Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרמקולים עובדים ושומעים בהם סבבה הם 400W והקומפונט 250W ישמעו פחות אם אני יחליף ביניהם.

 

לא, לא ישמעו פחות, הנתון הזה של ההספק לא משקף את העוצמה בדציבלים של הרמקולים.

 

ה"מגבר משהו מרובע" זה לא מגבר, זה קופסא שמכילה מעגל אלקטרוני לניתוב התדרים שכל רמקול מיועד לעבוד בו.

ללא הקרוס (ע"ע משהו מרובע) הרמקולים יתקלקלו מהר מאד.

 

המליצו לך להתקין את הקומפ' מקדימה ולחבר אותם למגבר. כנ"ל לגבי הסאב. אם עדיין תרצה גם רמקולים מאחור או שתשאיר את ה 6X9 או את הקידמיים הנוכחיים שלך, ותחבר אותם ישירות לרדיו דיסק, כדי שלא "יגנבו" את ההצגה.

 

והכי חשוב סבלנות, לאט לאט ולעשות חיפוש על כל שאלה שיש לך, ענו בפורום הזה כבר על הכל.

מתחדשת*

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

סאב פיונר 1200W

מגבר1200W spaidking משהו כזה.

2 רמקולים + סאב מחוברים למגבר וקומפונט מחובר מקדימה.

עכשיו שאני מגביר גבוהה שומעים את הרמקולים צועקים והסאב לא שומעים את כל העוצה שהוא יכול להביא.

אמרו לי שכדי שאני ישמע את כל הכוח שיש לסאב אני צריך לחבר אותו ישירות למונו,זה נכון?

ולחבר שלי יש סאב 800W ומגבר פיונר 1000W ושהוא מגביע גם ל62 שומעים כל מילה בבירור ואת הסאב..

למה אצליי זה לא שומעים בבירור את השירים?

×
×
  • תוכן חדש...