Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקרא את השרשור מהתחלה ותבין שבדיוק אז הוא התחיל.

 

אלעד, אתה יודע שאוקטובר פסט זה לא בדיוק כמו שזה נשמע?

הוא מתחיל באמצע ספטמבר ומסתיים ב 4 לאוקטובר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני לא מפרנס אויבים שלי.

אם הטורקים כל כך מעוניינים להפגין סולידריות עם אחיהם הפלסטינים שמשגרים עלינו רקטות, לא נותר לי אלא לאחל להם שכל הכלכלה שלהם תהיה תלויה באותם פלסטינים. בעצם, למה רק כלכלה? למה לא להכליל גם את הסיוע הבטחוני ואת העזרה ההומניטרית בעת צרה?

שיבקשו מהפלסטינים הנאורים שישביחו להם מטוסים ויאמנו להם את הטייסים. אם כבר אחים, אז עד הסוף.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
האמת היא שהערבים בפלסטין עשו לטורקים את המוות כשהם שלטו כאן.

איזה אחים, לא ממש ברור לי.

 

זכרון של בני אדם מתגמש פלאים כאשר יש אינטרסים כאלה ואחרים.הזכרון "מתקצר" ודועכים את העבר.. לא משהו חדש לנו.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

למי שהספיק לשכוח עד כמה הטורקים אוהבים אותנו, או לחילופין: למי שחושב שהטורקים מכים על חטא על כך שיצאו נגדנו ב"עופרת יצוקה", להלן שני עדכוני חדשות:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3785924,00.html

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3788005,00.html

 

בעיניי, ישראלי שבדעה צלולה וביודעין נוסע לנפוש שם ומפרנס את האנשים האלה הוא פשוט בוגד - נקודה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חבל שלממשלה אין כבוד, כל היום שמעתי בחדשות שהמצב עדין ושאסור לישראל (או שישראל לא רוצה) לעשות צעד קיצוני מכיוון שטורקיה היא מעצמה חשובה.

 

חברים טורקיה היא לא מעצמה ולא נעליים, הם מה שהם בזכותנו.

 

אנחנו (בדיוק כמו האמריקאים עם העניין של הנפט) יצרנו את המושג "טורקיה מעצמה".

 

צריך להכריז חרם על טורקיה ולבטל את הטיסות לשם.

פורסם

נתנאל,

אתה סתם מדבר שטויות.

התורכים אכן מעצמה.

בכל קנה מידה, תיירות,כלכלה,צבא ובטחון וכו'.

 

במשך עשור שלם היה לך יחסים סופר טובים איתם, בכל המישורים.

התורכים, כמונו וגם המצרים מקבלים סיוע מהאמריקאים, בגלל זה גם הצבא שלהם נראה כך.

 

כיום, יש שלטון שהוא דתי במדינה, ולכן המהפך הגדול בשנים האחרונות ביחס שלהם כלפי ישראל.

תוסיף על זה את ארודאן שהוא שונא ישראל - ותקבל מדינה שלאט לאט מפוררת את כל היחסים שלה איתנו.

 

אני בעד להחרים אותם בכל המובנים,

בשנות ה50-60-70 היינו צריכים אותם לצידנו כגוף שמתווך ביננו לבין סוריה,לבנון ועירק.

 

היום, המצב שונה והם צריכים להבין שאנחנו לא נספוג כל עלבון שיגיע.

 

זה יתחיל בתיירות, וימשיך בנושא הבטחוני, ואח"כ גם כלכלי.

אולי אז הם ישכילו להבין שממשל דתי מוסלמי לא תורם להם בכלום.

 

ואגב, גם אצלנו אם המצב היה הפוך והיה פה ממשל דתי יהודי, היינו נראים מאוד דומים לתורכיה.

 

הפרדה של דת ומדינה זה בגדר חובה, רק מסב נזק.

under construction..

פורסם

חברה שלי רצתה לסוע לטורקיה לפני חודשיים שכולם נהרו לשם -

לא הסכמתי בשום פנים ואופן.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3788243,00.html

מעניין אותי לדעת כמה אחוז מ 125 אלף הנוסעים האלה הם לא יהודים, את הנתון הכי חשוב הם לא מציינים.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

במהלך החודש האחרון חיפשנו אני וחברתי חופשה בחו"ל.

כיוון שאנחנו מוגבלים בתאריכים וביטלו לנו פעמיים "דיל" לברצלונה התחלנו לחשוב בכיוונים אחרים.

חוץ מדילים להוסטלים סוג ז' ביוון, הדבר היחיד שהיה אפשרי מבחינת תאריכים ומחיר זה הדילים לתורכיה.

 

לא היתה אפילו התייעצות, לא רגלי ולא רגלה של החברה תדרך במדינה הזאת!

 

חבל שאנחנו עם טיפש עם זכרון קצר.


×
×
  • תוכן חדש...