Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור מצער על איביזה צהובה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני חודשיים קניתי איביזה 20VT צהובה אחרי שחיפשתי המון זמן!

יד 3 150K שנת 02 שילמתי 51 אלף עליה המחירון היה 40 אלף.

לרכב הייתה תאונה קלה שתוקנה במסגרת הביטוח לפני 4 שנים בעלות 700 שקל.

עשיתי לה ביטוח והשקעתי 4000 שקל על יישור קו.

לפני שבועיים עשיתי תאונה ושמאי קבע שהרכב מושבת.

עכשיו קיבלתי צ'ק מהביטוח 33 אלף שקל.

אחרי שהורידו כמה אחוזים על תאונה שהייתה ממזמן.

מכה קלה מאוד בכנף שהורידה את הערך "בסעיף תאונה שלא תוקנה"

עוד 6% יד גבוהה

בערך 7% על קילומטר גבוה

ועוד ועוד על כל מיני סיבות.

ותחשבו על הכסף שגם הפסדתי על הביטוח.

פעם הבאה שאתם משתוללים עם הרכב קחו את זה בחשבון.

 

 

גם אני הייתי שם, אומנם עם נזק יותר נמוך, הייתה לי פזו 405 שעלתה לי 10 אלף וחודש וחצי לאחר מכן מצאתי אותה בפרוקיה תמורת 500 שקלים, וגם כאן זה היה בגלל תאונה טיפשית.

זה בהחלט מלמד שיעור או שתיים לעתיד, אבל אני הכי שמח שאף אחד לא נפגע.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
העוד 25% למחירון זה על 40 אלף, לא 300 אלף.

 

האירוניה היא שהשתמשת במטרה של האחוזים להפך ממה שהיא נועדה.

את כביכול טוענת שהכל יחסי ואם זה 40 אלף אז לא נורא לשלם 25% יותר מכיוון שזה רק עוד 11K ולא עוד 75K במקרה של 300 אלף. אכן הכל יחסי, השימוש באחוזים נועד להסדיר את העניין ולמנוע מקרים כאלה בדיוק שהאדם יגיד "זה רק 11K" אבל זה בעצם 25% מהמחירון, על זה הוא צריך להסתכל.

הצורה הנכונה לשימוש היא לגשת קודם לתוספת המקובלת הקבועה באחוזים, נגיד 3% ואז לגזור את זה מהמחיר ולא להפך.

פורסם
עידן, אתה חיפשת רכב ספורטיבי, הוא חיפש רכב ספציפי מאוד, איביזה 20V צהובה.

העוד 25% למחירון זה על 40 אלף, לא 300 אלף.

הוא עשה את השיקול שלו, והחליט שהוא פשוט חייייב את האוטו, יד 3 לשנת 2002 זה סביר, 150 אלף זה גם סביר +, אומנם לא הכי אידיאלי, אבל מה לעשות, זה רכב שנסעו איתו.

באופן אישי, כשרכב כזה: סביר מינוס, היה מגיע אלי אחרי שהמון זמן שחיפשתי (כלומר ראיתי הרבה רכבים כאלה במצב מזעזע), יתכן ביותר שהייתי משלמת את העוד 11 אלף שח מעל המחירון ועושה ישור קו.

בסופו של דבר, היה לו בחניה הרכב שהוא חלם עליו, במצב טוב וגרם לו חיוך כל פעם שהוא הביט לחניה.

נ.ב.

איפה קראתם שהאוטו לא טופל במוסך כמו שצריך ?

 

ואת נטלי יודעת איזה רכב אני חיפשתי ?

 

גם אני חיפשתי בזמנו רכב מאוד ספציפי, פז'ו 106 XSI שנת 96 בלבד (רציתי את השנתון שכבר עם כרית אויר ו-ABS) ונפח 1.6 כמובן,ולא הייתי מוכן להתפשר על צבע שהוא לא כחול,ועל צבע שהוא לא מקורי (רק בעליי רכב צרפתי מזדקן יודעים כמה קשה למצוא אחת עם צבע מקורי ולא מתקלף),ואך ורק רכב עם היסטוריית טיפולים מתועדת,וכמובן,המחלה של רוב,ואני לא אגזים אם אומר 80% מהדגמים הספורטיביים של ה-106:

 

רציתי שילדה נקייה בלבד, או רצה שילדה שולי בלבד.

