Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר לכרטיס קול ,יש לי את הכרטיס הזה (מליפני כמה שנים) :http://www.m-audio.com/products/en_us/Audiophile2496.html

מה דעתכם עליו ?

 

 

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לכולם..

 

יש לי שאלה.

עם אני רוצה להתקין מסך מגע האם אני צריך כרטיס מסך שתומך בזה? ועם כן אפשר לינק לכרטיס כזה שנימכר בארץ..

ואיזה כרטיס קול אתם ממליצים? (הספק זה M4-ATX 250W )

 

 

---------

ofer1973 איפה אפשר להקנות כרטיס קול כזה?

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

אין לך צורך בכרטיס מסך מיוחד .

אתה רק צריך מחשב עם חיבור USB .

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

הכרטיס שהצגת נותן רק 4 יציאות - לא מתאים למרבית השימושים (אם אתה מתכוון לחבר ל HU קיים אז אין בעיה כרטיס מעולה)

...CASKA for life

פורסם

אני מתכוון לחבר את המחשב לHU

מה שאני צריך זה כרטיס עם יציאה אחת של RCA אולי יש למישהו איזה המצלמה על כרטיס קול טוב? וגם על איזה כרטיס מסך טוב?

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

ואיך אני יכול לחבר מיקרופון (דיבורית לטלפון) ?

אין חיבור כזה בכרטיס .

 

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

לגבי כרטיס קול יש גם:

http://www.auzentech.com/site/products/x-fi_prelude.php

http://hothardware.com/Articles/ASUS-Xonar-D2-Ultra-Fidelity-71-PCI-Sound-Card/

לסטריאו: http://ixbtlabs.com/articles2/multimedia/prodigy-hd2-gold-page1.html

רק לשם השוואה, ה-delta 1010 משתמש ב-opamp מסוג JRC 5532 הנחותים מכל opamp בכרטיסים הנ"ל.

 

השיקול לגבי לוח אם צריך להיות לא רק מקום, אלה גם צריכת חשמל, 120W ברכב משמע כ-10A.

הרכב שלך לא בנוי לספק כמות חשמל כזאת למערכת ואתה עלול להזיק לאלטרנטור, למצבר, למגברים, לרקולים ולאיכות הסאונד.

מגבר שלא מקבל את מה שהוא דורש לא עובד טוב (מעוות).

אני יודע שיש חברי פורום שלא יסכמו איתי ויגידו שאצלם הכל עובד פיקס, לגורל יש מצבר/אלטרנטור של 90 אמפר, לא בכל רכב יש, אם מדובר ברכב עם אלטרנטור של 50 אמפר שווה מאד להתייחס לנקודה הזאת, בטח אם אתה מתכוון להכניס גם שניים שלושה מגברים. חברים פה כבר הוכיחו מה רמקול ממוצע יכול לעשות בהתקנה טובה, גם מגבר צריך התקנה טובה (חשמל).

 

פתרון מבוסס atom 330 יגיע ל-30W.

אם אתה רוצה משהו חזק, פתרון מבוסס מעבד mobile של אינטל יכול לספק הנאה משתי העולמות.

שווה גם לשקול את ה-C7 של VIA (בקרוב יוצא גם ה-C8) מדובר במעבד מעולה לצרכים האלה.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

למה אתה קובע עובדות ?

ואם אני אומר לך שראיתי אותו בפעולה, וגם הוא היה בחברה של חבר שלי לניסוי לאיזה מערכת שהם בונים, ועזרתי לו לאנוס אותו. ויותר מזה הגענו למסקנה שהאטום 230 יותר טוב שזה ביזיון כי זה אמור להיות מעבד נחות ממנו על הנייר,

והיחיד שתאחלס היה באמת סביר מבחינת כח עיבוד זה האטום 330

 

באמת עודד - חשבתי שאתה כבר מכיר שאני באוויר, לא מדבר

פורסם

ראשית אני מתנצל.

אני עשיתי ניסויים על ה-230 ועל ה-C7 ולדעתי ה-230 פשוט בדיחה רעה של אינטל, אני חושב שה-C3 1.2 שלי הוא יריב ראוי :)

לגבי ה-330, לא ייצא לי לראות, אני רק יודע שה-C8 של VIA יהיה יריב מאד ראוי, בוא לא נשכח שה-C7 קיים כבר לא מעט זמן בשוק.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

למה ללכלך יש BENCHMARKING בהרבה אתרים.

 

מעבר לכך, כל אלו לא מתאימים לעבודה עם CONSOLE. אם אצלי בבית על סטאפ מדומה של 4WAY אקטיבי צריכ כח העיבוד היא +- 40 % בניגון FLAC עם כל התוכנות ברקע - מה תעשה עם ATOM 330 שיהיה להערכתי על 80% ? - יהיו לך תקיעות נראה לי (או מסך כחול כשתתקבל שיחה דרך ה BLUETOOTH:-))

 

אם כבר MINI-ITX אז רק DG45FC !!

...CASKA for life

פורסם

קיצר יא קיפוד, אל תשכח שיש שינויים

בבית יש לך אנטי וירוס

בבית רץ ברקע מסינג'ר

בבית רץ פה ורץ שם, בבית מערכת ההפעלה רגילה ולא העפת פרוססוים שלא צריך ועוד ועוד


×
×
  • תוכן חדש...