Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור מצער על איביזה צהובה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התגובה היחידה שרוב ההודעה שלך שווה היא הוספת שום לתא המטען.

 

לגבי החלק השני אם היית קורא ומבין היית שם לב שאני יוצא נגד העובדה של לשלם "מעל המחירון" על אותם רכבים שהילדים ריסקו כמו שעשה פותח השרשור ובמקרה של אקסמפלר נדיר אכן יש לשלם מעל המחירון אם זה מקובל בשוק אבל בטח שלא 25 אחוז מעל.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי מה הם פראיירים?

תזכיר לי באיזה הפסד אתה תמכור את האוטו שלך בעוד שנה\שנתיים?

רכב זאת לא השקעה כספית, במיוחד לא המכוניות הספורטיביות.

המטרה היא להנות, כל אחד שם את הסכום שהוא מוכן בשביל ההנאה שלו.

אגב, אתה בשנה מפסיד את האיביזה הצהובה + 25% . (בערך)

מישהו קורא לך פראייר על זה?

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

לקנות רכב לא פרקטי במחיר גבוה זה לא להיות פרייאר אלא לקנות לפי רגש (לא רכב שצריכים, רכב שרוצים)

 

לקנות רכב הרוס במחיר גבוה מעל המחירון כאשר בחיפוש נוסף (ותמיד יש) ניתן לבסוף למצוא רכב טוב יותר או במחיר שפוי יותר, זה פראייר.

לא מצאת איביזה צהובה אחרי 5 שנים של חיפושים? אין צורך "להתאבד" על המחיר, קנה רכב שונה ודומה באופיו (האמת שעכשיו אני חושב על זה היות ומדובר בקבוצת וולקסווגן יש הרבה רכבים דומים ועם אותו מנוע)

פורסם

נטלי,

 

אני מסכים איתך שכל אחד קובע כמה הוא מוכן לשלם עבור החלום שלו, אין על זה עוררין.

 

פשוט ציינתי מנקודת מבט אישית שאני לא הייתי מוכן לשלם על רכב כזה כל כך הרבה מעל המחירון, ולא מעניין אותי שזה יצא 11K שקל, כנראה בגלל העבודה שלי אני מכיר רק אחוזים, ו-25% לא הייתי משלם על אף רכב, כולל הרכב שאני קניתי בזמנו, גם במחיר של לא לקנות אותו.

 

גם כשמגשימים חלום,צריך לשים דברים בפרופורציות המתאימות.

 

ואייל,זה בסדר, אני אכן השקעתי המון כסף ואהבה ברכב שלי,אבל בכנות,80% מזה היה השקעה מתוך פדנטיות טהורה, ולא מתוך זה שהרכב היה במצב רע,כי הוא באמת היה שמור.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לקנות רכב לא פרקטי במחיר גבוה זה לא להיות פרייאר אלא לקנות לפי רגש (לא רכב שצריכים, רכב שרוצים)

 

לקנות רכב הרוס במחיר גבוה מעל המחירון כאשר בחיפוש נוסף (ותמיד יש) ניתן לבסוף למצוא רכב טוב יותר או במחיר שפוי יותר, זה פראייר.

לא מצאת איביזה צהובה אחרי 5 שנים של חיפושים? אין צורך "להתאבד" על המחיר, קנה רכב שונה ודומה באופיו (האמת שעכשיו אני חושב על זה היות ומדובר בקבוצת וולקסווגן יש הרבה רכבים דומים ועם אותו מנוע)

נכון,גם עלויות האחזקה זהות:-)

הסיבה שהאיביזה מבוקשת כ"כ היא שהאחזקה שלה זולה.

לתפרן הממוצע(כמוני :wink:) שרוצה רכב מטורבת עם פוטנציאל שיפורים אדיר,אחזקה זולה ואמינות טובה אין תחליף נכון להיום.

לאלו שקונים רכב בחצי מיליון יש אינסוף תחליפים.

turboy

פורסם
התגובה היחידה שרוב ההודעה שלך שווה היא הוספת שום לתא המטען.