 

בואי תמצאי לי את הרכב בדיוק עם הדרישות שפירטתי (וכל בעלי ה-106 הספורטיביות יודעים כמה זה קשה למצוא).

 

ופה אפילו לא מדובר על רכב של 40K,בטח שלא 300K שקלים, בזמנו הוא היה במחירון 25K שקל.

 

ובזמנו הרכב הזה היה הפנטזיה הכי גדולה שלי.

 

אז חיפשתי,וחיפשתי,וחיפשתי (חודשיים וחצי), עד שמצאתי:

 

רכב עם צבע מקורי לחלוטין שלא מתקלף באף מקום,עם סאנרוף שלא נוזל,עם היסטוריית טיפולים מהיום שהרכב יצא מהחברה, לא עבר אף תאונה למעט קצה שילדה בגלל רוורס בחנייה (פחח אומן שבדק את הרכב אפילו אמר שהמכה לא תוקנה כי אין מה לתקן, הרכב נסע רוורס,הטמבון לחץ על קורת רוחב, השאיר שריטה,סטו).

 

וכן,לא שילמתי על הרכב 25%, שילמתי על הרכב פחות מ-10% מעל המחירון (אה כן, והרכב היה יד 3 (אני רביעית), עם 157K קילומטר).

 

אז נטלי, אני יודע מזה לקנות רכב מאוד מאוד מאוד ספציפי ולא סתם רכב ספורטיבי (מה גם שזה לא שהיצע הספורטיביות בארץ כזה ענק).

 

ועדיין, לשלם 25% מעל מחירון לרכב שהנתונים שלו לא ממש מדהימים (בלי להכנס למצב מכאני) זה חסר פרופורציות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אז אני רוצה להגיד לך שאני חיפשתי פעם פונטו HGT לעצמי, וכל המכוניות היו זבל אחד גדול. כל המכוניות השמורות היו לא למכירה, אז לא קניתי בכלל!

(ק"מ גבוה, יד גבוהה, תאונות שלדה, שיפורים מצועצעים וכ'). אחרים יקנו, אני לא.

פורסם

ראשית - נעשתה כאן שגיאה בזמן רכישת הרכב, אם הרכב עבר תאונה שגררה ירידה ערך (שהמוכר קיבל עליה פיצוי מהביטוח),

יש לדרוש לראות את המסמכים המתאימים, ובנוסף המחירון הרלוונטי צריך להיות המחירון פחות ירידת הערך.

 

שנית, עידן, אני זוכר שה106 שלך דרשה ים של השקעה למרות שכביכול היתה מאוד שמורה, אז אני לא יודע אם זה מקרה מייצג.

דווקא לי היה מקרה יותר מייצג, כשרכשתי את הפולו 16V בשנת 2002 -

התלבטתי בין 2 : אחת שנת 98 יד 1 עם 60K ק"מ

השניה שנת 97 יד 3 עם 110K ק"מ.

 

בחרתי בשניה כי נראה היה שהיא שמורה ברמות על ,בלי נגיעה בצבע המקורי ומתוקתקת מבחינת טיפולים, וגם שילמתי עליה כ10 אחוז מעל המחירון, ואתה יודע מה : 5 שנים ביחד והיא לא אכזבה אפילו לא פעם אחת, וגם לא דרשה השקעה בכלל מלבד טיפולים שוטפים.

 

(הראשונה דרך אגב, נראיתה מוזנחת ברמות על, מכאנית, חיצונית ומה לא - אבל אני מניח שרבים היו מעדיפים אותה בגלל הנתונים היבשים)

 

אגב, למטבע הסחירות יש שני צדדים, הרכב הראשון שלי היה רכב בלתי סחיר בעליל שלעולם לא הייתי מקבל עליו מחיר מחירון.

