Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. בקש שיצנזרו את המספר.

 

ב. אני חושב שזה רעיון מבורך, ואף ניתן להפכו למסורת, שכל שנה ייצא לוח. לדעתי, בשער הקדמי ניתן להכניס את הלוגו הקיים (מה עם הלוגו שהבטחתם לשנות?) או את הלוגו החדש, במידה והוא סוף כל סוף ייבחר.

 

ג. הרעיון שחברי הפורום ייצלמו הוא באמת מבורך, ואולי כך אף אחד לא ירוויח אגורה (חוץ מבעל העסק...), וכולם ייהנו.

 

ד. אני מוכן לנסות ולהשיג לנו ספונסר. רק אם תוכלו לומר לי כמה חברי פורום הם קונים פוטנציאליים.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתם עדיין לא מבינים מה מטרת הלוח???

 

מה קשה להבין? את הלוח יקבלו חברי הפורום בחינם בנקודת חלוקה מסויימת (אפשר יהיה להפיץ אותו גם במוסכים ובחניות חלקי חילוף בשביל לפרסם ולהפיץ את הספונר ואת הפורום) וזאת במידה וימצא ספונסר שיסכים לממן את עלות הלוח ובתמורה

שמו או שם בית העסק שלו יזכו להיות בכל עמוד של הלוח.

אף אחד לא דיבר על כסף ולאף אחד לא צריך לשלם, עכשיו יותר מובן?

 

לא ביקרתם במוסכים אף פעם? לא בהיתם :shock: בחזה של הדוגמנית שהיתה על הקיר? בגלל זה לא שמתם לב שהלוח הזה בדרך-כלל מפרסם מוצר או בית עסק.. ראש קשה יש לכם...

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

אני משוכנע שלרוב האנשים לא תהיה בעיה לשלם כמה עשרות ש"ח על לוח שנה, אפילו אם הפורום יעשה קצת רווח לשם תחזוקתו (ומאוד כדאי אפילו, זו סוג של תרומה למקום שמארח אותנו).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
חלאס עם היציאות' date=' ולא לא היה לי אבטיח לשים ליד הדוגמניות....[/quote']

 

מצטער להרוס שוב את השרשור ואני יודע שאני מגיב באיחור רב, אבל דווקא במקום היחיד שבאמת היה צריך אבטיח! party pooper... :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
גילעד - אם תרצה אני מוכן להביא לך אישית אחד כזה.

 

רק שאתה מזמין לי כרטיסים, אז שיהיה בביזנס בסדר? אני לא מת על מחלקת תיירים :lol:

 

שום בעייה רק אל תשכח, אין טיסות ישירות כרגע!

 

אבל ברצינות אם אחד מחברי הפורום מזדמן לו לדבלין אני אשמח לעזור.

 

אבטחים לא אבטחים שיהיה רק טבעי!

 

אפשר לעשות לוח שנה עם מנופחות (מנותחות) לפורום שיפורים (להם קשה עם סטנדרטי) :twisted:.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

גם אם יהיו פוסטמות וגם אם לא, זה לא שיצא למישהו משהו מהדוגמניות האל במציאות אז למה אתה מתרגש מהעניין?

 

הרי ברור שהרוב פה (וגם אלה שתפוסים) היו מתים לאחת הדוגמניות שאתה מצלם. זה כמו הילדים שמושכים לילדות בצמות

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מה הבעיה עם כמה כאלה?

danica-patrick_5.jpg

 

danica-patrick_8.jpg

 

 

danica-patrick_12.jpg

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...