Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בוקר טוב

אם כתבתי שאפשר אז אפשר.אני לא מנחש.כבר יצא לי לעשות בדגם זה עשרות פעמים גומיות שסתומים.בלי להוריד ראש מנוע.

 

חזי

 

הבנתי. אני לא אוהב להתווכח על בעלי מקצוע, אבל השאלה היא למה אתה מתייחס כשאתה אומר "להוריד ראש".

אי אפשר להחליף גומיות שסתומים מבלי לפרק את כל הברגים של הראש (8 אם אני זוכר נכון).

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ניתן להחליף גומיות שסתומים(בכל דגמי ה TU)

אין קשר לברגי ראש המנוע בזמן החלפת גומיות השסתומים לא נוגעים בהם

ואין חשש לשום מעבר מים או שמן כמו שנרשם בשרשור

בברכה ניצן

www.shaft.co.il

  • ספונסר פורום
פורסם
ניתן להחליף גומיות שסתומים(בכל דגמי ה TU)

אין קשר לברגי ראש המנוע בזמן החלפת גומיות השסתומים לא נוגעים בהם

ואין חשש לשום מעבר מים או שמן כמו שנרשם בשרשור

בברכה ניצן

www.shaft.co.il

 

אם אתה מתכוון לפרק את הקאמשפט החוצה,מבלי לשחרר את ברגי הראש,ולהחליף גומיות שסתומים,לדעתי זה בזבוז זמן,הזמן שיארך לבצע את העבודה הזו,יהיה ארוך יותר מאשר לפרק את הראש.

 

לפרק מצבר,בית מסנן אוויר,טיימיג,לשחק משחקים עם הפסנתר,להכניס לחץ אוויר לצילינדר ולהתענות עם כל שסתום זה בזבוז זמן,כשב40 דקות אפשר להניח את הראש על השולחן.

אורן

פורסם

אורן, בפירוק ראש מעורבים כבר כמה אלמנטיים נוספים כמו נוזל קירור, מערכת תיזמון, שמן מנוע אולי וכו'.

השאלה המרכזית כאן היא כמה כסך מחייבים על עבודה של פירוק ראש לעומת ביצוע העבודה ללא פירוק הראש?

פורסם

בפירוק ראש מנוע הלקוח ייאלץ במקרה הזול ביותר להפרד מ 2500 ש"ח

והלאה

בהחלפת גומיות שסתומים הלקוח משלם בין 600 ל800 ש"ח

תגיד לי מה יעדיף הלקוח

ומר אורן היקר למה לפרק קאמשאפט

 

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

  • ספונסר פורום
פורסם

ניצן ידידי,כנראה שכחת איך נראה מנוע TU

 

כדי להחליף גומיות שסתומים יש לבצע אחד מהשנים:

*לפרק את הפסנתר,שמוחזק ע"י ברגי הראש

*לשלוף את הקאמשפט החוצה ולסובב את הנדנד אחורה כדי לפרק את הקפיץ.

 

קרדיט לMUSH על התמונות

tu.jpg

mush1.jpg

  • ספונסר פורום
פורסם

דניאל,לגל הזיזים אין קסוות במנועים הללו, ראה בתמונה של הראש הערום,גל נשלף מהצד,רק שתמיד הנדנדים מפריעים וצריך להשתגע עד שמעמידים את כל הפיקות במצב שהם מצליחות לעבור את כל הנדנדים,מיותר,וגם כאן צריך לפרק תזמון,אז מה נשאר,לפרק אגזוז וסעפת יניקה?

 

ודניאל,לא תמיד המחיר הוא מה שקובע,אלא המקצועיות,אם אחליף ללקוח גומיות שסתומים מבלי לפרק ראש מנוע,ע"י שחרור ברגי הראש,וכתוצאה מעבודה זו אטם הראש יפרוץ אחרי כמה שבועות,עדיין יחשב לחסכון בכסף?

פורסם

בודאי שהכל שאלה של מחיר יחד עם זאת לא צריך להתפשר על מקצועיות .

 

אולי אני שוגה עקב ההכרות המינימאלית שלי עם המנוע הזה, אך אם הגל זיזים יוצא מהצד ללא פירוק ברגי ראש אני הייתי נמנע מלפרק ראש מנוע, גם אם מדובר בעבודה קלה של הפירוק ראש. אל תשכח שלא מדובר ברכב חדש וההפתעות בראש מנוע ישן תמיד מוצאים.