השבתתו לאחר תאונה בה מישהו נכנס בי, זיכתה אותי במחיר מחירון מלא, לא לפני שחברת הביטוח ניסתה להפעיל עלי תרגיל מצליח עם שקר גס שהרכב היה חברה לשעבר (עובדה לא נכונה בעליל) -כמובן שהם לא הצליחו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל אתה טועה ובגדול.

 

מלבד חימום בפנים הרכב שלא עבד (המחלה של פז'ו), לרכב לא היתה ולו בעיה אחת.

 

זה שאני פדנט והחלטתי עם קניית הרכב שאני מפרק אותו לגורמים ומסדר בו כל שטות שצריך או לא צריך לסדר,זו כבר בעייה שלי,אבל למעט יחידת החימום שהיה צריך להחליף ברכב כדי לסדר את המזגן, הרכב היה פיקס כשקניתי אותו.

 

ומעבר לזה, אין רכב בן 8 שתקנה,שמור ככל שניתן,שלא יהיה בו איזה משהו לסדר, בין אם זה משהו קריטי או משהו שסובל דיחוי.

 

רוצה לדעת מה סידרתי כשקניתי את האוטו ?

 

החלפתי יחידת חימום פנימי, החלפתי את כל המנורות ברכב,כולל של לוח השעונים (למרות שהכל עבד,אבל רציתי לרענן את התאורה), החלפתי צינורות קירור, עשיתי טיפול שמנים ופילטרים, עשיתי בדיקה כוללת של מערכת החשמל, החלפתי בלמים מקדימה,החלפתי מנורה בנורת בלם אמצעית מאחור,ועוד כמה פיצ'יפקס מסביב.

 

שום דבר מהם לא היה קריטי,ולמעט החימום הכל פעל כשורה (אפילו את הטיפול שמנים ופילטרים לא הייתי צריך לעשות, כי היתה לי חשבונית משבועיים טרם רכישת הרכב,שהוא ביצע טיימינג עם משאבה מותחנים רצועות ושמנים+פילטרים).

 

ובלי שום קשר, שוב, למרות שהרכב באמת היה במצב מעולה,וזו היתה ה-106 היחידה שמצאתי עם צבע מקורי מושלם ללא אפילו קילוף אחד, לא הסכמתי לשלם יותר מדי מעל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אם קנית רכב מעל המחירון כי הוא היה מושקע בX דברים אז למה לעזאזל לא הלכת לעשות הערכת שמאי שהייתה מעלה את ערך הרכב ???

 

ואם יש לך עוד סיכוי לעשות משהו בנידון אז יש דבר שנקרא "הערכת שמאי טרום תאונה" מה שאומר שמגיע שמאי למוסך שהרכב נמצא ומעריך את הרכב כאילו ולא הייתה תאונה (שנתון/יד/ק"מ/תוספות......) ,הדבר ניתן לביצוע (אני עשיתי את זה ) ומומלץ בחום !!!!

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

עידן, מעולה לך שהמוכר הסכים במחיר שרצית.

אולי לפותח השירשור לא היה כזה מזל והמוכר לא הסכים?

זה שלך היה מקרה אחד, לא אומר שגם לבן אדם אחר יהיה מקרה זהה, גם נפש האדם שונה מבן אדם לבן אדם.

במקרה הזה, פותח השירשור החליט שהוא מעדיף לשלם אקסטרה 11 אלף שח בשביל הגשמת החלום.

אף אחד לא יכול להחליט בשבילו אם זה כן שווה לו או לא.

וזה בכלל לא הנושא.

אדון מר אונו טורבו, צר לי על האובדן,

בכל אופן שמעתי מכמה אנשים, שאפשר לבטח את הרכב לפי השווי שאתה מעריך אותו, אבל זה בתוספת תשלום בפרמיה.

להבא תחשוב על זה.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
אייל אתה טועה ובגדול.

 

מלבד חימום בפנים הרכב שלא עבד (המחלה של פז'ו), לרכב לא היתה ולו בעיה אחת.

 

זה שאני פדנט והחלטתי עם קניית הרכב שאני מפרק אותו לגורמים ומסדר בו כל שטות שצריך או לא צריך לסדר,זו כבר בעייה שלי,אבל למעט יחידת החימום שהיה צריך להחליף ברכב כדי לסדר את המזגן, הרכב היה פיקס כשקניתי אותו.

