Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אתמול החליט להתלבש עליי שוטר/בוחן עקפתי אותו בכביש ירד לו מהאגו עצר אותי בצד, בדק רישיונות מסתבר שאין לי טסט 3 ימים

ביקש שאני אפתח מכסה מנוע "ווואו יש לך פילטר פתוח מי אישר לך"?! ואני אומר בתמימות ככה קניתי את האוטו .

קיבלתי דו"ח 250 ש"ח על הטסט ,ומין טופס כזה שאני לא מבין אותו שכתוב עליו "הודעה על איסור שימוש ברכב." שאלתי אותו אם זה הורדה מהכביש? הוא אומר לי שלא שאני צריך להוריד את הפילטר ולעשות לרכב טסט, ושאסור לנהוג ברכב עד יום שני אם תתפס אחריי יום שני נוהג ברכב הרכב יעוקל ל30 יום.

זה הטופס האם אני צריך ללכת איתו לטסט?

ובכלל מה ייקרה אם יתפסו אותי לאחר הטסט עם פילטר פתוח אני מסומן עכשיו או משהו?

DSC00265.jpg

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מזל טוב, הורידו אותך מהכביש על "שיפור".

 

תחזור לסטנדרט וגש לעשות טסט מחדש.

 

אח"כ תוכל להחזיר את הבילדר הבטוח.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

מסתבר שאין לך טסט 3 ימים?! איך "שוכחים" דבר כזה?

אתה לא צריך את הטופס לטסט, אבל קח אותו איתך שיהיה לך ברכב אם בדרך לטסט תעצור אותך שוב משטרה :lol:.

אתה לא מסומן ולא שום דבר.

סע לשלום.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
מסתבר שאין לך טסט 3 ימים?! איך "שוכחים" דבר כזה?

 

תתפלא, יש לי חבר שנסע בלי טסט מבלי לדעת.

הוא עלה על זה כששאלתי אותו מתי הטסט של הרכב וכשהוא בדק הוא גילה (עניין של מספר ימים בודדים), מאותו הרגע הוא לא נגע יותר ברכב עד לטסט.

 

לפותח השרשור, תעבור ל-INBOX.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

אני באמת מתפלא.

כנראה שלא החזיק את הרכב תקופה ארוכה, אני חושב ש99% מיושבי הפורום כאן זוכרים בע"פ את היום האחרון לטסט שלהם.

מוזר מאד.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

לא יודע איך שוכחים דבר כזה, משרד התחבורה שולח הביתה רשיון חדש, הולכים לדואר לשלם, נוסעים למוסך לבדיקה/תיקונים ואח"כ טסט וחסל סדר.

 

אני תמיד מקפיד להעביר טסט לפני הזמן, לא להתפס אפילו 3 דקות ללא טסט, לא חבל על ה250 ש"ח האלו ?

(ביננו, לא שכחת, דחית)

 

ואני זוכר את הטסט לא רק לרכב שלי, אלא גם לרכב של ההורים שלי (בחודש מאי), לרכב של חבר טוב מאוד שלי (בחודש מאי, ניגשים עם 2 הרכבים ביחד בדר"כ), לרכב של אחותי (חודש מרץ, שישי הבא, האוטו עבר היום טסט), לרכב של סבא שלי (חודש אוגוסט) ועוד.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
ואני זוכר את הטסט לא רק לרכב שלי, אלא גם לרכב של ההורים שלי (בחודש מאי), לרכב של חבר טוב מאוד שלי (בחודש מאי, ניגשים עם 2 הרכבים ביחד בדר"כ), לרכב של אחותי (חודש מרץ, שישי הבא, האוטו עבר היום טסט), לרכב של סבא שלי (חודש אוגוסט) ועוד.

 

זה כבר באמת מוזר מאד. :lol::lol::lol:

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

זה לא מוזר, זה הרגלים עם השנים, שאני לוקח את כל הרכבים האלו לטסטים.

אהה ואני זוכר טסטים של חלק מהרכבים שהיו לי בעבר :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אני באמת מתפלא.

כנראה שלא החזיק את הרכב תקופה ארוכה, אני חושב ש99% מיושבי הפורום כאן זוכרים בע"פ את היום האחרון לטסט שלהם.

מוזר מאד.

 

הוא החזיק ברכב 3 שנים כאשר שאלתי אותו את השאלה.

זה פשוט בן אדם ששוכח, לא מתוך כוונה רעה.

 

לגבי מה שאור כתב, כשהוא מקבל את הרישיון ממשרד התחבורה (חודש לפני בערך) הוא משלם אותו במידית באינטרנט ושם אותו בצד.

הוא חשב שהטסט אמור להיות בתאריך X כשלמעשה הוא שבועיים לפני זה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
מסתבר שאין לך טסט 3 ימים?! איך "שוכחים" דבר כזה?

אתה לא צריך את הטופס לטסט, אבל קח אותו איתך שיהיה לך ברכב אם בדרך לטסט תעצור אותך שוב משטרה :lol:.

אתה לא מסומן ולא שום דבר.

סע לשלום.

שולחים את האגרה בדר"כ בין חודש וחצי לפני הטסט וזה זה גם יכול להגיע שבועיים לפני הטסט ,אין למשרד הרישוי דיוק בעניין הזה, בכל אופן תמיד היה לי בראש משום מה שהטסט שלי במשהו לאפריל ולא במרץ אני עצמי הייתי מופתע שהשוטר אמר לי שנגמר הטסט.
פורסם
לא יודע איך שוכחים דבר כזה, משרד התחבורה שולח הביתה רשיון חדש, הולכים לדואר לשלם, נוסעים למוסך לבדיקה/תיקונים ואח"כ טסט וחסל סדר.

 

אני תמיד מקפיד להעביר טסט לפני הזמן, לא להתפס אפילו 3 דקות ללא טסט, לא חבל על ה250 ש"ח האלו ?

(ביננו, לא שכחת, דחית)

 

ואני זוכר את הטסט לא רק לרכב שלי, אלא גם לרכב של ההורים שלי (בחודש מאי), לרכב של חבר טוב מאוד שלי (בחודש מאי, ניגשים עם 2 הרכבים ביחד בדר"כ), לרכב של אחותי (חודש מרץ, שישי הבא, האוטו עבר היום טסט), לרכב של סבא שלי (חודש אוגוסט) ועוד.

אתה גם מארגן לרכבים הנ"ל מסיבת הפתעה?:lol:

פורסם

בלי קשר לטופס ולהורדה מהכביש, גם ככה אתה צריך לעשות טסט על הדרך

 

אז מעבר לדוח שחיבר אותך קצת לקרקע לא קרה כלום

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...