Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי כמה שאלות בנוגע לבנייה (למסך 8 מגע) שאני מריץ עכשיו.

 

מה ההבדלים בין bondo body filler לבין קרקיט ?

עד כמה יש חשיבות לשימוש בסיבי פיבר כשעובדים עם פוליאסטר?

 

אני מחפש צבע לבנות את הבנייה שלי, יש לי בבית המון סוגי צבעים בעיקר של אמריקן איגל.

אני מעדיף לקנות צבע איכותי שיתאים לי לשימוש בתוך הרכב, יש המלצות לחברות, סוגים, גוונים, מט\מבריק?

הם דרוש צבע יסוד על קרקיט\בונדו\עץ או פלסטיק במידה ואני קונה צבע איכותי?

פורסם

וסאלמה בת"א יש חברה בשם טופ קולור

היא עושה צבעים לרכב לפי מקט (או בחירה ממניפה)

ודוחסת לך אותם בבקבוק אירוסול

הצבע יוצא בגימור מדהים

ועם עבודה נכונה (הוא יסביר לך) תקבל איכות של פחח רכב

פורסם

אתה מתבלבל

ברחוב סלמה 15, נמצא "ברק" ,אני מכיר את המקום וקניתי אצלם מספר פעמים.

 

ברחוב יצחק שדה, ניראה לי 37 או 39 נמצא "טופ קולור" אני נוסע אליהם מחר.

 

הצבע שאני צריך הוא שחור רגיל לגמריי, אין לי דרישה לגוון מסוים, לכן אין לי בעיה לקנות ספריי

השאלה אם יש חברות סוגים וכו שיותר מומלצים?

עוד שאלה - עד כמה יהיה הבדל בין ספריי לפיסטולט (רשמתי נכון?)

יש לי לצבוע קטע מאוד קטן, למרות שחשבתי לחדש את שאר הפלסטיקה ברכב.

פורסם

אני אגיד לך משהו שיפתיע אולי רבים :)

 

לגולף יש בעיה שבחלק מהפלסטיקה הציפוי מתקלף

אז מה שעושים זה מקלפים את זה לחלוטין ואז צובעים

אחרי שחבר ניסה עשיתי גם

צבעתי את זה עם צבע וויקנד פשוט ב9 שקל לבקבוק

יוצא בדיוק הגוון שצריך

ומחזיק כבר שנתיים :)

 

ממש תענוג,

 

בקשר ליצחק שדה - צודק, בסלאמה זה ברק

וביצחק שדה זה טופ-קולור

 

שניהם טובים מאוד אגב

פורסם

ברק מעולים אני ממליץ עליהם באופן אישי.

 

לגבי ההבדל בין החומרים.

 

יש בונדו ויש קאר קיט - אותו הדבר בעצם.

 

ההבדל הוא שיש שני סוגים של בודי פילר\בונדו

 

האחד שנועד למילוי גס והשני שנועד לשכבות הגימור.

 

זה שנועד לשכבות הגימור גם נקרא סיקנס, הוא קל יותר לשיוף - הרבה יותר קל לשיוף וגם קל יותר למריחה ועבודה.

 

את השכבה הראשונה ואפילו השניה תעשה עם החומר הקשה יותר, אחרי שיוף מסיבי - את שכבת או שכבות הגימור תעשה עם סיקנס ופריימר - בסופו של דבר שיוף במים, על זה אתה מתיז פוליאסטר או לקה ועל זה אתה עושה שכבות של צבע ולקה לגימור - באירוסול שאתה מקבל מברק או טופ קולור כבר יש לקה בפנים ובגלל זה הגימור כל כך טוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חברה

בסוף לא יצא לי ללכת לטופ קולור היום, אני יסע אליהם מחר.

 

מה לגבי שאר השאלות:

 

עד כמה יש חשיבות לשימוש בסיבי פיבר כשעובדים עם פוליאסטר?

 

לגבי הצבע, יש איזה חברה שאני צריך לבקש, סוג, דגם, משהוא?

אני חושב ללכת על מט ולא מבריק, המבריק יותר יפה אבל זה יותר מידי בולט ומושך את העין....:roll:

פורסם

אתה צריך לבחור בד שיתאים לסוג העבודה שאתה עושה.

 

סיבי פיבר הם מאוד קלים לעבודה מבחינת של תפיסת צורה, לא משנה על מה תשים אותם - הם יתפסו את הצורה - כמובן ככל שהבד יותר עבה תזדקק להרטיב אותו יותר ולעבוד עליו יותר - חוץ ממשטחים ישרים שהם כמובן סופר קלים.

 

בד פיבר - הוא סופר נוח לעבודה אבל הוא חלש מאוד יחסית לסיבי פיבר ולבד ארוג (שתי וערב - אם ככה רושמים את זה...) - הוא בדרך כלל נועד לקוסמטיקה או למשטחים שאתה רוצה לעשות עליהם החלקה בשביל גימור צבע למשל.

 

סיבי פיבר מאוד עמידים למכות ופיצוצים - קיק פאנלים, תיבות ואזורים שעלולים להתקל בהרבה מגע וחיכוך - הכי טוב לעשות מסיבי פיבר.

 

אריג פיבר למשל הוא בצורת קוביות - הוא חזק רק לשני כוונים - אורך ורוחב, אז בדרך כלל מניחים פיסת בד כזאת עליה מניחים עוד אחת בזווית של 45 מעלות בכדי ליצור חוזק בפני מתיחה לכל הכוונים. ואז הוא גם עמיד יותר למכות.

 

את כל זה אני רושם מנסיון מועט מאוד בעבודה עם חומרים מרוכבים - אני מאמין שעופר דותן יוכל להוסיף כאן הרבה מידע...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עד כמה יש חשיבות לשימוש בסיבי פיבר כשעובדים עם פוליאסטר?

 

אני לא יודע אם השאלה עדיין רלוונטית .. בכל מקרה לבניה של מסך החומר המתאים ביותר הוא הבד הרגיל - לא בד ארוג אלא בתצורה של סיבים מפוזרים.

אם יש לך שאלות ספציפיות נוספות אני אשמח לענות ולעזור.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

×
×
  • תוכן חדש...