 

ומעבר לזה, אין רכב בן 8 שתקנה,שמור ככל שניתן,שלא יהיה בו איזה משהו לסדר, בין אם זה משהו קריטי או משהו שסובל דיחוי.

 

רוצה לדעת מה סידרתי כשקניתי את האוטו ?

 

החלפתי יחידת חימום פנימי, החלפתי את כל המנורות ברכב,כולל של לוח השעונים (למרות שהכל עבד,אבל רציתי לרענן את התאורה), החלפתי צינורות קירור, עשיתי טיפול שמנים ופילטרים, עשיתי בדיקה כוללת של מערכת החשמל, החלפתי בלמים מקדימה,החלפתי מנורה בנורת בלם אמצעית מאחור,ועוד כמה פיצ'יפקס מסביב.

 

שום דבר מהם לא היה קריטי,ולמעט החימום הכל פעל כשורה (אפילו את הטיפול שמנים ופילטרים לא הייתי צריך לעשות, כי היתה לי חשבונית משבועיים טרם רכישת הרכב,שהוא ביצע טיימינג עם משאבה מותחנים רצועות ושמנים+פילטרים).

 

ובלי שום קשר, שוב, למרות שהרכב באמת היה במצב מעולה,וזו היתה ה-106 היחידה שמצאתי עם צבע מקורי מושלם ללא אפילו קילוף אחד, לא הסכמתי לשלם יותר מדי מעל.

 

אוקיי, אז כנראה טעיתי.

זכרתי שהשקעת הרבה מאוד ברכב הזה במשך השנים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
עידן, מעולה לך שהמוכר הסכים במחיר שרצית.

אולי לפותח השירשור לא היה כזה מזל והמוכר לא הסכים?

זה שלך היה מקרה אחד, לא אומר שגם לבן אדם אחר יהיה מקרה זהה, גם נפש האדם שונה מבן אדם לבן אדם.

במקרה הזה, פותח השירשור החליט שהוא מעדיף לשלם אקסטרה 11 אלף שח בשביל הגשמת החלום.

אף אחד לא יכול להחליט בשבילו אם זה כן שווה לו או לא.

וזה בכלל לא הנושא.

אדון מר אונו טורבו, צר לי על האובדן,

בכל אופן שמעתי מכמה אנשים, שאפשר לבטח את הרכב לפי השווי שאתה מעריך אותו, אבל זה בתוספת תשלום בפרמיה.

להבא תחשוב על זה.

 

 

נו באמת, ההיתבכיינות של פותח השירשור לא מוצדקת בעליל לפי דעתי!

כשהוא ביטח את הרכב אני בטוח שהוא עשה סקר שוק וביטח בחברת הביטוח שבה קיבל את ההצעה הזולה ביותר.

זה ברור מאליו שמתייחסים בשווי הרכב ומכאן גם בגובה הפרמייה לפי מחירון יצחק לוי.

היה לו נח מאוד לבטח במחיר המחירון ולא לפי המחיר שנראה לו לשלם על הרכב.

 

הרכב שלי מבוטח לפי יצחק לוי למרות שברור שהוא שווה הרבה מעל.

אם הייתי רוצה לקבל כיסוי לפי כמה שהוא שווה בפועל הייתי נותן דו"ח שמאי לחברת הביטוח ומשלם יותר בפרמיה השנתית.

פורסם
לפני חודשיים קניתי איביזה 20VT צהובה אחרי שחיפשתי המון זמן!

יד 3 150K שנת 02 שילמתי 51 אלף עליה המחירון היה 40 אלף.

לרכב הייתה תאונה קלה שתוקנה במסגרת הביטוח לפני 4 שנים בעלות 700 שקל.

עשיתי לה ביטוח והשקעתי 4000 שקל על יישור קו.

לפני שבועיים עשיתי תאונה ושמאי קבע שהרכב מושבת.

עכשיו קיבלתי צ'ק מהביטוח 33 אלף שקל.

אחרי שהורידו כמה אחוזים על תאונה שהייתה ממזמן.

