Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לרוב אני לא אוהב להגיב בדיונים פוליטיים אבל אני יחרוג ממנהגי ואגיד מספר דברים.

בפברואר שנה שעברה בדיוק הייתי בסופ"ש בטורקיה עם חברה שלי, מההתרשמות שלי הטורקים בסה"כ התנהגו איתנו בצורה מאוד הגונה ונהנו מהאירוח החם שלהם.

 

כמו כן יצא לנו להכיר שם את אחד המדריכים של חברת התיירות שהוא ישראלי שגר שם כבר כ20 שנה, ממה ששמעתי והבנתי ממנו הטורקים אכן מארחי פנים ופרו ישראלים רק כשזה סובב את התיירות, אם נכנסים יותר פנימה לשכונות ולכפרים מתבררת תמונה שונה לחלוטין, וזוהי מדינה מוסלמית שלא בדיוק מחבבת אותנו כמו שאנחנו אוהבים את ה"הכל כלול" שלהם.

צריך לשים לב כי אע"פ שהאנשים שיושבים בממשלת טורקיה כיום הם מוסלמים ימניים יחסית, הצבא שם הרבה יותר מתון ובאופן כללי ניתן לומר שהוא די עומד מעל הממשל אע"פ שמדובר ב"דמוקרטיה", בסופו של דבר הצבא מושך חזק לכיוון שלו והממשלה לרוב מתקפלת ומקבלת את דברי הקודקודים.

 

אני בכל אופן את פסח הזה יבלה באירופה, גם אם זה יעלה לי כמה מאות יורו יותר אני מעדיף לנתב את הכסף שלי למקומות אחרים.

 

אבי.

פורסם

כבר בפעם הראשונה ששמעתי את ראש ממשלת טורקיה יוצא נגד ישראל אמרתי לעצמי שיותר כף רגלי לא תדרוך בטורקיה.

לאחר מכן מה שהאוהדים הטורקים כמעט עשו לשחקני קבוצת הכדורסל של בני השרון היה השיא שבשיא.

אין לי מהלחפש שם יותר, אני אלך למדינה אחרת ואשלם קצת יותר אבל לפחות את הכבוד שלי אני אשמור.

אם כל אחד עם קצת דאגה למדינה שלנו יחשוב על זה לבד ויגיע למסקנה הנכונה, הטורקים יצטערו על זה.

והלוואי שזה יקרה

 

כנראה שהישראלים שוכחים מהר.

אחרי שעשרות טיסות לטורקיה בוטלו, הטורקים מציעים הצעה שאף ישראלי לא יכול לעמוד בפניה

http://www.mako.co.il/travel/news/international/Articles/itemId=2d8c673f90c3f110VgnVCM2000002a0c10acRCRD

 

הנה הישראלי החלש הציעו דילים ב200 דולר ישר רצים. (למרות שהם במלונות מעולים)

העיקר 200 דולר, מצידם שיהרגו אותם גם שם

אבל לפספס דיל ב200 דולר?! השתגעתם?!

Toyota Yaris TS

 

פורסם

כל מה שיש לי להגיד על המצב זה שאני רק מקווה בכל לבי שימשיכו להשמיץ אותנו ושהאנטישמיות בעולם עוד תתגבר.

כשהכבוד והמוסר העצמיים שלנו ניתנים לויתור בעבור חופן דולרים ונופש הכל כלול, אנחנו בהחלט מרוויחים ביושר את ההשתנה בקשת עלינו מצד משפחת העמים בכלל וראש ממשלת טורקיה בפרט.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני רק לא מבין דבר אחד, למה לעזעזל חברות התיירות מוכרות בכלל את החבילות האלו? למה השטיח המעופף בכלל מוכרות את החבילות האלו? אני בתור חברת תיירות, היו שואלים אותי על טורקיה, ישר הייתי אומר שזה עולה 1000$ ולא 200, וככה נראה מי בכלל היה חושב לטוס לשם. אבל למה לשטיח המעופף לעשות את זה? מה אכפת להם? מה זה כבוד עצמי ואידיאולוגיה אל מול לעשות עוד קצת כסף?