פורסם
בפירוק ראש מנוע הלקוח ייאלץ במקרה הזול ביותר להפרד מ 2500 ש"ח

והלאה

בהחלפת גומיות שסתומים הלקוח משלם בין 600 ל800 ש"ח

תגיד לי מה יעדיף הלקוח

ומר אורן היקר למה לפרק קאמשאפט

 

בברכה ניצן

www.shaft.co.il

 

בהנחה שפו"ה של ראש לוקחת שעתיים (והיא לא) אז אני מבין שהעבודה אצלך לפי מחירון של 1000 ש"ח לשעה? :-)

אורן - תודה על ההסבר והתמונות.

  • ספונסר פורום
פורסם

בגדול אתה צדוק,פשוט מניסיון העבר,לאחר כמה מנועים שהחלפתי גומיות שסתומים מבלי לפרק את הראש,הגעתי למסקנה שזמן העבודה בפירוק הראש,החלפת הגומיות בחוץ,וההרכבה למקום אורך פחות זמן מההחלפה במקום.

 

במיוחד אם מפרקים את את הפסנתר ומשחררים את ברגי הראש,כאשר אטם הראש ישן,בחיזוק חזרה אין אטימה ואטפ הראש פורץ,ואז אני סופג את העבודה על עצמי,ובעצם מפסיד כסף.

פורסם

אבל אתה חוסך זמן. לדעתי יש הרבה לקוחות שישמחו לשלם עוד 300 שקל על אטם ראש חדש, על הדרך.

אפשר להחליף גם רצועת טיימינג, על הדרך :)

פורסם

למר אורן היקר אני חוזר בפעם האחרונה

כדי להחליף גומיות שסתומים במנוע TU(כן התמונה שצילמת)

1:לא נוגעים או מוציאים ברגי ראש

2:לא מוציאים את הקאמשאפט

3:ולא מוציאים מצבר או כל דבר אחר שציינת

עם אינך מכיר את הדרך הנכונה אנא ממך חדל מלהטעות

אנשים בפורום

בברכה ניצן

ושבת שלום

http://www.shaft.co.il

פורסם

מידע לגבי החלפת גומיות שס' שבצעתי בזמנו ב106 שהיתה לי (גם TU 1.4), זה פורסם גם בPSI על ידי והועתק משם.

מומלץ למי שזה פעם ראשונה שיגש למוסך שיבצע את העבודה, אני עשיתי זאת לצורך למידה בשבילי.

 

פרטים לגבי החלפת גומיות:

 

ביצעתי אצלי ב106 XR החלפת גומיות שסתומיםללא הורדת ראש.

הדברים שאתה צריך לעשות הם:

צינור לחץ הפוך, אתה מחבר מוציא את הפלגים, על כל צילינדר שאתה עובד אתה מחבר את הצינור עם לחץ אוויר במקום הפלג, בעצם זה מחזיק לך את השסתומים למעלה, ואז אתה מפרק את קפיצי השסתומים, בעזרת מכשיר מיוחד, ושולף את הגומיה גם בעזרת מכשיר, אז אתה מחזיר את הגומיה, אני נעזרתי בבוקסה ארוכה בעיקרון באותו קוטר, ודוחף את הגומיה עד הסוף אתה תראה שהיא מולבשת, לא ביותר מדי כוח שלא תהרוס אותה, אחרי ההלבשה של הגומיה תשמן אותה קצת, ותרכיב את הקפיצים בחזרה, בעזרת המכשיר שפירקת את הקפיצים. אהה עוד דבר חשוב מאוד מאוד לפני כל פרוק של שסתום תקח פטיש קטן ותדפוק עליו, עד שתשמע שהוא משוחרר, רעשים מעין "בלופ", ורק אז תפרק.

אחרי שאתה מרכיב את הקפיצים ומוודא שהם במקום, סובב את המנוע 90 מעלות, ותעבור לצילינדר הבא, ואל תשכח את הלחץ אוויר.

אתה חייב לפנות לעצמך מרווח, זאת אומרת לפרק כל מה שמפריע, מצבר, הוזזת המחשב מנוע, פילטר אוויר.

אתה צריך לפרק את הציר של הנדנדים, ולהיזהר מאוד לא לפגוע בו ברגע שאתה מוציא אותו.

הוא סגור בצד אחד עם טבעת אבטחה, ובצד שני עם למעלה עם אלן 6.

הוא לא יצא לך בקלות, אתה צריך לדפוק עליו מהצד של המחשב מנוע עם דורן ופטיש, בשביל לא להרוס.

אני שהוצאתי אותו, הוצאתי אותו עם ג'בקה, ואחרי זה ליטשתי אותו.

עצה שלי תעשה את זה במוסך, ברגע שאין לך כלים אתה עלול להרוס.


×
×
  • תוכן חדש...