מכה קלה מאוד בכנף שהורידה את הערך "בסעיף תאונה שלא תוקנה"

עוד 6% יד גבוהה

בערך 7% על קילומטר גבוה

ועוד ועוד על כל מיני סיבות.

ותחשבו על הכסף שגם הפסדתי על הביטוח.

פעם הבאה שאתם משתוללים עם הרכב קחו את זה בחשבון.

 

לא הגיוני בעליל,

המחירון עליה היה 40K אחרי ההורדות של 6% יד גבוהה ,7% קילומטר גבוהה, ומכה קטנה שהורידה עוד קצת מהמחירון.

 

זה אומר שהמחירון המקורי היה בסביבות ה47-50~.

קיבלת צ'ק על סך 33 אלף מהביטוח, למה? הרי הם צריכים להחזיר לך לפי המחירון, המחירון המשוקלל לפי מה שאתה אומר הוא 40 אלף שקל, או שפשוט מאוד זה לא היה המחירון של הרכב אחרי ששקלול של הק"מ והיד, ד"א יד שלישית לשנת 2002 זה לא כזה גבוהה, ואני לא חושב שבמחירון של לוי יצחק מורידים 6 אחוז על יד 3 לשנתון 2002, כדאי שתבדוק הכל שוב.

אל תוותר על הכסף.

 

זה כמו שארכוש מאזדה 3 (יד ראשונה ליסינג), שנת 2004, אני אהיה יד שלישית, 120K ק"מ, המחירון האמיתי שלה בלי שכלול המכלול הוא נאמר 60 אלף, ואחרי שכלול המכלול הוא פחות 10% על הליסינג, ונאמר עוד 5-6% על הק"מ והיד הגבוהה.

 

מחירון משוכלל בערך 51K, זה מה שאתה אמור לקבל מהביטוח, ובדר"כ זה גם מה שאתה אמור לשלם על הרכב או שאתה פשוט לא חישבת את כל הנתונים האלו כשחשבת שהמחירון הוא המחירון שחשבת.

פורסם

מאוד מצחיק אותי שאנשים נותנים פה עצות לגבי כמה הם היו מוכנים לשלם.

הרי לא אתם קובעים.

אם אני ארצה למכור את האיביזה שלי ויציעו לי רק 7 מעל המחירון מהמון סיבות הכי מוצדקות בעולם, ויהיו לי 5 קונים אחרים שמוכנים עכשיו לתת לי 10 מעל המחירון, נחשו למי אני אמכור. והם יציעו לי 10 מעל המחירון כי הם מכירים את המחירים שדרושים על איביזה טורבו היום ויודעים שזה עדיין משתלם להם וגם ישתלם להם בעתיד כשהם ימכרו בעצמם מעל המחירון.

וזה שזה יוצא הרבה מאוד אחוזים זה גם לא מעניין אף אחד. כנראה שיש המון אנשים בארץ שמוכנים לתת אקסטרה 10 אלף מעל הסכום השרירותי שקבע יצחק לוי. הם יודעים שזה 25% אבל בשקלים הסכום נראה להם סביר וכנראה שגם להמון קונים פוטנציאלים אחרים שמוכנים לשלם את זה ומתחרים על כל איביזה טורבו שיש למכירה. (ורובן יד רביעית פלוס, וימכרו בעתיד כיד חמישית גם מעל המחירון).

 

וכדי שנפיק משהו, איזה לקח מהסיפור אני שואל:

כמה עולה הערכת שמאי לשווי הרכב האמיתי בשוק?

האם חברת הביטוח מחויבת לקבל את ההערכה שלו (אין לי בעיה שייקרו לי את הפרמיה)?

או שהיא יכולה לטעון שלא מעניין אותה להכנס להערכות וסיפורים והאופציה היחידה זה לשלם פרמיה שחושבה לפי יצחק לוי ולתת פיצוי (במקרה תאונה חס וחלילה) שגם הוא לפי יצחק לוי.

פורסם

אתה מתאר מצב מסוים שאנשים שיכולים להסיק ממנו שעליהם לרוץ ולקפוץ על המציאה של איביזה יד חמישית כמוצאי שלל רב בעוד אתה בעצמך קנית רכב שהוא יד ראשונה סטנדרטי.

