Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה בטוח שמדובר בפיוז של 2 אמפר? מנסיוני ל HUים יש פיוזים בערכים של 5-10 אמפר.

 

בכל מקרה ולפני שתעשה נזק, בדוק שהכל מחובר כמו שצריך ושאין קצר בין חוטים מאחורה.

בכל מקרה 2, האם מדובר במכשיר שהבאת מתאילנד ופתחת עליו שרשור אחר בזמנו? לא הייתי פוסל אפשרות שהמכשיר תקול.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

המכשיר לא נראלי עם בעיה או משו ...

והמכשיר הגיע עם קופסת פיוזים של 2 אמפר ..וזה בדוק..אני מבין באלקטרוניקה קצת וגם קצת עזרה ממישו מתמחה..בחשמל.

אני יקנה פיוז של 5 אמפר ונראה אם התקלה ממשיכה...

פורסם

תבדוק טוב את החיווט לפני שאתה עונה על השאלה הזו:

אתה בטוח שהחוט שאמור לקבל מתח אחרי סוויץ' מקבל מתח מהמקום הנכון והחוט שאמור לקבל מתח קבוע אכן מקבל מתח קבוע מהמצבר ואין שום "קומבינות" או גישורים כלשהם בין שני החוטים האלה?

 

לי אישית נראה שהפיוז 2A הזה אמור בסך הכל להגן על קו המתח שמגיע מהסוויץ' ומעביר זרם נמוך יחסית ומה שקרה זה שאיכשהו חיברת על קו המתח של הפיוז הזה גם את החוט שאמור לקבל מתח קבוע מהמצבר (חוט שצריכת הזרם בו גבוהה משמעותית) וביגלל זה הפיוז הקטן לא עומד בעומס.

 

בדוק את הנושא לעומק וחזור עם תשובות.

פורסם

החוט הצהוב מחובר לפלוס הקבוע ! החוט השחור מחובר למינוס כמו שצריך ..

החוט האדום מחובר לסוויץ' ..(ודבר שמוכיח שזה נכון זה שכשאר רק החוטים של הצהוב והשחור היו מחוברים והאוטו היה דלוק והסוויץ פתוח הרדיו לא עבד וכשאר התווסף החוט של הסוויץ הרדיו התחיל לעבוד )

יש לציין שפתחנו את הרדיו והתאמנו תחוטים (=את החוטים. קשה להשתמש בשפה תקנית?) לפי הרשום על המעגל במדויק , נבדק שאכן כל חוט מגיע במדויק לאיפה שצריך לפחות 10 פעמים.

פורסם

כשאתה שומר תחנות ברדיו וסוגר את הסוויץ', התחנות נשמרות?

בכל אופן, אם הפיוז הזה יושב על הקו שמכניס מתח קבוע לHU, שים שם פיוז 5-10 אמפר בלי לחשוש. כימעט כל HU שראיתי עד היום מגיע עם פיוז 10 אמפר על החוט של המתח הראשי שלו.

פורסם

וואי את הקטע עם התחנות לא בדקתי אני יבדוק ויחזיר תשובה ...

אממ אני ישים פיוז של 5-10 אמפר ...

אגב ה-hu שאתה מדבר הם בעלי קופסת פיוז ? (כולל שנאי ומעגל כזה..) או רק פיוז נטו עם בית פיוז ?

פורסם

אצלי (פיוניר 690UB) יש על החוט הצהוב את הקופסא השחורה המרובעת שבה נמצא מסנן הרעשים ולפני הקופסא (מכיוון כניסת המתח כמובן) נמצא על החוט בית פיוז לפיוז 10A רגיל אדום של רכב (לא פיוז זכוכית כמו אצלך).

פורסם

כן זה את זה אני יודע ..לכל דבר ברכב יש פיוזים אדומים כאלה ..בניגוד אלי יש זכוכית...אני מקווה שאני ינצא משהו 5-10 a זכוכית אם יש חיה כזזאת..

אם לא אני יכוון תמערכת כבר בצורה אחרת..

תודה על העזרה ...

אנשים שיש להם מושג אולי עוד מה יכולה להיות הבעיה זה יעזור לי ..

 

תודהה..

פורסם

עיינתי שוב בהודעה השנייה שרשמת בשרשור הזה.

 

1. מה זה נייר כסף על הפיוז?

2. למה הכוונה שאתה עובד עם המערכת בגישור? אני מקווה שברור לך שלא ניתן לגשר רדיו-דיסק :?.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...