Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וגם תנאי מזג האוויר שיש באירופה זה לא מה שיש בארץ ולכן הכל פרופורציונלי.

יצא לי להיות באתר שרוב המעליות שלו היו סגורות יותר מה50% מהזמן שהייתי שם עקב רוחות.

וגם אתרים שהיו סגורים לגמרי עקב סופות שלגים.

 

אז באמת כל הכבוד על הזיכוי.

אבל לצערי החמסין שיש עכשיו לא ממש מאפשר לנצל את הזיכוי :(

פורסם

סתם נכנסתי לאתר של אותו בחור מהכפר אז ההבדל לציוד סקי מלא הוא בסה"כ 25 ש"ח בחרמון זה 145 ואצלו 120 בשביל 25 ש"ל לא נראה לי ששווה בכלל ללכת אליו ואז להיסחב עם זה להר, ואז באוטובוס שלא לדבר שאין איפה לשים את זה ברכב ואז גם כל הבעיות בכניסה.

אם מישהו מכיר מקום זול יותר שימליץ אבל ללכת לשם בשביל 25 ש"ח כאשר מדובר על 2-3 אנשים זה לא שווה לדעתי.

הדבר היחיד שמקומם מבחינתי זה העלות כניסה הראשונית של 40 שקל על כלום והכי מעצבן שיש שם שוטר בניידת תנועה שמאיים בדוחות על כל מי שעוצר בשולים לפני הכניסה לאתר כי חלק מהאנשים לא מוכנים לשלם כסף לאויר , בטענה של סיכון לתנוע - יש שם איזה 4 מסלולים של כניסה למכוניות כאשר הינו שם עבדו רק 2 מסלולים לכניסת מכוניות, תנועה של מכוניות בכלל לא היתה והנה באה השוטר והתחיל לאיים שיתן דוחות על הפרעה לתנוע פשוט ראיתי את זה וזה הזוי לחלוטין.

סתם דעה שלי אולי באמת כדאי להחזיר את ההר לסורים ולנסוע לשם כטיול לחו"ל בטוח שנשלם לפחות פי 2 פחות , זה עובד לא רע בסיני. רק לחשוב איזה מחירים היו בסיני אם זה לא היה מוחזר למצרים.

×
×
  • תוכן חדש...