Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי דייהטסו אפלאוז

עכשיו אני רוצה לקנות סאב ומגבר לרכב.

כרגע יש לי 2 רמקולים אחור יים אבל אני אקנה עוד 2 רמקולים לקדימה של הרכב.

אני רוצה לחבר סאב מגבר + 4 רמקולים ואני צריך המלצה למשהו טוב ולא יקר.

 

יש לי 2 רמקולים אחורים 400W של פיונר ומערכת 2950 של פיונר

והמוזיקה שאני שומע זה מזרחית רמיקסים ורגילים =]

התקציב עומד על 1500

תודה=]

פורסם

מה שאתה צריך בעצם זה קומפוננט סאב ומגבר 4 ערוצים. את הרמקולים האחוריים תחבר ישירות לרדיו דיסק

קומפוננט טוב בתקציב זה מורל פולס.

פורסם

האם התקציב הנ"ל כולל התקנה וחיווט?.

 

אם כן אז יהיה קשה מאוד להגיע למשהו סביר.

 

חיוט - 200-250 (8 GAUGE).

התקנה - 300 שקל +\-

נשאר 1000 שקל בערך.

 

מגבר - MAGNAT ROCK , מגבר 4 ערוצים , לא פחות מזה.

להגברת סאב וסט קומפוננט קידמי.

כמו שנאמר , ה6X9 יעברו להגברת הרדיו דיסק.

 

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=132198

 

כ-680 ש"ח.

 

סאב קיקר C12, כ300 שקל.

 

סה"כ 1480, ותבנה תיבה.

אחרי זה תקנה קומפוננט קידמי בכ400 שקל .

 

סטס.

פורסם

בסוף קניתי סאב של פיונר 1200W + מגבר עם ציור כזה של ספיידרמן מאחורה 1200W

4 יציאות + 2 רמקולים קדמיים 250W + תיבה לסאב + כל החיבורים שצריך לחבר ב-1200 שקל

זה שווה ??

עכשיו השאלה שלי היא המערכת שלי מגיע עד 62VOLIUM מערכת פיונר 2950 אני יכול להגביע עד הסוף וזה לא יהרס?

ויש לי 2 רמקולים אחורים 400W של פיונר שמתחברים למגבר ושאני מגביר הם צורחים אמרו לי שהרמקולים כבר הלכו כי הגברתי גבוהה שלא היה לי מגבר וסאב,איזה רמקולים כדי לי לקנות שישמעו חזק?

ושאלה אחרונה זה שהמגבר חם זה אמור להיות או שזה אומר שמשהו לא טוב?

ותודה לעוזרים.

פורסם

לא הלכת לפי המלצות פה בפורום וכנראה שלא עשית החלטה לא נכונה. אבל לא בוכים על חלב שנשפך העיקר שתהנה ממה שקנית

את הרמקולים של קדימה תעביר לאחורה ותשים קומפוננט מקדימה והפעם תקשיב למה שאומרים לך! ותחבר למגבר רק את הקומפוננט

פורסם

חבל שלא הקשבת לחבריי הפורום .(בד"כ עדיף ללמוד מטעויות של אחרים ולא להתנסות בעצמך)

עכשיו לגבייי הקנייה שלך ממליץ כמו מי שמעליי להחליף לקומפוננט מקדימה ואת הקדמיים תשים מאחור .

מקווה שהמגבר יחזיק לך את הסאב ולא תתחיל לסבול מפרוטקשיינים ,כנראה גם כיוונו אותו כך שהוא לא מתאמץ (חתכו אותו גבוהה).

הסאב הזה 400 RMS ולא מאמין שהמגבר שלך מספק לו חצי מזה.

פורסם

יש לי רמקולים אחורים 400W של פיונר

וקומפונט קדמי 250W של audiobank שיש להם גם מגבר משהו מרובע כזה + 2 טורטים קיבלתי איתם.

 

עכשיו כדאי לי את הקומפונט לחבר למגבר ואת הרמקולים האחורים ה=400W להעביר לקדימה ולחבר ישירות למערכת ?

 

כרגע מקדימה אין לי רמקולים רק אחורים של הפיונר.

 

וקומפונט שעוד לא חובר 250W

פורסם

את האחוריים אין לך למה להעביר קדימה כי מדברייך הם תקולים . אז רק להחליפם כדי לא להרוס את כל הסאונד באוטו.

הסט שבידך נורא זול אבל אם רק זה מה שיש ברשותך ואין עוד תקציב אז תתקין את הקומפוננט מקדימה (מחובר למגבר) ואת האחוריים תנתק .

אני במקומך הייתי משדרג את הסט הקידמי .

פורסם
את האחוריים אין לך למה להעביר קדימה כי מדברייך הם תקולים . אז רק להחליפם כדי לא להרוס את כל הסאונד באוטו.

הסט שבידך נורא זול אבל אם רק זה מה שיש ברשותך ואין עוד תקציב אז תתקין את הקומפוננט מקדימה (מחובר למגבר) ואת האחוריים תנתק .

אני במקומך הייתי משדרג את הסט הקידמי .

 

הרמקולים עובדים ושומעים בהם סבבה הם 400W והקומפונט 250W ישמעו פחות אם אני יחליף ביניהם.

×
×
  • תוכן חדש...