Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שמלאן מגעיל מנעלין ואני פטריוט דגול, איפה בדיוק הסטירה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פטריוט של איזו מדינה? :)

 

וואלה הפתעת אותי, הייתי בטוח שאחרי שרשור הלחימה הגדול, דווקא תכין עצומה בעד טורקיה.

 

 

לדעתי הטורקים עויינים את ישראל מסיבה אחרת לגמרי:

769061kd6.jpg

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אני שמח שי שהרושם שלך מטורקיה שונה משלי, אני בטוח שיש יוצאים מן הכלל, אני פשוט הייתי בנופש דווקא במלון מפואר מאוד ,אבל התחושה כשיצאתי לשווקים הייתה פשוט גועלית , אחרי רבע שעה של סיבוב שם לקחתי מונית חזרה והייתי במלא מקומות אחרים בעולם שם נחשבים ללא הכי אוהדי ישראל ושם דווקא הרגשתי טוב יותר , לגבי התעשיה הטורקית , אל תשווה בבקשה ל"ראש היהודי" אז מרכיבים שם הרבה יצרנים בגלל כוח עבודה זול וקרבה גיאוגרפית וכן אני מריח כאן ויכוח מתמשך.. אבל אני מאמין בישראל ביכולת בפיתוח ובכל השאר.

 

זהו שאני לא יצאתי לשווקים ולא הייתי באיזורים התירותיים. הנסיעות שלי לשם היו נסיעות עסקים ולכן הייתי במקומות שמקבילים לאשדוד וחדרה של טורקיה ולא תל אביב וירושלים. אני פגשתי אנשים רגילים שלא חיים מתיירות ולכן כנראה הרושם השונה.

 

מעניין מה תייר היה אומר אחרי ביקור בשוק הכרמל. הוא היה טוען שאנחנו מדינה של רמאים וגנבים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לדעתי הטורקים עויינים את ישראל מסיבה אחרת לגמרי:

זאת סיבה מוצדקת מאוד!!!

אני חייב לציין שמי שהפתיע את מי זה אתה אותי כי אם אתה לא מבין שהביקורת שלי, של שמר ושל כל השמאל על המדינה באה מתוך אהבה עצומה למדינה ולמה שקורה לה, אז כנראה שאתה ממש לא מבין מה הולך פה במדינה.

בקשר לנעלין, אני מקווה שאתה מבין שגם זאת בדיחה, לא הייתי שם מעולם ולא אהיה לעולם בשום הפגנה אלימה שפוגעת באזרחים ישראלים אחרים!

 

הוא היה טוען שאנחנו מדינה של רמאים וגנבים.

 

קודם הוא היה צריך לקחת מונית לשם.

כבר במונית הוא היה מקבל את הרושם הזהֱ :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה לא רק טורקיה, זה כל העולם.

גם תאילנד וכל המדינות שהרבה טסים לשם, פשוט לעשות חרם.

הם עושים מיליונים על התיירות הישראלית שטסה לשם ואם ימשיכו לטוס אחרי התנהגות כזאתי, פשוט נצא פראיירים.

 

כל העולם שם ז*ן כשהפציצו אותנו וכשאנחנו מפציצים הם פתאום מדברים, אז שיקבלו בראש.

לא תקבלו תיירים ונראה איך הם ידברו אחרי שהכיסים שלהם יהיו ריקים.

 

יום טוב.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אמיל יצאת פעם מהארץ?:roll:

