Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יכול לשוט לך ברחובות העיר המוצפים...נסיעה בגשם זה סבבה...

כל החורף הזה כבד לכיס אי אפשר ללכת סתם לאיזה פארק יותר או לחוף צריך להיענס פנימה ואז כבר מבזבזים כסף... :(

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

הולך למסיבת טרנסים של אלה גוטמן

היום אני דופק 100 אולי 150 בחורות ליום!

מי שטרח בערב שבת, יכול להספיק לאפטר פרטי באומן 17

אל תוסיף שמן למדורה = אל תוסיף פנקייקס למחבת

מה אמרו השיחים לגנן? הגזמת

http://www.pic.co.il/UserAlbum.asp?uid=C23D8F905E2C45C591A28AC1EF5D235B&alid=29894

פורסם

היום בגני התערוכה יש מסיבה שאני מחכה לה כבר חודש של סינרס הפקות ( האנשים שהביאו את דיג וויד לארץ ).

האחד והיחיד GREEN VELVET מגיע !!! איזה בלאגן יהיה שם !!

אן אין לכם מושג מי זה אז לא שווה שאני אסביר .

 

רמז קטן : LA LA LAND

8)
פורסם

אך אך אך אין לך בעיה בכלל אתה חי טוב גם בסופות של 100 קמש אתה יוצא :lol:

 

תשמע ממני היום בערב הכי טוב לראות סרט טוב לשתות נס קפה לשחק בפליסטיישן בWRC2

 

ולראות היום בשעה 12 ביורוספורט את המירוץ הראשון בעונת הראלי מי מונטה קרלו :lol:

 

 

זה בכל אופן מה שאני עושה.

 

ואם בכל זאת אתה נעול על איזה מסיבה לך לTLV. או אם את בכיוון של פאב אז יש את הארליך בנמל פאב מצויין.

 

אני כבר לא קלאבר כמו פעם זהו זה יצא לי כבר מי כל הכיוונים :cry:

פורסם

אני כמו כל יום שישי,יוצא לפאב העירוני,ואח"כ מסתובב בעיר בחוסר מעש (אם כי לא לבד :wink: )

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
עושה מסיבה לחברה :twisted:

 

תבוא חשפנית(הם הזמינו) :p:beerchug:

 

היום בערב אני עובד בעבודה השנייה שלי.

 

אני מתחפש לאשה והולך עושה מופעי חשפנות לאנשים.......

 

תגיד רגע, אתם לא החבר'ה מארלוזורוב 125 נכון?!

 

יאא... שלא תתאכזבו לי...

פורסם

הולכים לי לגרין וולווט, אתמול היו בVOX

יש כאלה שנוסעים עד רבדים כדי לעמוד בגשם ואחר כך להכנס לדיר הזה...

 

 

ומה ?

 

 

רק אני יושב בבית וקורא את השרשור הזה.....

 

 

בטח נראה סרט ונתכרבל, אני והאישה... או שנלך לבדוק מה שלום אחינו בערי גוש דן השונות... לך תדע... כולה עשר חמישים ותשע.

 

 

רון.

-דווקא שמעתי על מסיבה בפוקוס היום, 50NIS שתיה חופשית וסטודנטיות מפזזות... אלא ש... לא בא לי סטודנטיות...-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

מסיבה פצצה דיג'יי טיאסטו בלגנים אחי, פצצות לגבות רסיסים לריסים.

 

סתם, איכס חחח :)

 

הולך לישון כמו פראייר... קר בחוץ מדי.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

כל שישי אותו סיפור...

מתכננים על מסיבה כל החבר'ה, בסוף משהו מתפקשש... :roll:

 

אבל... :wink:

 

יום שבת מסיבה מטורפת! ! !

כל שבת מסיבות מטורפות בדום...

כל הפצצות של ת"א, אלכוהול ברמות,

והכי חשוב... (מופנה לקלאברים)

 

"השירותים" :twisted:

 

dome שלום... :!:

(כניסה לרשימות,VIP וכדומה-ליצור קשר בה"פ)

×
×
  • תוכן חדש...