Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנתי 09' וקיבלתי 08'. מה לעשות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עומר צודק

לא צריך להיות כתוב בשום מקום "שנת ייצור"

זהו מונח שיצא מהלקסיקון באפריל 08

לפי דעתי יש טעות ברישום הרישיון

צריך להיות כתוב מועד עלייה לכביש 01/09 וזהו

פורסם
מצד אחד זה נכון מה שאתם טוענים, אבל מצד שני איך ייתכן שה-2 שלי היא 2008 (דגם) ועלתה בנובמבר 2007 לכביש? :roll: נראה לי שלזה פותח השירשור התכוון, והוא התבלבל בניסוח (הרי ברור ששלי גם נוצרה מן הסתם ב-2007, לא על זה הויכוח לדעתי).

 

שומאכר- רק על הנייר הרכב שלך מודל 2008, במציאות מועד העלייה לכביש היא 11/2007. בשנה שעברה היתה נהוגה שיטה אחרת. אני לא יודע אם לרכב שלך בעת המכירה הולכים לפי "מודל" או גם "מועד העלייה לכביש". מישהו יודע באמת?

 

 

מה הבעיה פה?עד 2008, השיטה הנהוגה היתה עדיין השיטה ה"ישנה" (שנת מודל חדשה מתחילה במאי של השנה הקודמת).

הרכב שלי עלה לכביש ביולי 2007 - ונחשב 2008. לוי יצחק התמודד עם ה"בעיה" הזו ע"י הוספת רובריקה של "חודשי שימוש".

מ-2008 התחילו עם השיטה החדשה, לכן במאי 2008 שנת המודל לא התחלפה, וכולם חיכו לינואר 2009 כדי שרכבם ייחשב 09' (וגם נכנס לעסק המיתון העולמי, אין לשכוח..). כלומר: אם מישהו קיבל ב-31.12.08 את רכבו החדש, מה לעשות - זה עדיין '08.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

שלום לכולם

אבקש הסבר ממביני דבר:

ברשיון רכב שלי רשום :"שנת ייצור 2000"

"תאריך רישום 24.10.99"

 

איזו שנה הרכב,לדעתכם?

אני מקווה ש 2000

תודה מראש לעונים

אילן

סלע

Guest ספורטמוטורי
פורסם

אני בטוח שפותח השרשור התכוון לזה שהוא רואה שנת ייצור 2008 בקבלה שהוא קיבל מהיבואן אך ברשיון מופיע רק שנת עלייה.

 

בשנת 2008 קניתי קטנוע חדש מהחברה שרשום ברשיון שנת עלייה 2008 ,אך בקבלה כתוב שנת ייצור 2007.

 

אז אור קודם גל תרגע,הכל בסדר,אין לך ממה לפחד או לחשוש,זה תקין,אתה תמכור את הרכב כשנת 2009 ולא 2008.

 

ולכל אלה שיש להם רכבים עד שנת 2007 אז זה לא היה אותו דבר,כל רכב היה הולך לפי שנת ייצור.

 

ז"ת אוטו שכתוב ברשיון תאריך רישום אוגוסט 2007 לדוגמא וכתוב ברשיון שנת ייצור 2008,זה נחשב לדגם 2008 ונמכר לפי מחירון 2008 ולא 2007.

פורסם
Frankly, Mr Shankly is right

(אני יודע שזה לא מוסיף מידע חדש לשרשור, סתם רציתי להגיד את זה :-P )

 

היתה לי הרגשה שדווקא אתה הראשון בפורום הזה שתזהה את השיר..כבוד :mm_yeah:

 

שלום לכולם

אבקש הסבר ממביני דבר:

ברשיון רכב שלי רשום :"שנת ייצור 2000"

"תאריך רישום 24.10.99"

 

איזו שנה הרכב,לדעתכם?

אני מקווה ש 2000

תודה מראש לעונים

אילן

 

תחזור להודעה ההקודמת שלי, אני חושב שהסברתי די ברור (ואם עדיין לא הבנת: שלך נחשב 2000).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

×
×
  • תוכן חדש...