 

האיביזה אינה מציאה גדולה, לא מדובר ברכב קלאסי או אייקון מוטורי חסר מתחרים נדיר. הסיבה שהוא מבוקש כרגע היא שהוא יחסית עוד "בענינים" חזק ונותן תמורה מעולה. בקרוב הוא התיישן והרכבים החדשים של היום יהיו "האיביזות" של מחר לכן ההשקעה שאתה מדבר עליה שגם אחרי זה החבר'ה ימכרו "מעל המחירון" אינה הגיונית. גם אם ימכר בעתיד מעל המחירון, המחירון יהיה נמוך משמעותית ו"המעל"הזה לא יגיע להשקעה.

 

לדעתי יש לראות כל רכב לגופו, אני מקבל את העובדה שישנם רכבים מבוקשים שנמכרים מעל המחירון והאיביזה הוא אחד מהם אבל זה בתנאי שהוא שמור בצורה קיצונית ובעל נתונים יוצאי דופן ואז סביר לשלם עליו מעל המחירון וגם אז בלא יותר מאחוזים מועטים.

פורסם

קודם כל, הבהרה קטנה: לא התכוונתי שאסור לרכוש רכב וספורטיבי בפרט מעל המחירון, אפילו 11K מעל, אבל לפחות שתהיה הצדקה לכך. מבחינת הידיים- יכול להיות שאתם צודקים, רכב ספורטיבי מחליף ידיים לעיתים יותר קרובות מהסטנדרט. אבל כמות הק"מ יחסית לשנתון? לא מצדיקות לדעתי מעל 11K מעל.

 

בכל אופן זהו לא נושא השרשור בכלל, העיניין הוא שהרכב כבר איננו, הטעות (או לא) כבר נעשתה, והרכב הרוס ומפורק.

הטעות של פותח השרשור הוא שהוא הרשה לעצמו להשתולל עם הרכב, למרות שידע שהוא רכב נדיר יחסית ולמרות כל ההשקעה בו, גם בעת הקנייה, וגם בתיקונים וטיפולים במוסך.

 

אני לא מאלה שחושבים שהרכב הוא "חתיכת פח על 4 גלגלים, העיקר שהבן אדם בסדר, שיישרף הרכב".

כמובן שחשוב שהנהג והנוסעים יצאו בסדר, אבל חבל על הרכב, חבל מאוד.

פורסם

אני לא חושב שמין הראוי שאנשים שמעולם לא קנו רכב משומש ו/או ספורטיבי מכספם הפרטי בתקציב מוגבל, ולא התנסו בחיפוש

וייאוש של אי מציאת אקזמפלר ברמה טובה , בכלל יתנו חוות דעת. (ואני לא רומז רק לבן אדם אחד כאן ,אלא לכמה)

 

בנוסף ,לא יתכן שבן אדם שנוסע בZ4 חדשה יזלזל ברכב כמו איביזה שהוא משאת נפשם של רבים שלא מסוגלים לקנות Z4. (או שההורים לא מסוגלים לקנות להם Z4?)

אתה צריך להבין שככל שהמחירון של הרכב יורד ומספר היחידות על הכביש פוחת, ככה מתחילים לשלם עליו מעל המחירון.

אם תסתכל על כמות הקופרות החדשות על הכביש (2007-2008) , כיום הן נמכרות מתחת למחירון (ולא מעט מתחת),

אבל עוד 5 שנים המחירון שלהן יהיה בריצפה, ילדים מתלהבים ירסקו את רובן , ואז בהחלט תהיה סיבה לשלם מעל המחירון.

בכל מקרה, אין חוקיות, הכל עניין של היצע וביקוש וכמה נראה לך הגיוני לשלם מעל המחירון על רכב שלדעתך שווה את זה.

 

3 הרכבים האחרונים שקניתי היו אקזמפלרים נדירים ובין השמורים בארץ,על שלושתם שילמתי מעל המחירון, ועל השניים שמכרתי גם קיבלתי יותר מעל המחירון (באחוזים ובשקלים) מאשר שילמתי עליהם מלכתחילה, ובכל ה3 ההשקעה השתלמה ובגדול.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...