 

לגבי החלק השני אם היית קורא ומבין היית שם לב שאני יוצא נגד העובדה של לשלם "מעל המחירון" על אותם רכבים שהילדים ריסקו כמו שעשה פותח השרשור ובמקרה של אקסמפלר נדיר אכן יש לשלם מעל המחירון אם זה מקובל בשוק אבל בטח שלא 25 אחוז מעל.

 

נכון, ועל זה נאמר משפט פשוט מאוד- "פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים".

 

אני לא מכוון את האימרה לפותח השרשור.

 

אתה לא יכול לדבר באחוזים כי זה שונה מרכב לרכב.

להוסיף 25 אחוז לרכב של 20 אלף ש"ח שמור ומלוקק זה לא משתלם?

סתם דוגמא : פולו 16V שנת 97 כמו שהיתה לי בין השנים 2002 ל2006 , קניתי אותה כשהמחירון היה גבוה ושילמתי סכום מסויים מעל (משהו כמו 10 אחוז מעל) , כשמכרתי אותה המחירון היה משהו כמו 25 אלף ש"ח וקיבלתי עליה 25 אחוז מעל המחירון (משהו בסגנון).

הקונה קיבל רכב עם ק"מ נמוך אחרי טיפול טיימינג בחברה ,כל מיני תוספות ואחרי אין סוף ליקוקי ווקס ותחזוקה מונעת בשל אובר פדנטיות.

מה שאר האופציות שהיו לו בשוק? רכבים יד 7-6 עם ק"מ גבוה שצריכים ים של השקעה. (ברכב הזה עלות מצערת בחברה יכולה להגיע ל3K פלוס מינוס לדוגמא), אז מה ? לא היה שווה לשלם 25 אחוז מעל?

 

דרך אגב, בזמן שקראת את ההודעה שלי, הרכב שלך איבד במחירון בערך את מה שהבחור עם האיביזה שילם מעל המחירון :D

(אל תיקח אישית) אז קצת פרופורציות בבקשה.

 

עידן, אני ואתה באותו ראש. שאל את מוסך רון כמה כסף שפכתי לאחרונה על אובר פדנטיות בין היתר על הקדמת טיימינג :D

 

ועוד דבר קטן : אם רכבו של פותח השרשור עבר תאונת שאסי או קצה שאסי, לא הייתי נוגע בו מלכתחילה.

אם זה סה"כ החלפת כנף, זה שומדבר.

 

בקשר להפחתות באחוזים, הייתי מזין את הנתונים בתור התחלה לאתר האינטרנט של לוי יצחק לוודא שאכן מדובר ביד גבוהה וק"מ גבוה. הימור שלי שמבחינת היד לפחות - לא מדובר ביד גבוהה.

 

נ.ב. תוודא וזה חשוב מאוד, שהביטוח עושה העברת בעלות . כשהשבתתי בזמנו רכב , קיבלתי פתאום בדואר אחרי שנה, בקשה לתשלום טסט - מסתבר שהרכב מהביטוח עבר לסוחר שלא העביר בעלות !

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

 

ועוד דבר קטן : אם רכבו של פותח השרשור עבר תאונת שאסי או קצה שאסי, לא הייתי נוגע בו מלכתחילה.

אם זה סה"כ החלפת כנף, זה שומדבר.

 

!

 

 

מסכים עם כל מה שרשמת בהודעה המצוטטת(הכוונה למלאה), אבל לא עם האמרה הנ"ל במלואה, וכוונתי לכך שאם מדובר על קצה שלדה שלא מהווה סכנה בטיחותית ואין לו משמעות פרט לשכירות וזאת לפי בדיקה של מכון מוסמך(סטייל טכניון אבל לא חייב)

אז עדיין ניתן לשלם מעל המחירון בשביל אקזמפלר מיוחד, אולי לא 10K , תלוי באופציות

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

מצטער.רכב עם קצה שילדה מאבד את "זכותו" להקרא אקזמפלר נדיר/שמור.

רכב עם קצה שילדה, לא שווה גם מחיר מחירון, לא משנה כמה הוא שמור. זאת הדיעה שלי.

גם אם לא מדובר בנזק בהתנהגות או בטיחות הרכב , וזה אושר ע"י מהנדס כלשהו, מדובר במכה אנושה לסחירות של הרכב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עוד להבנתי למה אתם נכנסים לכיס של הבחור?

