Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואני טס לניו יורק :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:):evil::roll:

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

אחלה רעיונות הכי אהבתי את הטיסה לניו-יורוק :twisted:

 

טוב אז נספר לכם מה אני היה אתמול,

התחלתי את היום ממש מוקדם ככה יצאתי ב 9 כן כן תשע,

זרמתי עם הגשם לידידה טוב לא בדיוק ידידה אבל אפשר להגיד יזיזה...

אחרי שהרגעתי את ההורמונים שלי, חזרתי העירה מתקשר לחבר ויאלה יוצאים לעיר הגדולה (תל-אביב), מחפשים מה לעשות... ופתאום הפלאפון שלי מצלצל, רואה מספר חסוי עונה מבקשים את אלמוג טוב נו אני אלמוג, מדבר רואה שזו ידידה משכבר הימים :wink: , שואלת מה עושה ואיפה אני ואני עונה בקול גברי אני בתל אביב :twisted: , ואז היא מתחילה בצעקות מה שכחת שיש לי יום הולדת וזה... ואני אומר לעצמי בשקט כן שכחתי, לא עונה לה והינה היא מזמינה אותי למסיבה שלה, ואני כמובן איש עסוק :roll: , ברור שאני לא יסרב משעמםםם ליייי...

אז ככה היא חגגה יום הולדת בקויינס ואני הלכתי בלב בררה :wink:

פורסם
אחלה רעיונות הכי אהבתי את הטיסה לניו-יורוק :twisted:

 

טוב אז נספר לכם מה אני היה אתמול,

התחלתי את היום ממש מוקדם ככה יצאתי ב 9 כן כן תשע,

זרמתי עם הגשם לידידה טוב לא בדיוק ידידה אבל אפשר להגיד יזיזה...

אחרי שהרגעתי את ההורמונים שלי, חזרתי העירה מתקשר לחבר ויאלה יוצאים לעיר הגדולה (תל-אביב), מחפשים מה לעשות... ופתאום הפלאפון שלי מצלצל, רואה מספר חסוי עונה מבקשים את אלמוג טוב נו אני אלמוג, מדבר רואה שזו ידידה משכבר הימים :wink: , שואלת מה עושה ואיפה אני ואני עונה בקול גברי אני בתל אביב :twisted: , ואז היא מתחילה בצעקות מה שכחת שיש לי יום הולדת וזה... ואני אומר לעצמי בשקט כן שכחתי, לא עונה לה והינה היא מזמינה אותי למסיבה שלה, ואני כמובן איש עסוק :roll: , ברור שאני לא יסרב משעמםםם ליייי...

אז ככה היא חגגה יום הולדת בקויינס ואני הלכתי בלב בררה :wink:

 

וואלה החיים הטובים, הלוואי עלי

דרך אגב יש לך אולי ידידה טובה כזו גם בשבילי :crazyeye:

×
×
  • תוכן חדש...