כן, הכי טוב להחרים את כל העולם ולנפוש בחדרה. רעיון מעולה וידידותי לסביבה

חזק ואמץ

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם
תורכים חביבים שמארחים אותנו באנטליה?? איפה אתה חי ידידי? במקרה הטוב הם רואים בך ארנק מהלך, לגבי החרם ברגע הראשון שראש הממשלה שלהם פצה את הפה וראיתי את צילום השלט שנתלה בשוק באנטליה שאמר"אין כניסה לרוצחים ישראלים" זה היה ברור שכף רגלי לא תדרוך שם, מעבר לזה גם אחרי הביקור הראשון והאחרון שלי שם בשנה שעברה החלטתי שכף רגלי לא תדרוך שם והייתי במקומות רבים בעולם בכדי לזהות יחס אוהד ושל הטורקים לא היה כזה, כפי שאמרתי ישראלים הם לא אוהבים ורק עכשיו בזמנים קיצוניים כמו אלו פשוט רואים את פרצופם האמיתי-ערבים כמו כולם ולא "ערבים אירופאים" ולא בטיח. אני אשתדל להחרים כל דבר שיוצא משם וברוב המקרים הוא גם עשוי ח*א ובטח שלא אדרוך שם לעולם כמו שלא אסע פעם נוספת לקשמיר או למצרים וגם שם הייתי ונהנתי יותר מבטורקיה .

 

 

צודק

זה מה שרוב האנשים לא מבינים ,כל המקומות האלה מתייחסים אלינו בכבוד רק בגלל אינטרס כלכלי. לא תביא כסף-לא יהיה כבוד.

פורסם
זה לא רק טורקיה, זה כל העולם.

גם תאילנד וכל המדינות שהרבה טסים לשם, פשוט לעשות חרם.

הם עושים מיליונים על התיירות הישראלית שטסה לשם ואם ימשיכו לטוס אחרי התנהגות כזאתי, פשוט נצא פראיירים.

 

כל העולם שם ז*ן כשהפציצו אותנו וכשאנחנו מפציצים הם פתאום מדברים, אז שיקבלו בראש.

לא תקבלו תיירים ונראה איך הם ידברו אחרי שהכיסים שלהם יהיו ריקים.

 

יום טוב.

אמיל, אל תשכח את חמלניצקי ב 1648 ואת האנגלים שטבחו בנו ביורק בימי הביניים.

אמא שלי, ילידת אוסטריה אמרה שאם נתחשבן עם כולם, נגיע לשומקום.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

ומה זה קשור אם הייתי בחו"ל או לא?

אז מה עדיף לעשות? להמשיך ולצאת לאותם המדינות שיוצאות נגדנו? מה עשינו בזה?

או ש"רק" בטורקיה לא לנפוש ונגמר הסיפור. פשוט וקל.

 

אותם המדינות ימשיכו לחרבן לנו על הראש ואנחנו נמשיך לטוס לשם, בכייף.

ואני לא אומר לא לטוס לשם בחיים, אלא תקופה מסויימת.

 

אבל תכלס מה זה משנה, אנשים ימשיכו לטוס לשם, להודו "לתפוס סאטלה", לתאילנד...

בכייף שיהנו שם.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
למען האמת, ביקרתי במהלך חיי פעמיים בטורקיה, האחרונה שבהן היתה לפני כשנתיים.

בשני הביקורים זכיתי להכיר אנשים נחמדים. אנגלית הם אומנם לא כל כך מבינים, אבל בניגוד לצ'כים (שעל ה"חוויה" שלי איתם סיפרתי לפני ימים אחדים), תמיד מלאי רצון לעזור.

אלעד, היחס הזה השתנה ממזמן.

בתור אחד שנוסע כל שנה לטורקיה, בסוכות בתחילת השנה הייתי שם כהרגלי ופשוט הזדעזעתי מהיחס שלהם לישראלים.

הם התחילו לזלזל בנו בצורה מביישת לחלוטין ולעשות פרצוף על כל דבר קטן.

כבר מאז אמרתי שאני לשם לא חוזר.

נ.ב ועזוב את זה שהם נון-סטופ רק מחפשים איך לרמות ולגנוב ישראלים.

 

חבר'ה אל תסעו לטורקיה,לא מגיע להם לקבל שקל מאיתנו. תנו להם להתייבש!

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם
מעניין מה תייר היה אומר אחרי ביקור בשוק הכרמל. הוא היה טוען שאנחנו מדינה של רמאים וגנבים.

 

מעטים התיירים בארץ שלא מבקרים בשוק הכרמל..

2001 Opel Astra 1.6


×
×
  • תוכן חדש...