Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ברצוני לנסוע עם החברה לחרמון בשבת הקרובה , רציתי לדעת או יותר נכון לשאול , מה אומר הסקי פס (SKI PASS) ?

מחלק הבנתי שכאילו יש לך אישור להשתמש ולגלוש במדרון ולהשתמש במסוע לעלות חזרה ,

ומהחלק השני זה רק לשימוש בכל המתקנים שיש באתר ?

נאמר לי גם שאם אני משתמש במדרון וגולש עם סנוובורד , אני חייב סקי פס כי לא מרשים לעלות "ברגל" , האם נכון הדבר ?

 

תודה.

פורסם

"סקי פס"- זה למעשה הכרטיס שמאפשר לך לעלות על הרכבל לנקודות שמהם אתה עושה סקי למטה. :multi:

השימוש בהר עצמו הוא "בחינם", אבל בשביל לעלות על ההר על מנת לרדת ממנו- אתה צריך סקי פס :lol: .

טיפ- אם אתה מגיע אחרי שעה אחת בצהריים- אתה יכול לקנות מהדרוזים שעובדים באתר בחצי המחיר :wink:

תעשה חיים!

פורסם

שום דבר בחרמון אינו בחינם.

רק בשביל להמשיך לנסוע על הכביש עד הכניסה לאתר אתה משלם עוד 45 שקל לבנאדם.

רוצה לעלות מאיזור הכניסה לאתר להר עצמו כדי לגלוש/להתגלגל למטה ? עוד כסף (45 ש"ח אם אני זוכר נכון).

 

ובעצם כל דבר נוסף עולה כסף.

בין אם זה השכרת ציוד גלישה במחירים מופקעים בעליל (בערך חצי מעלות הרכישה של אותו ציוד), בין אם כל פעילות אחרת ("רכבת הרים" של 2 דקות - 25 שקל) ובין אם זה השכרת חתיכת פלסטיק בשביל שהילדים יוכלו לההתגלש בשלג.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הכניסה לאתר - 45

ציוד - באיזור ה130 (לא יצא לי לשכור ציוד הרבה זמן...)

סקי פס ליום שלם - 220

= ~400 לאדם.

תכפיל ב-2, תוסיף את הדלק וזה המחיר שיעלה לזוג יום בחרמון (לא כולל אוכל :)).

 

 

לגבי הסקי פס.

זה פשוט כרטיס חופשי למעליות ליום שלם. רוצה לעלות ברגל? תהנה, אבל לא תגיע רחוק ואחרי שעה כבר ימאס לך ולא תוכל לזוז. אם כבר באת לחרמון, קנה סקי פס. אתה יכול לקנות סקי פס לרכבל הבינוני בלבד אם אני לא טועה, שעולה בערך חצי.

פורסם

ליום סקי בחרמון לזוג - תכין 1500 ש"ח.

מקסימום תחזור עם כמה שקלים עודף.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

איך הגעת ל1500?

ב1500 אני ואשתי נסענו ליומיים של סקי כולל לינה בצימר (לפני שנה)

הייתי שם לפני שבוע ופתחו רק את הרכבל האמצעי (איזה שעמום)

זה עלה 130 הסקי פס

כנס לאתר שלהם יש שם פירוט מלא

:wink:
פורסם
איך הגעת ל1500?

ב1500 אני ואשתי נסענו ליומיים של סקי כולל לינה בצימר (לפני שנה)

 

כניסה לחרמון - 45 ש"ח לאדם.

סקי פס - 220 ש"ח לאדם.

ציוד סקי מלא - 145 ש"ח לאדם.

220 + 145 + 45 = 410 ש"ח לאדם.

כיוון שמדובר בזוג - 820 ש"ח.

נסיעה מתלאביב לחרמון וחזרה - זה לפחות טנק דלק אחד = ~300 ש"ח.

והגענו ל 1120 ש"ח לפני הוצאות על אוכל, שתייה ודברים נלווים אחרים (לדוג' - שיעור הדרכה למתחילים נע בין 120 ל200 ש"ח לבנאדם).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

פשוט מה שהולך בארץ זה הר שנשלט על ידי בריונים אשר מנצלים את וכוחם כדי לגבות תשלומים על דבר שאמור להיות בחינם.