היה לו חלום לקנות את הרכב הזה ,הוא הגשים אותו במחיר של כמה אלפים יותר ,עוד לא הבנתי מה רע בזה.

מי שמחפש היגיון בקניית רכב הייתי ממליץ לו לעבור לטוסטוס ב1000 שקל .

במה זה כל כך שונה אם בן אדם קונה רכב מהחברה ולאחר שנתיים הוא מקבל על הרכב שני שליש מהסכום.

סה"כ כשקונים רכב ,האופטימיות באויר ואף אחד לא בונה על זה שהרכב יושבת . במידה והוא לא היה עושה תאונה אז הוא היה מוכר לבסוף את הרכב בהפסד של כמה אלפים בודדים ,נו זה כזה קריטי?.

בקשר לבחור עם הz4 הבנתי את הכוונה שלך ,אבל היא לא נכונה , תסכים איתי שבמידה ותפרסם את הרכב למכירה ,מעט מאוד אנשים ייתקשרו ולא בגלל שהרכב לא טוב או משהו בסגנוון אלא בגגל שלמעט מאוד אנשים יש את הכסף לשלם על הרכב הזה, שלא כמו האיביזה שבמידה ולא נכנסת ליד 2 באותו יום שהמודעה פורסמה רוב הסיכויים שהיא כבר תרד בערב כי הרכב יימכר

ופה ידידי מדובר בחלומות של אנשים ואני לא מכיר הרבה שיכולים להגשים חלום ,אבל הם יוותרו עליו בגלל שלא "בזין" שלהם לשלם כמה אלפים מעל המחירון ,כי אם כך הדבר אז לא באמת "חלום".

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

פורסם

אתה צודק, אבל זה דבר אחד להגשים חלום ודבר אחר לגמרי לשלם 11K מעל המחירון ועוד 4K ליישור קו.

בכסף הזה הוא יכל לקנות איביזה מאותו הדגם בצבע אחר ולהשקיע את הכסף בצביעה חדשה לכל הרכב באותו סכום.

אני מאמין שהוא גם היה מוצא אחת עם ק"מ יותר נמוך.

 

קרה מה שקרה והרכב הושבת, הוא יצא בלי נזק פיזי אלא רק עם חור בכיס, זה גם כואב אבל לפחות הוא הפנים שני דברים חשובים.

א. לא קופצים על רכב בגלל שסוף סוף מצאת אחד.

ב. אם כבר קפצת עליו אז תזכור שהיה לך קשה למצוא אותו ותשמור עליו.

 

לפותח השירשור.

קח את זה בקלות, כסף בא וכסף הולך אבל ניסיון חיים לא נעלם לאף מקום :)

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

מה נתפסתם על הבחור?

אז ישר קו ב4K, זה לא אינדיקציה לבעיה ברכב, רק 2K יכול להיות צמיגים.

גם הקילומטראג' לא הופך אותו למצב גרוע.

פורסם

חשבתי שזה ברור שרכב שנותנים עליו סכום גבוה מעל המחירון לא זקוק ליישור קו...

אחרת בשביל מה משלמים בעצם מעל המחירון? בין היתר זה על כך שהרכב מיושר.

לקנות גרוטאה מוזנחת רק כי זה רכב נדיר, לא משרת אף מטרה של אף אחד.

 

נ.ב. לא הייתי מחשיב צמיגים כיישור קו.

אני מדבר על יישור קו מכאני : טיימינג, קלאץ' ושאר דברים יקרים מאוד במנועים האלה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ישור קו יכול להיות באמת צמיגים, גופיות לרכב\ריפוד חדש.

קניית בובות לתליה על החלונות האחורים, קוביה פרוותית לתליה על המראה, מראה פנורמית, כיסוי הגה, שטיח לדש בורד.

מים לוישרים.

עץ ריח (או פחית).

זפויילר, לדים לפנים הרכב (אולי אפילו מנורות כמו במונית הכסף?)

ולנטיין 1.

בליינדרים.

 

כל אחד והישור קו שלו.

:lol::twisted:

הפאביה נמכרה.:-(

 


×
×
  • תוכן חדש...