Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור מצער על איביזה צהובה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צר לשמוע אחי

באמת פספוס על ההשקעה, אבל מצד שני העיקר שאתה בסדר, היום אנשים מאבדים את חייהם על הכביש רק משטויות

תראה את זה כהזדמנות שניה לתקן, מקווה שתצליח בעתיד

Confidence In Motion

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מצטער לשמוע, ואתה בטח לא רוצה לשמוע את זה עכשיו אבל עשית את הטעות הקלאסית - קנית רכב בהרבה מעל מחירון והשתוללת איתו.

 

זה יכול לקרות גם אם אתה נוסע כמו זקנה בת 80, תמיד מישהו יכול לעצור עליך.

פורסם
בקשר למחירון אני מסכים איתך, אבל ראה את נתוני הק"מ והיד של הרכב בהשוואה לשנת הייצור. אני לא הייתי רוכש רכב כזה כלל גם מתחת למחירון.

על מה אתה מדבר?:roll:

היד נמוכה/סבירה לחלוטין אנו מדברים על רכבים ספורטיבים שמחליפים ידיים כמו גרביים (שננהגים בד"כ ע"י צעירים תאבי אדרנלין) ולא על "סקודה מזקן"(לצורך העניין).

 

עצה שלי כנס ל-"יד 2" ובדוק כמה מיאטות,איביזות,קליאו ואימפרזות (דורות ראשונים) יש מתחת ל-יד 3.

אם תמצא יותר מ-10 אתה מקבל את האיביזה שלי במחיר המחירון+דלק 98 לשנה ללא הגבלה.

turboy

פורסם

אני היחידי שחושב שחברת הביטוח דחפה לך פה תוספת "מצליח" בסך 7K ש"ח?

 

אם יש לך יותר מדיי כסף, אז תהנה.

 

אם לא אז הייתי הולך לתביעות קטנות ומנסה להוציא את ההפרש.

 

ובנוגע ל"אל תשתוללו" וכו' - דבר איתי עוד כמה חודשים אחרי שתקנה את הרכב החדש שלך.

פורסם
בקשר למחירון אני מסכים איתך, אבל ראה את נתוני הק"מ והיד של הרכב בהשוואה לשנת הייצור. אני לא הייתי רוכש רכב כזה כלל גם מתחת למחירון.

השוק הזה לא מיועד לרוכשים מהסוג שלך.

 

(רוכשים שקונים יותר מהשכל ופחות מהרגש)

פורסם
היד נמוכה/סבירה לחלוטין אנו מדברים על רכבים ספורטיבים שמחליפים ידיים כמו גרביים (שננהגים בד"כ ע"י צעירים תאבי אדרנלין) ולא על "סקודה מזקן"(לצורך העניין).

 

כשאני מחליף לעיתים קרובות גרביים, אני דואג קודם לשלוח אותם למכונת כביסה, לטיפול, שלא יסריחו.

מן הסתם הנ"ל צריך להיות זהה כלפי רכב:

כשרוכשים רכב כזה עם נתונים כאלה, מן הסתם לפני הרכישה צריך לדאוג שהוא שמור, מטופל וכ', ולא לרכוש רכב בצורה עיוורת ב- 11K מעל המחירון רק כי הוא נדיר/ מיוחד/ ספורטיבי/ צהוב (מה שתרצו) ואח"כ להיכנס גם למוסך ולשפוך שם עוד אלפי שקלים.

המחירון הזה של לוי יצחק נותן בכל זאת כיוון מסויים, אתם לא יכולים לבוא ולומר שהוא לא רלוונטי כלל.

 

השוק הזה לא מיועד לרוכשים מהסוג שלך.

 

(רוכשים שקונים יותר מהשכל ופחות מהרגש)

 

לא ממש הבנתי לאיזה כיוון אתה חותר, אבל כשאני רוכש רכב זה גם מהשכל וגם מהרגש.

פורסם

גיא

לא מסכים עם הנחת העבודה שלך.

ישנם רכבים שלגביהם מחירון לוי יצחק לא נותן שום כיוון.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
השוק הזה לא מיועד לרוכשים מהסוג שלך.

 

(רוכשים שקונים יותר מהשכל ופחות מהרגש)

 

שכל ורגש לא סותרים אחד את השני.

 

אני נוהג על רכב שהוא כולו "רגש" וחסר פרקטיות ווט סו אבר, כנראה שהשוק הזה כן בשבילי ועדיין לא הייתי קונה רכב כזה ב25 אחוז מערך הרכב מעל המחירון :shock::shock::shock:

פורסם
איפה האוטו?

למה אנשים תמיד עושים טעויות ואח"כ באים להתיעץ.

אם חברת הביטוח נתנה לך 33K ש"ח זה אומר שב 3300 ש"ח (10%)אתה קונה מהם את הרכב כמו שהוא.

באותו יום שאתה מפרסם אותו אתה מוכר אותו במינימום של 10K ש"ח.

 

בחלק מחברות הביטוח זה לא אפשרי מכיוון שיש להם הסכם קיבוצי עם מגרש הפירוק.

בנוסף, רכבים מבוקשים כמו האיביזה הזו נחטפים עוד לפני שהם מגיעים למגרש הפירוק. יש בתחום הזה כרישים רציניים שלא סופרים אותי ואותך.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לך, בתור בעל הרכב יש זכות ראשונים.