קיים במג'דל שאמס חנות להשכרת ציוד סקי במחירים הרבה יותר זולים אך "בעיה" מתעוררת כאשר אתה רוצה להיכנס עם הציוד שהשכרת במג'דל שמס, בטענות של הציוד לא תקני, מסוכן וכו' ,מתברר שיש "מודיע" של האתר עצמו אשר מחכה ליד החנות השכרת ציוד במג'דל שמס ומעביר להם את מספר הרכב,וככה יש בעיה. יוצא שאתה תצטרך לשכור אצלם את הציוד במחיר מופקע! (הייתה כתבה על זה).

הבעיה שמדינת ישראל אוכלים את כל מה שמוכרים להם וכן , אם אתה רוצים "להנות" מהחרמון ואתם הולכים זוג אתם עומדים לשלם מעל ל-1000 שקלים לבילוי של 8 שעות.

פורסם

כמה שטויות אמרת בהודעה אחת.

 

הדבר היחיד שחריג כאן זה מחיר הכניסה לאתר, 45 ש"ח - וזה לא מה שיהרוג אותך.

כל השאר סטנדרטי לחלוטין וקיים בכל מקום בעולם. אתר סקי הוא לא בחינם ואתה לא באמת מצפה שיסדרו לך מסלולים ומעליות בחינם.

 

לגבי הציוד. גם זה לגמרי לא נכון. אף אחד לא בודק עם איזה ציוד אתה מגיע לחרמון ואיפה השכרת אותו.

אתה חונה במקום אחד ונכנס במקום אחר ואף אחד לא יודע אם השכרת או באת עם הציוד שלך.

לא יודע מי אמר לך את זה, אבל... תבדוק שהתאריך לא היה 1 באפריל.

פורסם

אז מה, עכשיו כשאני רואה כתבה מ2004 אני צריך להאמין לה ולא להתייחס לנסיון הרב שיש לי עם אתר החרמון (בשנתיים האחרונות)?

- השכרתי מספיק פעמים ציוד במג'דל שאמס ואף אחד לא עקב אחרינו ואף אחד לא שאל אותנו או עשה בעיות.

- באתי עם ציוד מהבית וגם במקרה הזה, אף אחד לא שאל או אמר כלום.

- לא ידעתי שיש להם 10,000 תצפיתנים כדי לעקוב אחרי כל אחד ואחד מהמבקרים, למקום החניה שלהם ומשם לאתר עצמו כדי להגיד להם שהציוד לא תקין.

 

זהו בעצם, אין שום דבר אחר בכתבה, אלא סתם תלונות באוויר.

כן, הרמה של האתר ירודה מאוד. המחירים הם בערך אותם מחירים ליום גלישה באתר באירופה ולכן הם גבוהים מידי. מה שהולך מאחורי הקלעים לא באמת מעניין אותי כל עוד הוא לא מפריע לי. ברור שיש שם עולם תחתון, אבל זה יש כמעט בכל מקום בת"א..

אבל זה מה שיגרום לי לא ללכת? אין לי ברירה, זאת האפשרות היחידה שיש לי כרגע.

 

אפשר גם להגיד משהו טוב.

כשהייתי ביום שלישי התחילה סופה על בוקר ולמרות שהם הזהירו אותנו שהתנאים קשים, כמובן שנכנסו.

אחרי שהסופה התחזקה וסגרו את המעלית העליונה, האתר נתן זיכויים על הסקי פס למי שרצה.

(אחרי זמן מסויים שפתחו את המעלית, הפסיקו לתת זיכויים... אבל עדיין)

כזה דבר כמובן לא תראה באתרים גדולים באירופה. מזג אוויר זה בעיה שלך.

 

 

יש הרבה דברים רעים להגיד על החרמון,

אבל לא צריך להגזים.

פורסם
הכניסה לאתר - 45

ציוד - באיזור ה130 (לא יצא לי לשכור ציוד הרבה זמן...)

סקי פס ליום שלם - 220

= ~400 לאדם.

תכפיל ב-2, תוסיף את הדלק וזה המחיר שיעלה לזוג יום בחרמון (לא כולל אוכל :)).

 

 

שכחת להוסיף את מחיר ההמתנה האינסופית בתורים בשבתות לפחות .

 

אני לחרמון לא מכניס את קצה האף ...

המחירים מופקעים !

השלג לא נוח לגלישה כמו באירופה !

 

המדינה מאפשרת למחזיקי האתר להחזיק ולתחזק נכס לאומי , ולשדוד מבקרים בו .:evil:

פורסם

כזה דבר כמובן לא תראה באתרים גדולים באירופה. מזג אוויר זה בעיה שלך.

מצד שני המעליות שפועלות באירופה בדרך כלל יכולות להתמודד עם מזג אוויר שהיה סוגר את החרמון לשבוע.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...