הרשות כן מדייקת בנושא אלא אם יש איזוהן בעיות עם רשום הרכב(הורדה, מנוע שהוצא ממנו והורכב ברכב אחר ולא הושם בו אחר, פטירה...).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אהלן,

אתמול החליט להתלבש עליי שוטר/בוחן עקפתי אותו בכביש ירד לו מהאגו עצר אותי בצד, בדק רישיונות מסתבר שאין לי טסט 3 ימים

ביקש שאני אפתח מכסה מנוע "ווואו יש לך פילטר פתוח מי אישר לך"?! ואני אומר בתמימות ככה קניתי את האוטו .

קיבלתי דו"ח 250 ש"ח על הטסט ,ומין טופס כזה שאני לא מבין אותו שכתוב עליו "הודעה על איסור שימוש ברכב." שאלתי אותו אם זה הורדה מהכביש? הוא אומר לי שלא שאני צריך להוריד את הפילטר ולעשות לרכב טסט, ושאסור לנהוג ברכב עד יום שני אם תתפס אחריי יום שני נוהג ברכב הרכב יעוקל ל30 יום.

זה הטופס האם אני צריך ללכת איתו לטסט?

ובכלל מה ייקרה אם יתפסו אותי לאחר הטסט עם פילטר פתוח אני מסומן עכשיו או משהו?

 

איך אתה מבחין בין שוטר ש"החליט להתלבש עליך ויורד לו מהאגו" לבין שוטר שעושה את העבודה עבורה משלמים לו ?

מה עוד באוטו שלך משך אותו לפני שהרים מכסה ?

לא נראה לי שבגלל שעקפת אותו.אם נסעת כחוק והאוטו נראה נורמטיבי.(אולי הוא מאלה שמאמינים שאוטו שנראה של דאווינצ'יק במערכה הראשונה הורג אנשים במערכה השלישית ?)

פורסם

מז"א?? אתה לא ברור למה שני טסטים? צריך להגיע לתחנת משטרה לבחון שיראה שהורדתי את הפילטר?

תסביר בבקשה.

פורסם

למה פילטר זה לא חוקי, זה כולה פילטר, איזה סיבה יש שזה יהיה לא חוקי?

מעניין אם יש בכלל סעיף בחוק שאוסר על פילטר פתוח

פורסם
איך אתה מבחין בין שוטר ש"החליט להתלבש עליך ויורד לו מהאגו" לבין שוטר שעושה את העבודה עבורה משלמים לו ?

מה עוד באוטו שלך משך אותו לפני שהרים מכסה ?

לא נראה לי שבגלל שעקפת אותו.אם נסעת כחוק והאוטו נראה נורמטיבי.(אולי הוא מאלה שמאמינים שאוטו שנראה של דאווינצ'יק במערכה הראשונה הורג אנשים במערכה השלישית ?)

עובדה ,עמדתי במקבילו ברמזור יצאתי לפניו ברמזור נסעתי כחוק והרכב שלי נראה נורמטיבי כמו שאתה רואה בסמלון, אני מאמין שאם לא הייתי יוצא לפנוי ברמזור הוא לא היה עוצר אותי,אחריי שירד לו מהאגו הוא בדק כנראה תוך כדיי נסיעה במסוף וראה שאין לרכב טסט 3 ימים, וזה אחלה סיבה לעצור אותי בצד וזה לא הספיק לו עשה לי טסט לרכב בדק לי הגה , צמיגים ,פנסים.
פורסם

פילטר אוויר פתוח וטסט... סיפור מעניין, ברכב שלי מותקן כזה פילטר ויש לי טסט בעוד כחודשיים.

לפני שבוע בערך ניגשתי עם חבר לטסטקאר (אם אני לא טועה) בטירת הכרמל להעביר את הרכב שלו טסט אחרי שנכשל בו בפעם הראשונה ושאלתי את הבוחן שם לגבי הפילטר

אני:"תגיד, פילטר אוויר פתוח, עובר טסט או לא?"

הבוחן:"תולי, לפי הרעש, אם מרעיש, לא עובר"

אני:" ומה רמת הדציבלים שהרכב אמור לעבור כדי שהוא לא יהיה "חוקי"?"

הבוחן :" :roll: לפי מה שנראה לי.. אם עושה רעש, לא עובר"

 

מסתבר שטסט זה אחרי הכל כן מדע מדוייק....

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

העובדה היא שלא היה טסט לאוטו שלך ולא ידוע עוד כמה זמן זה היה נמשך ללא אדון שוטר.

כל השאר זה השערות שלך.

פורסם
העובדה היא שלא היה טסט לאוטו שלך ולא ידוע עוד כמה זמן זה היה נמשך ללא אדון שוטר.

כל השאר זה השערות שלך.

אני ההיתי שם ובטח שלא אתה! מה אתה מנסה לרמוז שאני איזה עבריין או משהו?

או שפשוט לא מצאת תגובה ראויה לשירשור הזה.

פורסם

תגובה ראויה זאת תגובה שמתאימה לך?!

 

עובדה היא עובדה והיא שלא היה לך טסט.

 

עלי "נופלים" גם שוטרים, בבדיקות אלכוהול, בדיקות רשיון וכו..

יש פעמים שהם יותר מעצבנים ויש שפחות, אבל אני לא עושה שטות כמו להיות בלי טסט. לא רוצה לתת סיבות מיותרות לשוטרים, כדי שאחר כך אני אבוא לבכות בפורום.

 

אולי על הפילטר הפתוח לא היית אמור לקבל הורדה, אבל היית יכול להמנע מזה, אם לא היית נוסע על הרכב שלך בלי טסט.

פורסם

א. לא באתי לבכות בפורום רק ביקשתי שיסבירו לי את הטופס שקיבלתי(אתה הוזה)

ב. חשבתי שהטסט באפריל ולא במרץ סך הכל מתמימות ושיהיה לך לילה טוב.

פורסם

פילטר אויר פתוח זה בסה"כ פילטר תחליפי.

 

החוק לא אוסר שימוש בחלקים תחליפיים.

 

המשטרה פשוט מצאה לה על מה להתעלק.

 

אני הייתי הולך למשפט (אם היו מורידים אותי על פילטר בלבד)

פורסם

אותי בטסט לא הורידו מהכביש ואפילו לא עניין אותם שיש לי פילטר פתוח ואגזוז זרימה חופשית, ועוד כל זה על סופר לנסר פשע :lol:.

 

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם

 

 

 

 

 

אני הייתי הולך למשפט (אם היו מורידים אותי על פילטר בלבד)

 

חבל ללכת למישפט , יום עבודה שווה יותר מ 250 ש"ח , מחליפים פילטר ניגשים לטסט וניגמר הסיפור .

 

תיזכורת בפלאפון יהיה אמצעי טוב להזכיר את תאריך הטסט.

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

עמית הסביר אבל נשאלו שוב שאלות של חוסר הבנה (למרות שהוא הסביר יפה מאוד) אז אני אחזור על ההסבר.

 

אתה לוקח את טופס ההורדה, ניגש למכון רישוי (כמובן לאחר שהורדת את הפילטר הפתוח)ועובר בדיקה אשר בסופה אתה מקבל אישור שהרכב חזר לכביש מההורדה.

 

רק אז אתה רשאי לגשת עם האוטו לטסט ומתחיל את הכל מחדש.

 

אתה בעצם עושה פעמיים טסט.

 

נשמע מבלבל? מבולבלים?

זה די פשוט!

אידיוטי, אבל פשוט.

ולא, אין דרך לעשות את זה בפעם אחת ואין דרך להתחמק מזה, פעמיים טסט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...