Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעבר לחרם כאקט של החזרת הכבוד העצמי, אני חייב לציין שעם הלך הרוח של הציבור והממשל התורכי והרוח הגבית שהוא נותן לשנאת הישראלים שם, פיגוע במלון מלא ישראלים בטורקיה (חו"ח)הוא רק עניין של זמן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חבל שלממשלה אין כבוד, כל היום שמעתי בחדשות שהמצב עדין ושאסור לישראל (או שישראל לא רוצה) לעשות צעד קיצוני מכיוון שטורקיה היא מעצמה חשובה.

 

חברים טורקיה היא לא מעצמה ולא נעליים, הם מה שהם בזכותנו.

 

אנחנו (בדיוק כמו האמריקאים עם העניין של הנפט) יצרנו את המושג "טורקיה מעצמה".

 

 

אתה כותב שטויות נתנאל.

 

לא סתם היה אמור להיות התרגיל הצבאי המשולב,תורכיה כיום היא מדינה שאי אפשר להתעלם ממנה מבחינה צבאית ואני לא מדבר על העניין של מלחמה ביננו לבין תורכיה,אני מדבר על כך שביום מן הימים שישראל תחליט לפגוע במתקני הגרעין באיראן זה כנראה יהיה דרך שיטחה של תורכיה,אל תשכח שכשנפגע המתקן הגרעיני בסוריה הכניסה לסוריה היתה מכיוון תורכיה ובמצב של מלחמה עם אחת מהמדינות החביבות עלינו (סוריה\איראן) אתה מאוד תרצה שתורכיה תיהיה חלק מהקואליציה שלך.

 

ישראל מקיימת את התרגילים המשותפים כבר במשך שנים ואי קיום התרגילים האלה היא סוג של משבר לא קטן עם תורכיה.

 

ולמרות מה שכתבתי על כמה תורכיה מדינה חשובה באיזור,אני חושב שצעד מתבקש לאור התנהלותה בענייננו בשנה האחרונה היה לשלוח את שגרירה חזרה לארצו,כי אנחנו כבר מבליגים יותר מדי.

כשבניין עובר רעידת אדמה לעיתים ניתן לשקם אותו בהליך ארוך ומורכב ולעיתים אין מנוס מלהפיל את הבניין ולבנות אותו מחדש.

 

השאלה הגדולה היא אם כבר עברנו את נקודת השיקום עם תורכיה וצריך עכשיו לשבור את כל הכלים ולהתחיל מחדש או שמא תהליך ארוך של שיקום לפנינו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עזבו טורקיה, הגיעה הזמן לעשות חבילות נופש לתאילנד. נכון שטורקיה זולה יותר ואפילו משמעותית אבל לדעתי אין מה להשוות בין טורקיה לתאילנד מבחינת הכיף היופי והחוויות שאפשר לחוות אפילו בחופשה קצרה. שלא לדבר על האנשים בתאילנד שהרבה יותר כיף להמצא סביבם מאשר הטורקים שאין לדעת מה בראשם בימים אלו.

פורסם
כשבניין עובר רעידת אדמה...

 

 

מעניין שבחרת דוקא בדוגמא הזאת כי בפעמיים שטורקיה עברה רעידת אדמה אלימה (7.4 בסולם ריכטר), לא זכור לי שכוחות אירנים הגיעו לעזור בחילוץ. גם לא כוחות סורים.

 

אבל המשלחת הישראלית היתה אחת הראשונות שנחתה שם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עזבו טורקיה, הגיעה הזמן לעשות חבילות נופש לתאילנד. נכון שטורקיה זולה יותר ואפילו משמעותית אבל לדעתי אין מה להשוות בין טורקיה לתאילנד מבחינת הכיף היופי והחוויות שאפשר לחוות אפילו בחופשה קצרה. שלא לדבר על האנשים בתאילנד שהרבה יותר כיף להמצא סביבם מאשר הטורקים שאין לדעת מה בראשם בימים אלו.

 

אני תומך ..8)

פורסם

מה זאת אומרת? - אפשר לעשות משהו אחר חוץ מלקטר?

זאת הבעיה עם העם שלנו - מז**** אותנו מאחורה ואנחנו נאנקים, אבל לא מתנגדים ואפילו חוזרים לעוד.

ככה זה כשהממשלה דופקת אותנו וככה זה גם כשמדינות אחרות פוגעות בנו.

אנחנו עם כזה שיודע לבכות אבל לא מסוגל/ לא מעוניין לעשות כלום עם זה. נראה לי שזו בעיה גנטית, אפילו החגים שלנו נראים ככה - דפקו אותנו, הרגו אותנו, בואו נאכל משהו..

 

לא יכול להיות שמישהו ירביץ לי ולמחרת אני אלך לקנות אצלו בחנות כי הוא יותר זול. המצב הזה לא קיים בשום מקום אחר בעולם חוץ מבישראל.

אני באופן אישי ניסיתי להתחיל עניין של עצומה בפורומים בנושא או שניים שמטרידים את כל המדינה, נרשמו אולי 10 אנשים. מגיע לנו.

בריאות לכולם!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כש כבר חשבנו ששמענו וראינו את הכול הנה בא עוד הפתעה:

ארדואן: ליברמן תכנן לתקוף את עזה בנשק גרעיני

 

עד לאן אפשר להדרדר עוד? מה יהיה הצעד הבא? שהוא יגיד שבינינו תאי גזים לפליטים פלסטיניים אומללים?http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/958/388.html

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לרגל עונת החגים והחופשות שבפתח, אנצל את הראיון שנערך עם שר התיירות כדי להקפיץ את השרשור הזה ולהזכיר לכולם שטורקיה היא עדיין מחוץ לתחום.

 

שנה טובה וחג שמח!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד,

:mm_yeah:

 

אני בכלל חושב שישראל צריך להראות קצת עמוד שדרה ולהפסיק לספק טיסות רבות ותקופות לטורקיה.

שישמרו על השקט האסטרטגי וישאירו את התיירות הידותית בבית.

מספיקות כמה טיסות בודדות (מאוד) ע"מ לספק צרכים של תושבים טורקים-ישראלים או טיסות ביניים.

מעבר לזה, שום דיל לא צריך להופיע באתר של חברת נופש ובטח שלא לפרנס אותה.


×
×
  • תוכן חדש...