אם תתקל בבעיות (מה שבאמת קורא לעיתים ברכבים מבוקשים) קצת צעקות ואיומים לפנות למשרד מבקר חברות הביטוח בדרך כלל יעזרו פתאום לסלול את הדרך לקבלת הרכב.

 

הסוד אם יש לך רכב נחשק שעבר כזאת תאונה הוא לגרור אותו ממקום התאונה למוסך שלך עם הוראה מפורשת שאף אחד לא מוציא את הרכב שלך משם (ברור שאתה משתף פעולה עם חברת הביטוח והשמאי שלהם רשאי לגשת לרכב מתי שיחפץ).

 

את ההתנהלות מולם אתה עושה מעמדה של כח כשהרכב אצלך ולא אצלם במגרש.

את התשלום על הנבלה אתה מקזז ישירות מהצק העתידי שתקבל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כי אתה נוהג בZ4 חדשה, למה שתבין מישהו שהחלום שלו היה איביזה צהובה?

 

מה פשר המשפט הזה ?

 

את כותבת כאילו הוא התנשא מעל מישהו,או שחלילה כואב לך שיש לו Z4 חדשה.

 

שורה תחתונה, גם את ה-Z4 וגם את האיביזה ספורט קונים מתוך רגש ולא מתוך שכל.

 

שני אלה רכבים לא הכי פרקטיים,לא הכי נוחים בעולם, עולה יקר יחסית להחזיק אותם (במקרה של ה-Z4 יקר מאוד אפילו).

 

אמר B-TON ואני מסכים איתו לגמרי, רכב ספורטיבי לא קונים עם אותו מערך שיקולים שקונים סקודה פאביה (הפאביה סתם לדוגמא,כי ביטון התייחס למה ש-STIO כתב).

 

פאביה קונים כי רוצים רכב חדש ומודרני,קומפקטי וחסכוני שאמור להיות נוח יחסית.

 

רכב ספורטיבי קונים קודם כל בגלל הריגוש (=מנוע\אחיזה\התנהגות) יוצאי דופן,אחרי זה שמים שיקולי נוחות וכו'.

 

ברכב כמו פאביה הייתי מקפיד מאוד על נושא הסחירות העתידית (שלא יהיה יד גבוה וקילומטראז גבוה,במעמד הקנייה).

 

ברכב ספורטיבי הייתי מקפיד שהרכב לא יהיה עם קילומטראז' מוגזם והייתי מקפיד מאוד לגבי איך הרכב טופל.

 

אני אישית מעדיף לקנות רכב ספורטיבי יד 8 שטופל באהבה (ואיך הוא טופל מאוד קל לבדוק,בין אם על ידי היסטוריית טיפולים ובין אם על ידי בדיקת מצב המכלולים ברכב) מאשר יד שנייה שרק תידלקו וקרעו לו את הצורה בלי לטפל בו כמו שצריך.

 

ומצד שני, מסכים גם עם Z4, שאמנם הייתי מוכן ללכת על רכב עם קילומטראז' יחסית גבוה אבל לא הייתי משלם 25% מעל המחירון.

 

STIO,

 

אתה לא צריך להפגע ממה ש-BTON כתב, רכב ספורטיבי ורכב משפחתי אכן לא קונים מתוך אותו מערך שיקולים.

 

אני יכול להעיד על כך, שכשקניתי רכב לעצמי, קניתי אותו עם יד יחסית גבוהה וקילומטראז' גבוה, אבל הרכב היה שמור ברמות מטורפות,ומצד שני,כשחיפשתי לאבא שלי רכב, הייתי "נאצי" במה שקשור ליד ולקילומטראז', בין היתר כי יש הרבה יותר אלטרנטיבות לרכב משפחתי בתקציב מסויים מאשר לרכב ספורטיבי בתקציב מסויים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן, אתה חיפשת רכב ספורטיבי, הוא חיפש רכב ספציפי מאוד, איביזה 20V צהובה.

העוד 25% למחירון זה על 40 אלף, לא 300 אלף.

הוא עשה את השיקול שלו, והחליט שהוא פשוט חייייב את האוטו, יד 3 לשנת 2002 זה סביר, 150 אלף זה גם סביר +, אומנם לא הכי אידיאלי, אבל מה לעשות, זה רכב שנסעו איתו.

באופן אישי, כשרכב כזה: סביר מינוס, היה מגיע אלי אחרי שהמון זמן שחיפשתי (כלומר ראיתי הרבה רכבים כאלה במצב מזעזע), יתכן ביותר שהייתי משלמת את העוד 11 אלף שח מעל המחירון ועושה ישור קו.

בסופו של דבר, היה לו בחניה הרכב שהוא חלם עליו, במצב טוב וגרם לו חיוך כל פעם שהוא הביט לחניה.

נ.ב.

איפה קראתם שהאוטו לא טופל במוסך כמו שצריך ?

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
השוק הזה לא מיועד לרוכשים מהסוג שלך.

 

(רוכשים שקונים יותר מהשכל ופחות מהרגש)

 

לי יש רכב שקניתי עם השכל, ואני חושב שמעטים הרכבים שמדברים לרגש שלי כמוהו....


×
×
  • תוכן חדש...