 

אין מה לעשות אנחנו יהודים, והכסף חשוב יותר לנו מהכל, בדיוק כמו כל אלה שהולכים לתקן את המכוניות שלהם בשטחים, בדיוק כמו אלה שבזמן מלחמה נוסעים לקנות בסכנין או לאכול באום אל פאחם. כנראה שהכסף ורדיפת הבצע מסנוורים אותנו, וחבל מאוד.

ROOONEEYY

פורסם

גם אני לא מבין מה פתאום צ'מפיון וכלמוביל מוכרים מכוניות גרמניות בארץ.

 

אם אתה רוצה לעשות חרם - אל תקנה את המוצר. אל תאשים את זה שמנסה למכור לך.

פורסם

באופן מוזר , אני כחובב טיולים ושונא מלונות , איכשהו הייתי בטורקיה רק בדיל הכל כלול במלון בקמר.

 

תאמינו לי , היו שם כמה ישראלים שחסרונם יכול רק להועיל לטורקים (וגם לנו ).

 

בכל מקרה תמיד נחמד לראות כמה הישראלי בטוח שהכסף שלו זה מה שמדאיג את העולם , ומנגד לראות כמה כסף הארופיים שופכים בלי להתמכח, לזלזל, להעליב, ולהשתולל.

 

אז לא אני לא אקנה ממישהו ששונא אותי , אבל אני גם לא חושב שכלכלת טורקיה תקרוס בכלל כמה אלפי ישראלים.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
כל מה שיש לי להגיד על המצב זה שאני רק מקווה בכל לבי שימשיכו להשמיץ אותנו ושהאנטישמיות בעולם עוד תתגבר.

כשהכבוד והמוסר העצמיים שלנו ניתנים לויתור בעבור חופן דולרים ונופש הכל כלול, אנחנו בהחלט מרוויחים ביושר את ההשתנה בקשת עלינו מצד משפחת העמים בכלל וראש ממשלת טורקיה בפרט.

 

 

מחזק+1 פשוט ביזיון - אידיאולוגיה וכבוד עצמי עבור חופן דולרים ולא הרבה דולרים , כנראה ש200$ הנחה במחיר הטיסה שווה

את היריקה בפרצוף. מי שנוסע לטורקיה בימים אלה דבר אחד אני מאחל לו , כשיעבור בשווקים באנטליה ובבודרום שיקבל יריקה

בפרצוף מאחד משונאי ישראל. אולי ככה ילמדו

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

רק לי עלה בראש שזו הזדמנות פז ליסוע לטורקיה ולא לפגוש שם ישראלים :idea:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

סליחה, אולי כבר היתה תגובה דומה אבל לא היה לי כח לעבור על כל השרשור.

ולעניין: מה פתאם חרם צרכנים? כשהישראלים נמצאים בטורקיה הם גורמים נזק הרבה יותר גדול. אני חושב שאם יצא לפועל חרם כזה הטורקים רק ינשמו לרווחה.

פורסם
סליחה, אולי כבר היתה תגובה דומה אבל לא היה לי כח לעבור על כל השרשור.

ולעניין: מה פתאם חרם צרכנים? כשהישראלים נמצאים בטורקיה הם גורמים נזק הרבה יותר גדול. אני חושב שאם יצא לפועל חרם כזה הטורקים רק ינשמו לרווחה.

אתה חתיכת חוצפן. יושב לך בשכם בפורום ישראלי ופותח את הפה ?

לצערך, הטורקים התקפלו מהר מאוד בגלל החרם. חבל רק שהישראלים מתקפלים גם מהר מאוד.

Veni Vidi Vici

פורסם

כמה מלונות שהורידו ציפיות בגלל גל של ביטולים לא אומר ש"טורקיה התקפלה" עם כל הכבוד.

 

אבי.


×
×
  • תוכן חדש...